elä postaa enää tänne vaan tuonne uuteen

Aloitetaanpa uusiksi jälleen. Olisiko kolmas kerta? Kuka aloitti ensimmäisen?

eka

”Kun kuulet tämän äänen, on aika perustaa uusi twitterketju.”

Oho

No nyt!

Joo, näitä Twitter-topiikkeja on kulunut loppuun jo useampi kappale. Hauskaa, että foorumitopiikkikin on kulutusosa.

perjantain kunniaksi ehdotan perustettavaksi tämän lisäksi myös lukuisia kilpailevia twitter-topikkeja

Listaudun eepokseen

Hengität nyt manuaalisesti

Helsingin kaupunki on ulkoistanut palkanmaksun vastikään. Elikkä mun piti saada kesälomamassit ennen kesäloman alkua (tai siis lain mukaan pitää maksaa etukäteen). Ei tullu. Pomo soitti ja sille sanottiin että tänään pitäs sit oikeesti tulla kesälomamassit. Ei tullu. Just katoin Suoratyö.fi:n oksettavan käppäsiltä sivuilta ni mulle on kirjattu 0,0 euroa.

Vitsi yksityistäminen on kyl SIISTII!

Sillee hauskaa kanssa että ennen kuin palkka on maksettu, tulee sähköposti että työnantaja on maksanut sinulle palkan. Okei. Joo. No ei siinä kaikki, toi ilmotushan tulee siis myös vaikka yhtään mitään palkkaa ei tulisi.

Vittu mulla hajoo pää. Melkeen kaduttaa että kieltäydyin helpotus_agentista mutta ehkä syön 5 grammaa ketiapiinia niin herään sitten kahden viikon päästä kattomaan josko ne nyt ois saanu sen oikein.

Jos ollaan nyt ihan tosissaan niin jos palkanmaksajalafka on tosiaan oikeasti kussut tän, pitää vielä varmistaa että se ei oo joku muu matkan varrella, niin enkö mä voikin vaatia tätä paskalafkaa (paskahan se on riippumatta siitä kuka tässä on kussut) maksaa mun massit NYT HETI, vaikka perusmalli on se että massia tulee kahesti kuussa? Ainakin sillon ku Talpa hoiti näitä ja niillä oli väärä tilinumero niin soittamalla massit tuli parissa päivässä.

e: “Lomapalkan viivästyessä työntekijällä on oikeus korkolain (633/1982) mukaiseen korkoon.” sentään.

Lunta vaan sataa.

First page crew

Member Since
28.8.2008 (11 years)

Yli kolmasosa elämästä yv:tä. Juhla vai kriisi en osaa päättää.

2nd page crew

e. höh

Tarkoititko: vaihdu

Eipäs etuilla

1st page crew

e. höh

No jopas. Pitäähän sitä liittyä juhliin.

Paavi - 5:33, 15.5.2020 » Lunta vaan sataa.
Jännittävät 35km moottoripyörällä kyllä oli.

Tänään metsään valmiiksi ja viikonloppu vaelletaan maastopyörällä krapulassa.

Oispa twitterissä vielä merkkirajoitus.

Edit. First page of fame check