Henkilöön menevä keskustelu: postaajia joita arvostat

Arvostan Biciollia ja Ale99:iä. Ymmärtämättömät ei ymmärrä, mutta ymmärtäjät ymmärtää. Toiset tekee mitä puritaanit hyväksyy, toiset mitä huvittaa.

Fiksailua Turussa on ainoa paikallinen (Oulun ulkopuolinen) lanka jota tulee epäsäännöllisen säännöllisesti lurkattua ja monesti mua hihityttää. Hyvä meininki!

Merkkarin tarinat on paskimmillaankin huikeita.

Kaikki jotka ylläpitävät asiallista keskustelua ja yleisesti tuovat positiivistä asennetta maailmaan (myös internetin ulkopuolella).

  • juhani ja konkeli: asiallisen meiningin väsymättömät ja pitkämieliset puolustajat
  • merkkari: elämäni kaunokirjallinen vaikuttaja ja hellamestari
  • nkotb & happo-orgiat: ystävällistä ja avuliasta neuvomista konversiojutuissa kun aloittelin tätä hommaa joskus ajat sitten
  • kyttyrä ja mikenas: omaehtoiset betatestaajani - suuret arvostukset
  • lumikko: vaikka oltaisiin eri mieltä, väittelyt pysyy minusta asiallisina
  • broccoli ja ale: hyvä meno

Arvostan kaikkia jotka hengaa lähinnä jossain muualla kun tässä tukarilaumassa.

Matu, tässä langassa oli tarkoitus pitää dat PMA. Ekasta viestistä:

RTZ - 10:52, 7.11.2013 » Yksi sääntö: älä käytä tätä ketjua käänteiseen arvosteluun tyyliin "toisin kuin xxx, yyy postaa kivasti".

-ariel. 3 years I tell U.
-asb. Sanoo välillä aika tylysti, mutta joskus asiat täytyy sanoa suoraan. Ja se henkariabortti-analogia jaksaa naurattaa edelleen.
-munis. Koska ei oo pelkästään ns. pistaveli, vaan osaa tarvittaessa myös kirjoittaa viihdyttävästi, ks. esim. Juanita-raportti.

Olishan noita muitakin, mut suurin osa on varmaan jo mainittu tässä langassa. Nää kolme tuli ekana mieleen.

Itse pidän Unnunnuun myyntitopsuista.

Kai tämä lanka loppuu semmoiseen eeppiseen loppukliimaksitoteamukseen että kaikki täällä ollaan ystäviä ja kaikki ovat hyviä ihmisiä, rauha ja yksi rakkaus?

Sitä pelkoa tuskin on.

mä vihaan teitä kaikkia.

^ Ei. Tämä loppuu siihen kun joku linkittää pitkään etsimänsä vanhan keskustelun ja ihmettelee miksi piti jällee laittaa uusi. :wink:

Asiaan. En halua yksilöidä mutta arvostan ihan kaikkia, joiden kommenteista huokuu joku muu ajatus kuin NTKT eli jotka selvästi ymmärtävät, että on elämää skenen ulkopuolellakin.

Arvostan kaikkia jotka postaavat kissatopikkiin kuvia, koska kissat on cool.

Arvostan myös kaikkia, jotka malttaa jättää tän langan vain positiivisille läpille. Sille pahalle ololle ja negailulle löytyy foorumilta monta ketjua. Tässä yksi:

https://www.yksivaihde.net/old/8845

noh, kyl mä diggaan teistä kaikista. Jotkut postaa hyvii jotkut ei nii hyvii, mutta kunhan postataan vaan ja trala lal lalaaaa.

Olis helpompaa listata ne kenen juttuja ei halua lukea.

lecre pitää nyt mainita, koska cressun projekti oli hieno ja luo uskoa tekemiseen. Odottelen seuraavan cressun lankaa.

Biciolli,Vallengrach,Vanttera,Kyttyrä,Jerppa,negaatio,Pieni Merenneito,2fresh,Konga,SanttuT,jOFFe,snaamari,Zigura,Monarkki,Manuel Kala ja lisään sitä mukaan ku tulee mieleen.

Arvostan tätä avatar-ikonia. Se on foorumin paras.

http://static.ylilauta.org/files/my/orig/136976289111393.jpg/1347226376334253.jpg

asb - 15:18, 19.11.2013 » Arvostan tätä avatar-ikonia. Se on foorumin paras. http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/avatars/zigura.jpg?1353527149
Mä en osaa sanoa mitä siinä tapahtuu.

Meinasin jo aiemmin kysyä, mutten ilennyt.

^Jäänyt itsellekkin arvoitukseksi mutta pieniä arvailuja on.