Eka kerta

ei siinä tavastian eessä oo pyöräkaistoja

Pitäis varmaan. Enhän mä ollu sitä ohittamassa varsinaisesti. Se vaan pakotti mut sinne reunaan. Ei ollu pyörätietä. Jatketaan vaikka myöhemmin. Nyt pitää lähteä polkemaan töihin.

Tältäkö se tuntuu…

Ekaa kertaa vastaanotettu täysiit, Töölön postin kulmilla tänä aamulla.
Ekaa kertaa myös pääsin heittään täysiit takasin.

Hyvää mieltä. Kiitti!

7 Likes

Poljin avautui skidatessa, hirvitti.

Tänään kans ekaa kertaa poljin purkautui, alamäessä, ajoradalla, jarruttomalla. Kaikki hyvin onneks, mut säikäytti.

6 Likes

Se olin minä. Morjes!

1 Like

korjas onnistuneesti paskotut/paskoontuneet kierteet vaihtajankorvakkeessa.

BC rullaa taas, vähä säätöö viel.

2 Likes

Sheivasin sääreni. Hito jepa, mutta nyt farkkuja käyttäessä sänki hankaa varsin kivuliaasti kankaaseen, niin kävellessä ku ajaessaki

4 Likes

Ks. Sääntö #5 Harden the fuck up

Vaihdoin istuimen tänä aamuna !

3 Likes

ajoin siltaseen fiksillä

8 Likes

1 Like

Vaihdoin jarrupalat ja ketjun konaan. Indeksoin vaihteet.

Muut meni hyvin, mut vaihteita pitää yrittää säätää vielä uudestaan.

2 Likes

(ja ekalla yrityksellä) kasasin ja litkutin tubelesskiekot.

6 Likes

ekaa kertaa ajoin pyörällä Snellmaninkadulla. saattoi olla myös vika kerta!

1 Like

Eka kerta OTB:t katupyörällä. Yllättävän kivuton kokemus sekä kuskille että pyörälle. Mitä nyt aika tuoreet gripit näyttää vähän syödyiltä.

Jos sitä kuitenkin sit jatkossa vähän varovaisuutta sen etujarrun kanssa

1 Like

image

16 km ajettu ketju katkesi pienemmälle eturattaalle vaihtaessa. Annoin paikallisen pyöräliikkeen vaihtaa kulutusosat yhden toisen homman yhteydessä. Se on tietysti oma moka että päätin tehdä huollon jälkeisen ensilenkin sunnuntaina kaukana kaikesta.

Mut oonko mä ihan tyhmä jos oletan että ketju on katkaistu liian lyhyeksi, sit huomattu et hups tossa onkin maastopakka, ja sit ei ole pistetty sitä lyhyttä ketjua takasin hyllyyn odottamaan maantiepyöräilijää?

Tuossa kuvassa ei näy toista teksteiltään samanlaista lenkkiä, onkohan tuo yksi pari edes samasta ketjusta eli voisiko olla että ketju oli täysipituisenakin liian lyhyt ja sitten on kaivettu miljoonalaatikosta joku kikkakolmonen?

1 Like

Eilen jouduin ensimmäistä kertaa vaihtamaan jo tankoteipin alle päätyneen jarruvaijerin kuoren, kun joku random geneerinen kuori osoittautui liian paksuksi tuoreehkon gamagoolon vastakappaleeseen. Kaikkea sitä.

En saa tihrustettua kunnolla mutta näyttää jatketulta ketjulta.

Jos näin on, reklamoisin varmasti. Ei tolla tavalla ketjuja laiteta varsinkaan maksavalle asiakkaalle.

2 Likes