elä postaa enää tänne vaan tuonne uuteen

nollakaljaa, † disco déplorable FBlive, gravelmap ja ridewithgps. kunnon perjantai-ilta!

Vähän tekis mieli perustaa geneerinen unitopikki mutta ehkä täällä on riittävästi jo OT:tä. Nyt olen jonkin aikaa aika lailla päivittäin hihitellyt yhdelle taannoiselle unelle, jossa mm. pesin vanhaa, karvaista venäläistä postivirkailijaa tiskiharjalla. :smiley:

ensson - 19:13, 15.5.2020 » Pitäs vissii mennä ajaa pavelle ku saa satkun keikka
Jep.
nikamat - 17:50, 15.5.2020 » Kaikki ei välttämättä päivystä tätäkään topsua klikkaillen sivun päivitystä. Mutta liikennesäännöt-topi aiheutti tän päiväsiset harmistumiset siitä, että mennään henkilökohtaisuuksiin ja kirjoitettu teksti tulkitaan helposti hyökkäävämpänä, koska kaikki nyanssit ei välity Internetin kautta. Anyways, kyllä olen kantiton, jos se jonkun päivästä tekee paremman.[b] Tää vittuilu ja Internet-kiusaaminen on tällä hetkellä päivittäistä, mikä ei ainakaan tee tästä keskustelulaudasta ja skenestä millään tavoin kutsuvaa ainakaan uusille kirjottajille. Tai en sit tiedä. Tähän väliin vielä klassinen "ei mitään henkilökohtaista"[/b].
Minä vältän nyt täällä kommentointia ja pysyn keskusteluyhteisössä, joka:
  • on aidosti suvaitseva, eikä pakota konsensukseen joka asiassa,
  • hyväksyy erilaiset näkemykset elämää rikastuttavana ilmiönä,
  • ymmärtää railakkaat ilmaisut hauskanpitona ja osaa suodattaa niistä varsinaisen asian,
  • ymmärtää monimerkitykselliset ilmaisut kielellisenä leikkinä ja osaa suodattaa niistä varsinaisen asian,
  • ymmärtää ironian, sarkasmin ja muut tyylikeinot,
  • kunnioittaa toisten näkemyksiä, vaikka ne eivät vastaisikaan omia,
  • suhtautuu ystävään asenteella ”tuo nyt ajattelee tästä noin” eikä tee siitä kynnyskysymystä,
  • osaa kritisoida asiaa eikä alennu kritisoimaan henkilöä ja
  • kaikenkaikkiaan hyväksyy ystävän varauksettomasti eikä anna mielipide-erojen vaikuttaa ystävyyteen.

Lisäksi hyvään toveruuteen liittyy kaikenlaisen erilaisuuden pitäminen luonnollisena asiana eikä pitäytyminen vain muutamissa muodikkaissa asioissa. Erilaisuuteen ei pidä asennoitua suvaitsevasti, koska suvaitsevaisuus on vain kohteen yläpuolelle asettumista. Erilaisuuden tulee olla peruslähtökohta.

Palautin rolleriin 12 mm setbäck tolpan ja kehoni voi hyvin.

Minua ei selkeästi ole tehty elämään suora Thomson lyfeä.

Biciolli - 23:08, 15.5.2020 »
nikamat - 17:50, 15.5.2020 » Kaikki ei välttämättä päivystä tätäkään topsua klikkaillen sivun päivitystä. Mutta liikennesäännöt-topi aiheutti tän päiväsiset harmistumiset siitä, että mennään henkilökohtaisuuksiin ja kirjoitettu teksti tulkitaan helposti hyökkäävämpänä, koska kaikki nyanssit ei välity Internetin kautta. Anyways, kyllä olen kantiton, jos se jonkun päivästä tekee paremman.[b] Tää vittuilu ja Internet-kiusaaminen on tällä hetkellä päivittäistä, mikä ei ainakaan tee tästä keskustelulaudasta ja skenestä millään tavoin kutsuvaa ainakaan uusille kirjottajille. Tai en sit tiedä. Tähän väliin vielä klassinen "ei mitään henkilökohtaista"[/b].
Minä vältän nyt täällä kommentointia ja pysyn keskusteluyhteisössä, joka: - on aidosti suvaitseva, eikä pakota konsensukseen joka asiassa, - hyväksyy erilaiset näkemykset elämää rikastuttavana ilmiönä, - ymmärtää railakkaat ilmaisut hauskanpitona ja osaa suodattaa niistä varsinaisen asian, - ymmärtää monimerkitykselliset ilmaisut kielellisenä leikkinä ja osaa suodattaa niistä varsinaisen asian, - ymmärtää ironian, sarkasmin ja muut tyylikeinot, - kunnioittaa toisten näkemyksiä, vaikka ne eivät vastaisikaan omia, - suhtautuu ystävään asenteella ”tuo nyt ajattelee tästä noin” eikä tee siitä kynnyskysymystä, - osaa kritisoida asiaa eikä alennu kritisoimaan henkilöä ja - kaikenkaikkiaan hyväksyy ystävän varauksettomasti eikä anna mielipide-erojen vaikuttaa ystävyyteen. Lisäksi hyvään toveruuteen liittyy kaikenlaisen erilaisuuden pitäminen luonnollisena asiana eikä pitäytyminen vain muutamissa muodikkaissa asioissa. Erilaisuuteen ei pidä asennoitua suvaitsevasti, koska suvaitsevaisuus on vain kohteen yläpuolelle asettumista. Erilaisuuden tulee olla peruslähtökohta.
Hoh hoijaa. "Hyväksykää mun seksistinen elitismini."

Painu vittuun.

asb - 23:58, 15.5.2020 »
nikamat - 17:50, 15.5.2020 » [b] Tää vittuilu ja Internet-kiusaaminen on tällä hetkellä päivittäistä, mikä ei ainakaan tee tästä keskustelulaudasta ja skenestä millään tavoin kutsuvaa ainakaan uusille kirjottajille. Tai en sit tiedä. Tähän väliin vielä klassinen "ei mitään henkilökohtaista"[/b].
Hoh hoijaa. Painu vittuun.
Tahmatassu - 17:06, 15.5.2020 » Milloin yv-kiukkukajamiitti?
munccis - 14:17, 23.4.2020 » Mee nyt vittu takas sinne ylilaudalle äläkä palaa.
asb - 23:58, 15.5.2020 »
Biciolli - 23:08, 15.5.2020 »
nikamat - 17:50, 15.5.2020 » Kaikki ei välttämättä päivystä tätäkään topsua klikkaillen sivun päivitystä. Mutta liikennesäännöt-topi aiheutti tän päiväsiset harmistumiset siitä, että mennään henkilökohtaisuuksiin ja kirjoitettu teksti tulkitaan helposti hyökkäävämpänä, koska kaikki nyanssit ei välity Internetin kautta. Anyways, kyllä olen kantiton, jos se jonkun päivästä tekee paremman.[b] Tää vittuilu ja Internet-kiusaaminen on tällä hetkellä päivittäistä, mikä ei ainakaan tee tästä keskustelulaudasta ja skenestä millään tavoin kutsuvaa ainakaan uusille kirjottajille. Tai en sit tiedä. Tähän väliin vielä klassinen "ei mitään henkilökohtaista"[/b].
Minä vältän nyt täällä kommentointia ja pysyn keskusteluyhteisössä, joka: - on aidosti suvaitseva, eikä pakota konsensukseen joka asiassa, - hyväksyy erilaiset näkemykset elämää rikastuttavana ilmiönä, - ymmärtää railakkaat ilmaisut hauskanpitona ja osaa suodattaa niistä varsinaisen asian, - ymmärtää monimerkitykselliset ilmaisut kielellisenä leikkinä ja osaa suodattaa niistä varsinaisen asian, - ymmärtää ironian, sarkasmin ja muut tyylikeinot, - kunnioittaa toisten näkemyksiä, vaikka ne eivät vastaisikaan omia, - suhtautuu ystävään asenteella ”tuo nyt ajattelee tästä noin” eikä tee siitä kynnyskysymystä, - osaa kritisoida asiaa eikä alennu kritisoimaan henkilöä ja - kaikenkaikkiaan hyväksyy ystävän varauksettomasti eikä anna mielipide-erojen vaikuttaa ystävyyteen. Lisäksi hyvään toveruuteen liittyy kaikenlaisen erilaisuuden pitäminen luonnollisena asiana eikä pitäytyminen vain muutamissa muodikkaissa asioissa. Erilaisuuteen ei pidä asennoitua suvaitsevasti, koska suvaitsevaisuus on vain kohteen yläpuolelle asettumista. Erilaisuuden tulee olla peruslähtökohta.
Hoh hoijaa. "Hyväksykää mun seksistinen elitismini." Painu vittuun.
hämmentävän vaikeaa ollille sisäistää kyllä jotkut asiat, mutta näin ollen hyvä että on löytynyt joku muu alusta.

Tai en kyl tiiä, kai silläkin alustalla ois jotain porukkaa joka saattais niiku haluta et ihmiset ois ihmisiksi. No, ei voi mitään kai.

Omakohtainen haiku.

Akaan toukokuu
lumi hiljaa laskeutuu
luutuu solisluu

Tämä on varmasti huono alusta jos ei pyörät ja pyöräily kiinnosta ja niin kuuluukin olla.

Oispa Clydesdale cargo fork

Leander - 16:43, 15.5.2020 » Suurella todennäköisyydellä kritiikin kohderyhmä ilmoittautuu tuollaisen pikkuprovon ympärille ihan oma-aloitteisesti parveilemaan

Meinasin lähtä ajaan, mutta onneksi alko lunta tuiskuttaa sen verran huolella, että voi jäädä kotiin. Huh, läheltä piti.

Biciolli - 23:08, 15.5.2020 » Minä vältän nyt täällä kommentointia ja pysyn keskusteluyhteisössä, joka:
Tässäpä harvinaisen epärehellinen viesti Ollilta.

Olen muuten Olli aidosti pahoillani, jos olet kuvitellut, että avoimella nettifoorumilla sopii keskustella samalla tavalla kuin ystävien seurassa. Tämä tavallaan selittää aika paljon.

Kun kerran on sovittu että täällä suomitaan ja opastetaan vain nettiversiosta henkilöstä, ehdottaisin että puhutellaan nyt sit vaan Biciollina tai Broccolina. Ja Ollina sit livenä.

Jaaha: oli vahingossa herätyskello soimassa arkiaikaan, sitten nukahdin uudestaan ja heräsin tunti sitten. Töttöröö.

Vettä sataa, mutta kaipa se on niin, että ajamaan lähdetään. Huomenna vissiin sataa enemmän.

Vastahan se edellisellä sivulla puhuttiin gandhilaisesta asenteesta ja asioiden tyynestä ohittamisesta.
Sitten tulee biciolli ja postaa jotain, mihin taas suuri osa kokee pitelemätöntä tarvetta mennä härkkimään. Eikö voisi vaan ohittaa ja keskittyä siihen hyvään boogieen?
Sanon tämän vain auttaakseni jengiä menemään siihen suuntaan mihin kertovat haluavansa eli rauhoittumaan. Ei siis ole postaus missä ideana sen enempää ketään syyttää.
Sataa… Mietin, että koskahan kehtaisi ensimmäiset ällärit järkätä? Jotenkin vaikka hajautetulla konseptilla…