ENTINEN Yksivaihde Twitter

Aemilius - 21:04, 11.12.2015 »
Hikky - 20:56, 11.12.2015 » Mites ois ihan vaan skinhead eikä nazi?
Mitä jos ei, ihan eri asioista kyse. Edit. täällähän oltiinkin jo vastattu. Niijoo Mindw moro vaan kun nähtiin aiemmin!
Mitä? Nimenomaan, ihan eri asioista kyse

E: Oikea nazi ja wp-skinikin on aivan eri asioita.

EE: Ja jooh :smiley: kivaa oli

Munccis - 17:45, 11.12.2015 » Ei helevetti, yritän neuvoa puhelimitse todellista keittiömestaria ostamaan ruoka-aineita. Otti kaiken oikein ylös ja soitti nyt onnistuneen kauppareissun jälkeen. Minä: Ostitko niitä kidneypapuja? Appiukko: Juu, ostin mutta aika kauan etsin. Minä: Hyvä. Mitä siinä purkissa lukee, onko ne mausteliemessä? Appiukko: Tai siis tässä lukee että "Luomu kikherneitä". Ajattelin että tän on oltava lähellä niitä kidherneitä. :D
Olisit vaan sanonut että punaisia papuja.
kaukomieli - 21:05, 11.12.2015 » Mä en tohdi enää kulkee mun n.15 vuotta sitten hankitussa flektarn-maiharissa kun niitä on nykyään joka hemmetin teinillä ja Jone Nikulalla. Sillon niitä ei vielä näkynyt katukuvassa.
Muotioikkujen mukaan hyppimistä tuokin on. Ja Jone on ollu maastorytkymiehiä pitkään, toistakymmentä vuotta nyt ainakin. Oikeassa kyllä oot, että Flecktarn ei ollut silloin lainkaan fashionable - Varusteleka oli tuore yhden miehen yritys ja myi BW-ylijäämää kuulapyssylapsille.

mullo kevyt aavikkoflectarn-paituli

kesäisin iha ok vaate ku saturaatiopiste viel kaukana.

^^No joo, mullon parempiakin takkeja mut bw maihari on kyl kova. Flektarn on mun suosikki kamo, saa siitä muutkin digata.

Vittu menkää nyt kaikki taas itseenne.

E: perseen perse

vittu skinhead ja natsi/nazzi/runkkari/luuseri/persu/apina/runkkari pidetään nää ny vittu erillään toisistaan

Munccis - 3:57, 12.12.2015 » vittu skinhead ja natsi/nazzi/runkkari/luuseri/persu/apina/runkkari pidetään nää ny vittu erillään toisistaan
https://youtu.be/dUKfbgp4p-4

Itekin tuli larpattua metissä sotaa poikien kesken. Ketään ei vihattu, mutta Ramboa palvottiin. Metässä on ihmisen hyvä olla.

Tigerstripe on paras camo.

idässä on tänään ihan pääkallokelit, metrolla himaan

acu camo best

http://img.memecdn.com/bring-that-couch-some-freedom_c_2962803.webp

kieltämättä nyppii, kerrankin kun ehtisi ja jaksaisi mennä ajamaan niin tiet aivan jäässä. ja huominen ennuste näyttää samalta

nalle wheelroos - 15:23, 12.12.2015 » idässä on tänään ihan pääkallokelit, metrolla himaan
ei täällä idässä ole metroa :o

tänää rampue

#awwyissss

kovin camo on tietenkin derkkuherkku strichtarn, ja täts it. voi sulautua täydellisesti tihkusateeseen itäberliiniläsessä lähiössä.

oli muuten eilen melkoiset slicks 'n slidet kun palailin yöllä 01360-vantaalta palavalle vuorelle. koko päivän oli tihuttanut sillee, että tiet kivasti märkiä ja sitten pakkasta sen verran, että parissa tunnissa oli lätäköt jäässä ja tienpinta vailla kitkaa. pari kertaa takapyörä suti tyhjää ylämäessä ja mutkissa vähän sladittelua, mutta pystyssä pysyi.

paistoin kymmenen joulutorttua ja olen syönyt niistä nyt kahdeksan.

FF - 17:34, 12.12.2015 » tänää rampue #awwyissss
Hauskaa metsäilyä!

Itse lähden kohta pikkujouluihin.

nysimum - 19:41, 12.12.2015 »
FF - 17:34, 12.12.2015 » tänää rampue #awwyissss
Itse lähden kohta pikkujouluihin.
M I T Ä

Huomenna perhelounas ja maanantaiaamuna tärkeä tapaaminen. Riskei on eliminoitava.

#aah tajusin just et ollaan sivulla 333