Googlaa puolestani / en keksi hakusanaa / missä tästä on jo puhuttu?

ei taida äkkiä löytyä 48 eturatasta tähän: gipiemme crono special 6 arm cranksettiin. Eli mikä avuksi, joutuuko nyt vaihtaan koko helahoidon. Tai onko jotain sovitin tsydeemiä tahi muuta.

tnts - 16:29, 7.5.2012 »
pieni merenneito - 14:56, 7.5.2012 »

Tähän urlia heti.

Tällä off-topicoinnin aikakaudella ei voi tietää, missä tuosta puhuttiin ja koska kukaan ei korjaa tuota foorumin paskahakuakaan, niin ei voi tietää linkkiä.
Muistaakseni kans taisi fiilistelykuvissa olla Melbournea edeltäneiden rata MM-kisojen aikoihin.

Linkki “Vitu, voi vitu! Ei jarru!” originaalipostaukseen, kiitos. Ei meinaan löytynyt haulla vaikka miten yritin. OP oli muistaakseni isoratas(/kp/ununu)? Turha credit.

Postauksen linkkiä en saa kaivettua esiin, mutta tuossa tuo Suomen kuvalehden blogikirjoitus

Jesh, kiitos.

naurattaa kun luen ton rafuaksentilla <3

meillä varmaan on yleinen jarru topicci? ei mikään jarruttomuus diipadaapa, vaan topicci missä voi kysellä jarrujen ominaisuuksista. linkkiä kiitos, jos joku muistais hakusanan.

Jarrut?

jeps kiitos kiitos. en kyl ois tota kysymysmerkkiä keksinyt. Pelkkä jarrut antaa 54 sivua tuloksia.

mikäs sen topikin nimi nyt oli missä puhutaan Älypuhelin aplikaatioista ja muista “matkamittari” jutuista?

älypuhelinapplikaatiot ja tsygäily.

Olinpas fiksu ja en osannut kirjoittaa älypuhelinaplikaatiot yhteen. Kiitti.

Löytyykö foorumilta joku lanka jossa ois keskusteltu osien hinnoista noin yleensä? Haku ei ainakaan auttanut mua vai olenko vajakki? Oma lehmä ojassa, kun ois yksi columbuksen max putkinen etuhaarukka ylimääräisenä, mutta en oikein tiedä kannattaako myydä ja jos, niin paljon tuollaisesta pyytäisi. Ei oikein netistäkään löydy vastaavia keuloja myynnissä yksistään…

Löytyykö jostain keskustelua aiheesta tai osaako joku antaa suoraan vastausta; voiko tuumasen kierteettömän keulan rotsata sopivaksi kierteelliselle laakerille?
edit. ruotoputki on alumiinia

RotsataKierteyttää. Kyllä voi, kunhan ruoto on tarpeeksi paksua matskua.

Haluaisin laittaa pystyyn topicin missä käyttäjät linkkailevat itseään inspiroivia videoita pyöräilyyn liittyen. Itse ainakin ammennan paljon inspiraatiota harrastuksiini juuri videoiden kautta. Videot eivät siis ole omia/itse kuvattuja.
Onko tällaista tai jotakin saman tyyppistä ollut vielä?

Omelia - 14:34, 30.7.2012 » Haluaisin laittaa pystyyn topicin missä käyttäjät linkkailevat itseään inspiroivia videoita pyöräilyyn liittyen. Itse ainakin ammennan paljon inspiraatiota harrastuksiini juuri videoiden kautta. Videot eivät siis ole omia/itse kuvattuja. Onko tällaista tai jotakin saman tyyppistä ollut vielä?
Siitä ensi alkuun muutama:

Löytöjä Interwebistä

Omat videot

Trikkivideot

Myös täällä on ollut videoita:
Fiilistelykuvia
Yleisiä fillarointiin liittyviä fiilisteleviä videoita.

Mikään noista ei oikeen mätsää. Trikkivideot ehkä lähimpänä ja nimenomaan sanoin ettei omia videoita…
Jään makustelemaan ideaani

visu - 23:00, 28.7.2012 » Löytyykö jostain keskustelua aiheesta tai osaako joku antaa suoraan vastausta; voiko tuumasen kierteettömän keulan rotsata sopivaksi kierteelliselle laakerille? edit. ruotoputki on alumiinia
Pähkäilin keväällä samaa ja päädyin lopulta vaihtamaan pyörään ahead-laakerin, kun aloin epäillä kierteiden kestävyyttä alumiiniputkessa.