Fiksipirkka

kolkka - 20:21, 18.1.2020 » Seuraavaksi kaivataan niksiä: miten putsata / avata sorakivistä tukkeutuneet kuusiokolot klossien ruuveista ja niistä pidätinruuveista siinä vieressä? No aina lopulta oon saanut pikkukivet irti vähintään toiselta puolelta, mutta joku ennaltaehkäisevä niksi olis kova juttu.
Steariinia reikiin. Lähtee sulattamalla pois kun tarttee.

Näen Kolkkais-Mikon erinomaisena diy testohenkilönä aiheessa steariinia klossiruuvien kantoihin :strong: rapsaa pukkaa

Pikaliima.

Kyl vaikee uskoa että ainakaan steariini pysäyttäis sinne ruuvin koloon tunkeutumaan haluavan, juuri oikean kokoisen sorakiven kun sen päälle astuu edes omalla 74kg painolla. Eli oliko tätä joku jo testannut? Pikaliimasta joskus ennenkin kuullut iirolta mutta kokeilematta

Mun 64kg painolla en oo koskaan saanut pulttien koloja tukkoon, pikkuriikkinen talttapää pitäisi toimia kivien kaiveluun.

Etkö halua että Brooksiasi sateelta ja ahnailta katseilta suojaava rakas muovikassisi törkeästi ja julmasti anastetaan?

Konsta - 17:01, 16.5.2020 » Shock horror. Joku sika oli pölliny mun Brooksinsuojapussin elikkäs Lidlin muovikassin sillä välin ku olin klitsussa rumpuja äänittämässä. Nyt farkkujen perse ruskeena kerta satula oli kastunu. Hävyttömyyden huippu.
Ei hätää! Samassa yhteydessä kun kiinnität polkupyöräsi U-lukolla johonkin kiinteään, sujauta lukon piikit muovikassisi kahvojen lävitse. Tadaa. Perkule. Mulkut! Eipä lähe pussukka enää voron matkaan tai no ainakaan ehjänä. Hähä.

se lidlon muovikassi kuuluu umpisolmia toisesta henkselistään kiskoon

Mä olen saanut kivet klossiruuvien koloista yleensä jollain naskalilla tai vastaavalla astalolla kaivelemalla.

Taulunastakin toimii. Mulla on tosin sellainen hammaslääkärin sondi, sillä on hyvä kaivella. Ei oo kyllä ikinä mennyt ne kuusiokolon reiät niin pahasti tukkoon, että olisin mitään pikaliimaa tai vastaavaa harkinnut. Ei edes silloin, kun ne oli täynnä kuivunutta purkkaa ja kivenmurusia. Isompi vaiva on laittaa pikaliimaa ja sitten sulattaa se tarvittaessa asetonilla kuin kaivella kiviä pois silloin tällöin.

Mulla on noita keissejä varten ihan rehellinen mora.

kolkka - 0:17, 19.1.2020 » Kyl vaikee uskoa että ainakaan steariini pysäyttäis sinne ruuvin koloon tunkeutumaan haluavan, juuri oikean kokoisen sorakiven kun sen päälle astuu edes omalla 74kg painolla.
Mut steariini voi kuitenkin ehkäistä sen painumista aivan jumipohjaan asti ja liukastaa poistumista, ehkä.
Lumikko - 13:56, 20.5.2020 »
kolkka - 0:17, 19.1.2020 » Kyl vaikee uskoa että ainakaan steariini pysäyttäis sinne ruuvin koloon tunkeutumaan haluavan, juuri oikean kokoisen sorakiven kun sen päälle astuu edes omalla 74kg painolla.
Mut steariini voi kuitenkin ehkäistä sen painumista aivan jumipohjaan asti ja liukastaa poistumista, ehkä.
Jos mä jotain tököttiä panisin, niin olisi kyllä steariinia, jonka arvelisin Lumiukon tavoin täyttävän tota koloa sen verran, että kiville on vähemmän tilaa ja sulaessaan voisi myös tehdä kivien poistosta iisimpää, kun on enempi tilää sörkkiä niitä naskalilla tai moralla. Plus: iisimpi sulattaa kuin pikaliimat, halvempaa ja varmaan muutenkin kivempaa.

Paitsi, että pikaliimaa voi impata turhautumiseensa, jos kivien poistelu vituttaa liikaa.

äitiyspakkauksen patja menee bulssuun laik a glööööv

Onnex olkoon!!!

Ajatella. Pikku-ununu jo pian basaarissa tepsuttelemassa edes takas. Voooooiiii…

Ununu 2.0

Mikä toi vieressä oleva pörä on, sori mut kiinnostaa enemmän kuin ununun jälkikasvu ja bullitit.

krampus mut keposempana

huhut raskaudestani ovat liioiteltuja

ununu - 20:18, 3.6.2020 » krampus mut keposempana huhut raskaudestani ovat liioiteltuja
mut sanoit että käytit pillereitä

Kuva ois kiva, krampuksesta.