Eka kerta

Fiksil?

1 Like

Oli vapaaratas niin pysty alamäet rullailee

Eihän olleet ne multa juuri ostetut? Saat kyl rahat takas jos oli.

3 Likes

Edit: ei ollut :blush:

Ai saakeli, oliks sitte multa ostetut? Piru vie jos oli, en tienny et niissä on jotain häikkää ku en ajanu niillä metriäkää. Laita koodia jos oli joku semmonen keissi!

Itellä eka poliisin pysäytys just äsken. Sano et etuvalo pitäs olla ja totesin et joo pitäs hommaa. No ei tarvii enää ku konstaapeli sponssas valtion logolla varustetun tuikun. Kiitti :smiley:

7 Likes

Eilen Tavastian eessä ajelin auton takana oikeella, se jarrutti ja käänty oikeelle parkkiin ilman vilkkua. Kiilas mut sinne reunaan ittensä ja parkissa olevan auton väliin. Törmäsin sitte ekaa kertaa mahalla sen sivupeiliin ja mutkallehan se meni. Tuijotin kuskia hetken, mutta ei jääty rupattelemaan.

oliko wolt/foodora

Pitäiskö jatkaa liinennesäännöt-topicissa? Jos autoilija ei ehtinyt pysähtyä, niin pyörällähän ei sais ohittaa sieltä oikeelta. Vai oliko siinä pyöräkaista välissä?

Edit: Olin väärässä. Asia selvitetty liikennessääntö topicissa.

1 Like

Ei tainnut olla

ei siinä tavastian eessä oo pyöräkaistoja

Pitäis varmaan. Enhän mä ollu sitä ohittamassa varsinaisesti. Se vaan pakotti mut sinne reunaan. Ei ollu pyörätietä. Jatketaan vaikka myöhemmin. Nyt pitää lähteä polkemaan töihin.

Tältäkö se tuntuu…

Ekaa kertaa vastaanotettu täysiit, Töölön postin kulmilla tänä aamulla.
Ekaa kertaa myös pääsin heittään täysiit takasin.

Hyvää mieltä. Kiitti!

7 Likes

Poljin avautui skidatessa, hirvitti.

Tänään kans ekaa kertaa poljin purkautui, alamäessä, ajoradalla, jarruttomalla. Kaikki hyvin onneks, mut säikäytti.

6 Likes

Se olin minä. Morjes!

1 Like

korjas onnistuneesti paskotut/paskoontuneet kierteet vaihtajankorvakkeessa.

BC rullaa taas, vähä säätöö viel.

2 Likes

Sheivasin sääreni. Hito jepa, mutta nyt farkkuja käyttäessä sänki hankaa varsin kivuliaasti kankaaseen, niin kävellessä ku ajaessaki

4 Likes

Ks. Sääntö #5 Harden the fuck up

Vaihdoin istuimen tänä aamuna !

3 Likes

ajoin siltaseen fiksillä

8 Likes