elä postaa enää tänne vaan tuonne uuteen

internet on empatialle musta aukko

Löysi punkin...nännistään

:frowning:

Yyh :frowning:

tutam - 11:06, 13.10.2020 »
NKOTB - 10:59, 13.10.2020 » Tää on kyllä näennäisparadoksi. Suvaitsevaisuus ei ole itseisarvo, vaan väline. Ihmisten välinen tasa-arvo on se mihin sillä suvaitsevaisuudella pyritään.
https://i.imgur.com/vNsV2AKl.jpg Nyt on hyvin muotoiltu! Kiitos.
Kiitos.

Mikä oli se korsi mikä katkas modetiimin selän Tahmikseen liittyen? Mulla on menny koko keissi ihan ohi

Jos lukaiset läpi tästä pari viimeistä sivua, niin selkiää varmaan aika hyvin ylilyönnit, joihin kyseinen nimimerkki oli äitynyt.
Itse pyydän anteeksi avautumistani aiheesta. Olin avautumiseni hetkellä täydellisen tietämätön noista tässä ketjussa kuvailluista viimeisimmistä ja räikeimmistä tempauksista.

Muistukelista itselle:
-Koita olla edes kohtalaisen hyvin ja ajankohtaisesti perillä asiasta, josta koet voimakasta tarvetta julistaa analyyttisen yleiskatsauksen ja moraalisaarnan.
-Älä erehdy näkemään silmitöntä hölmöilyä siellä, missä sellaista ei varsinaisesti ole.

Anteeks ja anteeks.

Kylmä täälä

munccis - 20:53, 11.10.2020 » Miellyttävää kun se foorumihäirikkö on pois ja voi lukea ketjuja ilman pelkoa ylilauta-öyhöttämisestä
Vaikuttaisi muutenki olevan oikea aika alkaa taas kirjoittaa foorumeille. Tänään (siis eilen) reilussa tunnissa järjestin vuorokausiini käsittämättömän määrän lisää tunteja. Tein siis elämäni nopeimman muuton frendin ja faijan kanssa päävuokralaista vastaan.

Ei sillä etteikö se ois halunnut mua vittuun mutta ei sen toiminta nyt varsinaisesti auttanut. Huikkasin vielä lopuksi että “…vittu ku sun kämpiltä on niin perseestä muuttaa.”

Mut tota joo… Vittu että mä kyl vihaan Espoota. Just vähän aikaa sit meinasin kävellä punasia päin. Eka en tajunnu että miten mä nyt tollee… Sit tajusin et Hesoissa ei oo kevyelle liikenteelle valoja tommosissa paikoissa. Linnoittaudun metsään syömään sieniä kunnes keksin jotain.

tnts - 15:12, 13.10.2020 » Etusivun footerissa on ylläpidon email, mut ei taida olla missään kiinteää ylläpidettyä modelistaa. Tsekkasin joku päivä, niin siellä olikin yllätysnimi mukana.
Eisss. Piti tarkastaa, mutta se en ollut minä.

Juttuja pitäis tehdä, mutta ulkonahan ei edes sada.

Vaihdu senkin vätys

NO NIIN!

E. Kiitos.

Suolihan pärjää hyvin Irlantia vastaan!

Oispa jalkapallotopi…

hittolaine kyä tää tidalin huumoritarjonta saa hyvälle tuulelle

Ostakaa kaijuttimet ja vahvistinta… Tartteis rahhhaaaa

Jos et ehtiny tilata Bob Jacksonia, niin nyt on liian myöhäistä. Sisällä olevat tilaukset hoidetaan, ovet kiinni Joulukuun 18, sen jälkeen vielä “one for the road” ja eläkkeelle.

Rollerimiehenä ei ole tarvetta Bob Jacksonille, mutta jään suremaan eläkkeellemenoa.

Kovimpia Bob Jackson -muistoja on Bring-talveltani kun ylitin Pasilan siltaa ja edessä veti nimim. ilkka selässään sello tai gamba jarruttomalla Bob Jacksonilla. Mega salut sille edelleen, etenkin niin arvokkaan lastin vuoksi. Action Jackson o7

Myös aivan käsittämättömän siisti toi Ilkan Jackson.

Bob “volvo” jacksonin arvo todellakin: nousussa.

EDIT 11-vuotispäivitystä tässä jo odottelen

5/5