Hki-Bårgaux-Hki huhtikuu

11 Lähdetään, jos lähdetään.

Lähtö 11.00, kokoontuminen Kiasmalla. Ensimmäinen pysähdys puotilan Esso?Shell? Viime vuonna olevat muistavat. Katsotaan pääsenkö äänitorveksi, polvi kenkkuilee, mutta onneksi on muita torvia joita voi valtuuttaa. Keliennusteet eivät näytä kovin pahalta nyt… vähän ehkä grossteksiä joutuu tänä vuonna kantamaan mukana. lopullinen tuomio annetaan tänä iltapäivällä/illalla. Lukekaa internettinne!

Jinksataan!

Mulla ei ole internettiä! Voisitko perustaa sellaisen puhelinpalvelun, johon tekstaamalla voisi selvittää ajetaanko vai eikö?

Soitat vaan 059 ja kysyt “ajetaanko?”.

Oj-joij. Ens kerralla voisin laittaa grillin kuumaks ja tarjota maggarat kaikille kirkon mukulakivimäen ylös polkeneille, kun kerta tähän mäen päälle muutin. Tänään tyydyn vilkuttamaan, kun en reagoinut tähän hommaan yhtään aiemmin. Hauskaa reissua!

Stop the press! Tissiposket ei aja sateella (Jiima 2010).
Reissu on lykätty myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.

WTF?!

Mitä jos ehti jo aloittaa hiilaritankkauksen ja sekoittaa taikacocktailin valmiiksi juomapulloon? Jiima, olet vastuussa tästä…

mitvit?

Tissiposkikelpoista 11-?

Joudut Jussi käyttään hillittömän kuntopiikin hyväksi vaikka kodin kevätsiivoukseen. Onneks valmistauduin ite vaan rasvaamalla ja putsaamalla ketjut. Se ei mee koskaan hukkaan.

Lähtiskö joku korvaavana ohjelmana polkemaan Keskuspuiston kautta Vantaankoskelle kattoon kuohuvaa koskea ja siellä pelleilyä (IceBreak 2010 jne…).

Lasketaanko täällä leikkiä vakavalla asialla? Siis ei mennä?

Nyt joku kertoo niin voin lopettaa hiilaritankkaukset ja avata toisenkin viinipullon.

Pullo auki vaan.
Virallista kevään avausta ei tapahdu nyt huomenna.
Ajellaan myöhemmin.
Halutessaan muut voi ajaa tietty.

Niin ja tekosyynä pidettäköön kurjan reissun minimointi, on se kuitenkin haasteellista hyvänäkin kelinä ajaa Bårgauxiin ja takaisin ilman eeppisyyttä.

Leppoisa maantielenkki klo 12:00 mutterilta lanteen pain, n. kaks tuntia. Mukaan vaan. Matkan varrella kaffee ja bullaa.

Thug, mä voisin harkita mukaan tuloa. Voisin tosin tulla mukaan keilaniemestä. Oot siinä varmaan 12.15-20? Onks mitään reittiä miettiny, kun merituulentie ei ole kovin kivassa kunnossa maantienakeilla ajettavaksi?

Kuulostaa hyvältä. Liityn seuraan kunhan elefanteilla ei menee liian myöhään!

mikä on “leppoisan” lenkin keskinopeus? Voisi yrittää mukaan.

Riippuu varmaan kavereista. Toisille se on 25, toisille 35. Mulle passaa kaikki tolta väliltä.

mantis - 19:32, 17.4.2010 » Thug, mä voisin harkita mukaan tuloa. Voisin tosin tulla mukaan keilaniemestä. Oot siinä varmaan 12.15-20? Onks mitään reittiä miettiny, kun merituulentie ei ole kovin kivassa kunnossa maantienakeilla ajettavaksi?
Varmaan Laru - Tapiola - Suomenoja - Espoon keskus - Bembole - Kilo, ja siita joko lepuskin tai mankkaan tai pitskun kautta takas kaupunkiin. Olarinluoma on ajettavassa kunnossa verrattuna viime kesaan. Pahimmat cyclocrossiradat on lepuskin ja pohjois-tapiolan valilla ja ne tuntuu menevan joka viikko eri paikasta joten se patka on ehka fiksuin kiertaa ja tulla takaisin joko kilosta kehakakkosen tai mankkaan kautta tai sitten pitskun ja munkan lapi. Riippuu fiiliksesta ja tuulen suunnasta.

ugh, mä lähen messiin, nähdään mutterilla.

markkuj - 21:18, 17.4.2010 » Lähtiskö joku korvaavana ohjelmana polkemaan Keskuspuiston kautta Vantaankoskelle kattoon kuohuvaa koskea ja siellä pelleilyä (IceBreak 2010 jne...).
Jonkun leppoisan lenkin kyllä voisin lähteä ajelemaan. Olisiko porukkaa lähdössä tuon puiston kautta ajelulle ja moneltako ja mistä? Voisin liittyä matkaan vaikka vaatiikin vähän renkaidenvaihto-jumppaa.

Vaihtoehtoisesti kyllä tuo Thugin maantielenkki.