Hauskat havainnot

Säädettävyyden puolesta kelpais itellekin tollanen satulatolppa, mutta toisaalta siitä penkki on huomattavasti helpompi jonkun napata kainaloon

Olisko tarpeeks lyhyt reach

1 Like

Taloyhtiö on vastikään liputtanut pihan pyörät ja tästä katosi nauha ensimmäisten joukossa. Täytyy arvostaa, että ei hävitytä pyörää toisten kustannuksella. Itse tuskailen vielä jätänkö yhteen loppuunkaluttuun luovuttajaan viirin.

1 Like

Onko tota katkennutta putkea yritetty korjata teipillä? XD

3 Likes

No melkein oikein, pari sidosainetta vaan unohtu mainita

1 Like

Mietin että onko yritetty kieltää pyöräily, koska ne metelöi, mutta eiköhän se ole tuo työmaa. Ajoin.

2 Likes

30 alueella ajoradalla aloin saavuttaan edessä menevää moottoripyöräilijää. Kaveri istu takana ja tuijotti olkansa yli alas sinne takapyörään. Ihmettelin, että mitähän se nyt oikein tutkii, kun minun silmään kaikki näytti ok. Sit jatkettiin ja aloin ihmetteleen, että onpa sitkee sissi kun edelleen tuijottaa. Aloin jo miettiin että onko se nukahtanu vai mitä.
Sitten tajusin/huomasin, että kuskilla toinen potta oikean olkapään päällä. Aika pahaan vipuun menin.

4 Likes

Oli Veturitien kelvin uudessa asfaltissa piiiitkä musta viiva ennen Höyrykadun risteyksessä olevaa työmaa-aitaa.
Joku oli VETÄNY pitkällä liirauksella valoihin! Nosti työmatkafiilistä.

6 Likes

Harvinainen TEAM-teipattu Tunturi!

2 Likes

Nokitan Kilimanjaro Pro Teamilla

1 Like

Lisäsin talvea vasten riittävästi vassua.

Münchenin kaupunkifillareissa vahva Bullmoose wibe.

5 Likes

4 Likes

Aika kauan kuvaa kattelin ennenku hoksasin. Taitaa olla joululöysäily tehny tehtävänsä aivo-osastolla.

Tossa näyttää siltä että on kännissä sahattu lukon ympäriltä. Enemmän oon nähny sellasia sahauksia, joiden tavoitteena näyttäis olevan tehdä ns. kolmiorungosta läpiastuttava.

Lapsena kaverin faijalla oli muistaakseni ns. “työmaapyöränä” 90-luvun marketti-ATB josta koko vaakaputki oli rälläköity pois. Onneks näissä kamppeissa on yleensä materiaalivahvuudet ns. yläkanttiin ja ainakin toivoa sopii, että niillä ajetaan vaan kävelyvauhtia tasaisella. Tällöin saattaa jopa hetken kestää yhden putken varassa kevyemmän kuskin alla.

Siellä missä minä kasvoin, läpiastuttava mummopyörä oli se lähtökohta, ja perinteinen miesten pyörän runkomalli (ns. diamond frame) oli “tankopyörä”, kerta joku oli ilkeyksissään siihen laittanut siihen sen (Jopoon tai mummopyörään vertaavien silmissä turhalta näyttävän?) vaaka"tangon" (-putken).

Tämän olemassaolo tietysti step-through -mallisiin runkoihin tottuneita ärsytti, kun ei pääse niin helposti satulaan ja siitä pois (moni ei vaikuttanut osaavan heittää jalkaa sieltä takarenkaan päältä yli, vaan koitettiin nostaa vaakaputken yli kuten oli mummopyörien kanssa totuttu). Tätä taustaa vasten tollasen sahauksen melkein ymmärtää, jos oletetaan että rakenteelliselle kestävyydelle ei uhrata ainuttakaan ajatusta.


Ymmärsin just miksi usein pyöräillessä minua pidetään täytenä mulkerona.

11 Likes

:DDD

2 Likes

kuva

5 Likes

pitäs laittaa X 2

1 Like