Fillariaiheiset unet

Mitäs vittua tää ny on?

Ja siis aiheeseen… tämän hetkinen toistuva stressipainajaiseni on uni, jossa olen tulossa pois jostain hemmetin uimahalli/punttisali/tms kompleksista (rakennus on punatiilinen) ja sen pihalla on loputon määrä fillareita useilla eri parkkialueilla, eikä mulla ole hajuakaan mihin olen jättänyt omani.

1 Like

Unessa näin hirveästi vaivaa ja käytin paljon rahaa konvertoidaksenk post-mount levyjarrut flatmounteiksi, ja jopa siinä unessa alkoi heräämään kysymys että miksi ihmeessä.

1 Like

mää uneksin sellasen runin missä loskakelillä bonkkasin takarenkaan kurbiin eli mikä ny sit olis pyöräilyn vastine wallielle ja ländäsin sen pieneen bänkkiin jota seuras lähes välitön mikä ny sit olis pyöräilyn vastine powerslidelle joka pysähty just intersportin kivijalkamyymälän ikkunan eteen. pahottelin käytöstäni yhelle oletettavasti työmatkapyöräilijälle joka siitä ajo ohi mun pysähdyttyä (trackstandiin) ja sit huusin täysiit jollekkin rad fixie hahmolle. no ajelin siitä eteenpäin ja tein bunnyhoppeja tasamaalla ihan kun olisin aina osannu sen tempun ja sit viä keulin pitkän matkan, tai siis tein wheelien koska en popannu siihen temppuun.

heräsin samperi ku siinä pyöriessä tiputin kännykän sängystä lattialle ja tuli kolaus.

Selasin yöllä ennen nukkumaanmenoa Lullebiegga- ja Yötön3000 -juttuja ja kyllähän se uniin meni.

Unessa seurasin jonkun keskieuroopassa ajettavan ultrakisan pisteitä kartalla ja siinä sitten oli jo ratkaisun hetket kovin lähellä. Siellä oli kaikki isot kansainväliset nimet mukana ja reitti oli myös ilmeisen haastava. Reilulla erolla ensimmäisenä maaliin saapui käytt. nimim. Carl ja katurata oli alla. Siinä sitä sitten tuli kauhisteltua et on se hurja!

YV ulkopuolella en tiedä kys käyttäjästä: mitään.

3 Likes

En oo nähny @Lakimies84 vaatteet päällä tai ilmankaan, mutta viime yönä mulla oli joku projektipyörä, josta sahasin emäputkea irti, koska sehän on kätevä vaihtaa jos on joku eri haarukka tai jotain. Sitten Eevil Stöön oloinen lakimies kommandopipo päässä kurvasi pakun kanssa sinne parkkihalliin, jossa operoin, ja oli valmis viemään pyörän jonnekin säilytykseen. En kuitenkaan halunnut antaa pyörää mukaan, vaan yritin kysellä että tietäiskö hän ketään joka voisi uuden emäputken hitsata siihen sit.

En tiiä mistä nää mun keulaosastounet kertoo, ei taida mannisen unikirjakaan jeesata :thinking:

1 Like

Mä unessa käännytin mun 21vaihde-26tuuma-kierrätyskeskusmaastofillarin kiinteävälitteiseksi, osasin jopa tehdä sen!

Herättyä aattelin että ei olis muuten pahempi idea. Pitääpä ettiä täältä se maastofiksitopi ja inspiroitua.

mites sun unessa, vetäsitkö monet lipat, kun poljin nappas pedalstriket sisäkaarteeseen?

matala keskiö, leveet kammet ja polkimet, varovasti siellä.

1 Like

Hyviä pointteja, kiitos! Aika hiljakseen tolla tulee ajeltua muutenkin, kattoo nyt innostunko oikeesti tekemään. Tai sit sinkulaksi, tossa on nimittäin aika kehnot vaihteet ja ne ärsyttää enimmäm aikaa.

Suoraan sanoen hirvittäis ajaa fiksillä maastossa rentojakin alamäkiä niillä välityksillä mitä se tasaisella eteneminen vaatisi :cowboy_hat_face:

1 Like

Tunnustan että ”maasto” viittaa tässä pikemminkin pyörän rakenteeseen kuin käyttöön. Ostin sen talvipyöräksi ja lähinnä tullut ajettua hiekka- ja asfalttiteitä kurakeleillä. Lisäksi mulla on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö eli otan about kaiken vähän varovaisemmin muutenkin :smiley:

Oliks tommosta? En löytäny. Vois tehä.

Edit eiku Maastoajo kiinteällä välityksellä (flägätty moderointia varten).

1 Like

:laughing::pray:t2: hyvät unet selkeesti​:v:t2:

Viime yönä osallistuin Yötön3000:een, ajelin ehkä kolkan mikon ja jonkun muun kanssa. Reitti oli laajentunut kuitenkin Venäjälle! Paikallisessa Prismassa oli yllättävän hyvä vegaaninen irtokarkkivalikoima, mutta jostain syystä kaikki pussit oli avattu valmiiksi ja niihin oli tungettu muita pusseja. Kävimme vierailulla myös venäläisessä makkaratehtasssa siinä ajelun lomassa. Vähemmän helteistä oli myös, koska jossain vaiheessa laitoin jalkaani pahvista tehdyt luistimet, jotka olivat erikoiset sikälikin että se terä taittui tallustellessa rehdisti sivuun, ja luistelin menemään jossain Karjalan järven jäällä.

6 Likes

Pahvisten luistimien kohdalla muistin missä topsussa olen. Mikään siihen asti ei herättänyt ilmeisesti epäilyksiä.

3 Likes

tää tuli siis tosiaan uniin. Kulki RÄJÄHTÄVÄLLÄ VAUHDILLA!!!

2 Likes

En melkein ikinä näe painajaisia. Jos näen, niin aiheena on että kissalle tapahtuu jotain kammottavaa, tai että fillari pöllitään. Nyt näin ekaa kertaa unen, missä en muistanut mihin olen pyörän jättänyt.

4 Likes

Nukahdin eilen kissan kanssa sohvalle, ja sitten skidailinkin rossinilla jossain pysäköintirakennuksessa (yhdellä jalalla, mitä en oo koskaan edes yrittänyt). Quilli kuitenkin katkesi juuresta, ja harmitti kun piti tunkata kotiin, eikä pystynyt edes ohjaamaan. Matkalla eksyin ydinvoimalan työntekijöiden sosiaalitiloihin, missä työukkelit yritti saada mukaan pelaamaan korttia.

6 Likes

Bongasin Kälviällä Maunumäen pyöräliikkeessä varastossa pölyynytyneen ihme tiimimaalatun De Rosan ysäri alumiinikilpafillarin ja aloin siitä lämpimikseni kysellä. Myymässä oli liikkeen perustaja Arvo Maunumäki, joka on vissiin pyöräillyt ilmanvastuksettomassa paikassa pari-kolmekymmentä vuotta jo. Keskustelu johti siihen että kiinnostukseni oli vääjäämättä johtamassa vaihdepyörän ostamiseen samalla tavalla kuin usein unissa tajuaa että pystysuoran kallioseinämän kiipeäminen johtaa väistämättä putoamiseen ja kuolemaan, mutta silti vaan pakko kiivetä. Olin siinä pakkoraossa jo lompakkoa kaivamassa kun heräsin ahdistukseen.

4 Likes

Mietin että miks nimi on niin tuttu kunnes muistin.

6 Likes

Ei ole todellista, lakkaa heti kontrolloimasta mun unia tai hoida niihin kaksitoista neitsyttä eikä mitään homeisia alurunkoja

2 Likes