ENTINEN Yksivaihde Twitter

Asentelin nastan eteen jo viikkoa ajatellen. Meillä kaikki jäässä.

Katon ku mimmi ja sen siskot juopottelee. Dataan ja käsittelen kuvia. Vesipullo vieressä. Hyvä lauantai.

Kyllähän sitä viinahammasta taas täälläkin vähä kolottais mutta taidan pysyä ihan vaan kotona.

sani - 10:08, 12.12.2015 » Taitaa itseasiassa vieläkin olla joku Maruin tykki kaapissa. Onkohan noilla vehkeillä enää mitään arvoa?
On, jos tavara on kunnossa ja tekniikka ei ole aivan vanhentunutta.

Itellä airsoft tuntu olevan joku välivaihe ennen kuin löysin pyöräilyn oikeasti siten että se täytti koko sieluni. Vois harrastaa kumpaakin mut se ois pois pyöräilystä.

Airsoft-tekniikka on kyl siistimpää ku pyöräilytekniikka. Insinöörin näkökulmasta. Itellä näin.

zykkeli - 22:32, 12.12.2015 » Asentelin nastan eteen jo viikkoa ajatellen. Meillä kaikki jäässä.
Tänään oli väli Blazing Mountain - Viikki - Pihlajisto - Ogeli kanssa ihan umpijäässä. Se horror-silta Rio de Vantaan yli oli erityisen liukas.

Liukkautta aamusta tänään täällä Kotkassakin. Eräskin silta meni tuurilla yli vaikka molemmat päät liiraili erisuuntiin.

Kävin Turussa laatoitushommissa. Tytärkin oppi siinä sivussa homman. Mukavaa puuhaa.

Eilen laatoitimme ja tänään saumasimme. Aamulla koira varasti juuston aamiaspöydästä.

Nyt saunan jälkeen uuniryynärit ja portugalilaista punkkua. Voin hyvin.

en muista milloin oon viimeks laatottanu, mut pikkujoulujen jälkeen oli lähellä. Oliko kyseessä munakoira?

tai no kaakelia tässä vetäny, et sinänsä remppahommat lähellä sydäntä. Tarkemmin ottaen veressä.

Pitkä päivä ollu. Ensin töissä 9-17 ja sitten kokous 18-22. En ole ollut koskaan kokouksessa, jossa kaksi osanottajaa itkee. Huh huh.

Toni nyt skarppina

NOOOOOBEEEE!

no niin. Oon snäpänny tänään varmaan tunnin, joten send herkässä.

ICH HABE NOBEHLANEEEEER

^ heartbrakers’ grand tour 2015 deleted scenes most viewed clip.

Metti - 23:37, 12.12.2015 » Pitkä päivä ollu. Ensin töissä 9-17 ja sitten kokous 18-22. En ole ollut koskaan kokouksessa, jossa kaksi osanottajaa itkee. Huh huh.
Mitä sinä sanoit niille?
Biciolli - 23:43, 12.12.2015 »
Metti - 23:37, 12.12.2015 » Pitkä päivä ollu. Ensin töissä 9-17 ja sitten kokous 18-22. En ole ollut koskaan kokouksessa, jossa kaksi osanottajaa itkee. Huh huh.
Mitä sinä sanoit niille?
En minä ketään itkettäny. Lähinnä aihe herätti paljon tunteita ja meillä on vähän ongelmallinen tilanne muutenkin. Vähän on tässä hommassa taipumus leimautua ja kieltäytyessään yhdestä tehtävästä suljetaan ulos eikö voi osallistua juuri mihinkään. Alalla eteneminen vaatii jatkuvan suostumisen kaikkeen ja aika paskamaisiakin juttujua. Nimimerkillä koko päivä palkatta töissä.

Ei uskois että mattojen tamppaaminen menee noin ihon alle

Koivulan dynamo - 0:14, 13.12.2015 » Ei uskois että mattojen tamppaaminen menee noin ihon alle
En mä työkseni niitä hakkaa. Huvikseni tai tarpeeseen lähinnä.
Metti - 15:11, 11.12.2015 » Mää kerran [i]hakkasin mattoja[/i] ulkona saksan armeijan takissa ja yksi mies tuli multa kysymään: "Oletko sinä natsi?" Mää katoin sitä hämmentyneenä ja se luikki pakoon. :DD
Metti - 0:16, 13.12.2015 » En mä työkseni niitä hakkaa. Huvikseni tai tarpeeseen lähinnä.
Nyt Metti skarpping