Fiksipirkka

Mulla lens tosta vetimestä sellanen joku pelti tai mikälie kaarimainen osa irti siitä päältä niin ei ollu enää mitään mihin kiinnittää jotain. Tää tuote oli kyl pelastaja.

3 Likes

Ehkä ns. Wanha mut laitetaan ny kuitenki.
Ostin uuden hiusleikkuukoneen ku vanha laukes. Vanhan mukana oli tällainen mini öljyputeli joita on nyt uuden takia kaksi → idealamppu.

Grammanviilaukseen :smiley:

5 Likes

Ikävä pilaa hyvä pirkka mutta hanki made in USA Wahl corded Super Taper eikä koskaan enää ole konseptia että vanha laukes. Mulla ollut sama Wahl vuodesta 1994 eikä epäilystäkään etteikö se menisi pojalleni kun delaan. Alkuperäisestä öljypullostakin riittää vielä.

3 Likes

Mulla oli Wahlin terät jostain syystä tosi piikkimäiset ja ne tuppasi tökkäämään koko ajan kiinni johonki ihohuokoseen tai milloin mihinkin. Hioin niitä aikani tylpemmiksi ja sitte pyöristin, mutta olisi tämän työn voinu jo valmistajakin tehdä. Faijalla oli kunnollinen Moser ja käytin sitä kun asuin kotona (= kauan sitten), luultavasti on vieläkin.

Moserit ihan luottovehkeitä käsittääkseni myös, nykyään brändi on itse asiassa Wahlin omistuksessa. Eniveis, kannattaa ostaa sitä mitä ammattilaisetkin.

Ei kuitenkaan F.Moser?

Tai Veronica Moser.

R.I.P. Legend.

waldin kulmaan on integroitu laadukas pullonavaaja, tjeu


Pienellä paketin uudelleenmuotoilulla varsin tiukka fitti Bagman Sportin kanssa, en lupaa yhteensopivuutta muiden tuotepakkausten kansaa

9 Likes

Mahtaako sisäkumista leikatut palaset toimia paikkoina, kun paikkarasiasta loppuu paikat, mutta liimaa on vielä? Perhana varmasti ainakin puoli tuubia tavaraa jäljellä. Muitakin ideoita otetaan vastaan.

Toimii joo, mutta paikan reunat jää helposti törröttämään, jos et hiekkapaperoi niitä ohuemmiksi. Se liimattava pinta kantsii toki karhentaa myös.

1 Like

Rema Tip-Top the paikkoja (ja vulkanointiliuostuubeja) saa myös erikseen. Tuli aikanaan noita sisukumista leikattujakin käytettyä varmaan vuosikymmenen verran, toimi kyllä mutta tuppasivat silloin tällöin ajan mittaan irtoamaan kun eivät jaksaneet venyä tarpeeksi.

1 Like

Noi vulkanointinesteet haihtuu hyvin helposti, joten ei se kovin suuri häpeä ole jos ostaa uuden paikkarasian, käyttelee kotona loppuun vanhat liimat ja ottaa tien päälle aina iskemättömän niin ei koirat kuse kintuille

1 Like

Juu, haihtuu jopa avaamattomasta putkilosta, samaa rasiaa ei tosiaan kannata loputtoman kauan säilöä varsinkaan satulalaukussa, vaikkei käyttöä olisikaan. (Tunnetusti paranoidina mulla on vielä rasian täytteenä joku muoviroska, ettei se ainakaan itsestään kovin helposti tärinästä kolhiinnu.)

1 Like

Kymmenen kiloa putkea random muotoisessa paketissa? Ei hätää, fiksipirkkaniksillä sisurista kantohenkselit.



13 Likes

Linkataanpa tännekin tämä mainio fiksipirkka!

1 Like

tässä käyttäjälle @eli ajankohtainen fiksipirkka

6 Likes

Suorastaan fiksiprikka /takki

5 Likes

Ite oon yleensä kietaissut toisen nipparin ton prikan sijasta tohon, mutta tolla tietty saa kuoren likemmäs putkea.

Itte oon yleensä nää nippusidepirkat postaillu tänne lankaan 2014.

3 Likes