Henkilöön menevä keskustelu: postaajia joita arvostat

Mä joskus tuumasin, notta se silittelee ankanpoikasta, mutta jälleen kerran, ei mulla ole mitään hajua.

mä luulin että siinä otetaan nuuskaa purkista

Jotain keltaista origamia siinä taitellaan pyöräilyhanskat kädessä.

Postaaja jota arvostan: snaamari

eikö siinä kuorita clementiiniä?

Tomas - 17:02, 19.11.2013 » mä luulin että siinä otetaan nuuskaa purkista
sama

^tämä

Ekaks mä olin että

vasaraasialainen - 17:01, 19.11.2013 » se silittelee ankanpoikasta
mut sit mä olin että
Tomas - 17:02, 19.11.2013 » siinä otetaan nuuskaa purkista

Zigura, nyt tarvitaan selitystä!
Mä aina luulin että siinä revitään palaa ihosta…

hahhah hei.

jOffE oli lähimpänä (nachoja), vaikka toivoisin, että se olisi pikkuankka joo.

Kuva on viime vuoden halloween-juhlista, jossa pukeuduin sukkiksiin. Tässä avatar-rajauksen ulkopuolinen materiaali, toivottavasti teidän mielikuvat eivät murene samalla.

edit. nomnomnomnom

hahaha, erihyvä.

Zigura - tuo Turun Rick James.

http://www.youtube.com/watch?v=gfaguHBfwOM

No mun mielikuvitus on ehkä jotenkin vitun vinksahtanut, mutta mulle Ziguran avatarissa on aina ollut ja tulee aina olemaan karnevaaliväreihin maalattu elefantti, joka juo heijastavasta lammesta…

Tällainen siis:
http://www.examiner.com/images/blog/EXID41786/images/Painted_elephants__Amber_Fort__Amber__near_Jaipur___Rajasthan__India.jpg

EDIT: Haistakaa paska, ei siinä enää oo sitä norsua, nyt siinä on vaan kädet ja maissilastuja :confused:

the magic dies

mä oon kyl aina nähny tos avataris sipsei. johtunee siitä varmaan et himoitsen koko ajan sipsejä. mut kuvittelin tohon myös jonkun erittäin isot ja lihaksikkaat käsivarret. ei sillä etteikö pekan kädet ois lihaksikkaat.

Speedgovernor veti juuri pisteet kotiin.

Tompsukka - 18:22, 19.11.2013 » Speedgovernor veti juuri pisteet kotiin.
Erittäin väkevä +1

Minä sanon: RTZ!

RTZ - 20:03, 19.11.2013 » Tää on mun nähdäkseni jossain määrin toinen keskustelu kuin tän topsun aiheena oleva seksismi, ehkä aiheellinen aihe kyllä tämäkin. Kaikki ei vaan taida haluta sellaista puhtaasti hyväksyvää ja supportaavaa foorumia. Osalle räädiys, pahistelu, päteminen, tylyttäminen ja sparraus ovat ilmeisen iso osa fooruminautintoa. Itse vähän aistin, että joitakin postaajia harmittaa se, että "oman porukan" foorumista on tullut paljon isomman joukon mölinäpaikka, jossa kaikki ei tiedä "miten täällä ollaan". Ite oon sen verran herkkis kaveri, että kyllähän täällä välillä tulee mieleen, et miksi tätä foorumia lukee, kun on niin paljon pahan mielen vääntöä. Ja sit tottumuksesta sorrun siihen aina välillä itsekin, vaikka olen päättänyt, että yritän kirjoitella myönteisemmin tai olla kirjoittamatta.

Joo tuo oli hyvä!

makko - 18:24, 19.11.2013 »
Tompsukka - 18:22, 19.11.2013 » Speedgovernor veti juuri pisteet kotiin.
Erittäin väkevä +1
Speedgovernor - 23:23, 18.11.2013 » Haistahan nyt jo vittu hahahaha. Tää menee taas niin absurdiksi. Pidä tää :)
oliko se siis tää?

Nyt ilman mitään ironian häiviäkään lisään tänne Konstan. Hyvää menoa. Ja Gzagharia kiittelin, jo mutta maininta myös.