#HelaTorsdag200 k Brevet 10.5.

Huomista etenemistäni voinee seurata tuolta: https://www.wahooligan.com/users/live/ByJO8raT_Ql8iobmnNPMdQ. Ei aavistustakaan miten paljon syö laitteista virtaa eli saatan sammuttaakin aika nopeasti.

Pääsin vasta nyt töistä kotiin ja kaikki valmistelut on: tekemättä eli tämä varjoajo lähtee varmaan vasta lounasaikaan liikenteeseen Röykän kautta. Kelit kyllä näyttäisi suosivan meitä huomenna. Hyvää ja kovaa ajoa!

Turun minijaosto käy heittämässä supportbrevetin. Hieno päivä tulossa aijettä!

Noh nukuin pommiin enkä ehtiny eväsmyymääjän juttusille, mutta saatan ehtiä just ennen tasaa pelipaikoille joten kai tää tästä vielä iloks muuttuu.

mankkis - 7:29, 10.5.2018 » Turun minijaosto käy heittämässä [supportbrevetin](https://ridewithgps.com/routes/27448045). Hieno päivä tulossa aijettä!
Tampereen minijaosto (1) lähtee myös vetään support 200km.

päivystys alkaa noin 16.00
tuntomerkit: pitkä & komea

Pub Paroonin burger varsin soossinen. Ja yksi neljästä tilauksesta erittäin myöhässä.

1361 tiellä kääntyi juuri brevettiläisen näköistä porukkaa. Ajan vastaan ja pysähdyin Läyliäistenraitin K kaupalle jäätelölle ja vissylle.

Vikalta leimapaikalta lähti just Sami kohti Oljenkortta! Mä istun vielä 3 minuuttia.

Palaan vielä tähän asiaan: klo 18:45 - 20:00 olisi halukkaille kuskeille tarjolla paikka taloyhtiöni saunan lauteilla. Opm ja laita vaikka yksityisviestiä jos olet tulossa tai sit tuu vaan meille pihaan mutta ole ajoissa. Länsi-Pasilassa Palkatilanktu yh dek sän

Ps opm tarkoittaa virvokkeita. Pyyhkeitä on muutamia lainata

päivystys löytyy terassilta, juomaa ja leimaus baaritiskiltä

8:18
46:17

Jee

Kiitos kaikille, olipas parasta!

Tännehän olin tulossa. Kunnes autoilia avas oven mun eteen.

Olipas kyllä mainio tapahtuma ensimmäiseksi YV-tapahtumaksi.

11:40
42:17

laskujeni mukaan 29 kuskia lähti ja kaikki tuli aikaraamissa perille. Loistavat maalipöhinät ja analyysit!! kiitos kaikille osallistuneille!

Upee keli, hienoja teitä ja huippujengi, parasta!!!

Muutama kuva Flickerissä

Oulussakin tänään yhden hengen solidaarisuusbrevet :slight_smile: Olipa nannaa sinkuloida kesäisissä keleissä matkaa jo näin toukokuun alussa.

Kyllähän tää homma ns. jännitti. syystäkin. istuin edellisenä iltana vielä naapurissa, pyörä oli palasina ja tietty koeajamatta. olin ajatellut että vedän rollerin ensilenkin silleen kunnolla. joko rakkautta tai vihaa alusta saakka. näyttäis siltä että pyörä sopii käyttäjälleen. kivaa oli, aikaa meni 46 / 17 brake less. Bar Paroonin perunarock, lastenkaraoke ja todella kova meininki. Ihan sen takia kannatti osallistua. Tonin suunnittelema reitti oli kyllä todella hyvä, ihania teitä lähes koko ajan. Paljon kivaa jengiä ja reippaasti hymyä, on kans tanlinesit kunnossa eilisen jälkeen.

Rutiger - 22:56, 10.5.2018 » Olipas kyllä mainio tapahtuma ensimmäiseksi YV-tapahtumaksi.
Kyllä. Hyviä teitä hyvässä seurassa hyvässä kelissä.