Cogkola-Oulu TOURING-LEIRI 17.-18.9.2016 - Isojärvi-Ahvenlampi, Oulainen

Leikitään sojotusta!

Mika K - 10:04, 5.9.2016 » Harri, mitä me tehdään tuona viikonlopppuna? Leikittäiskö kotista tuolla suunnalla? Entäs muut oululaiset.. :)
Vahva ehkä lienee vastaukseni mahdollisesti.

lähden sojottaan boooya

Mahtavaa!!!

Välikysymys eli onko tuolla kukaan käynyt aiemmin? Kiertääkö se luontopolku tuon Isojärven? Missä kohdin tuolla on ne laavut tulipaikat jne?

Mietiskelin pohjoisen potentiaalista lähestymistä mestoille, mutta ei tuo Isojärven ja Ahvenlammen luontokohteen sivusto paljoa jeesiä tarjoa.

Kokkolasta ei ainakaan kukaan ilmeisesti.

Vahvalla pohjalla siis ollaan. Eipä tuollakaan tiedolla varsinaisesti juhlita…

Suunnittelu on seikkailun surma. Eiköhän sieltä joku leiripaikka löydy.

Jees.

Itse saatan khyl kesällä mennä enemmän takki auki, mutta potentiaalisten yöpakkasten aikaan ei viitsi enää arpoa onko sitä tulipaikkaa, vai ei sen juuri iskeneen monsuunin kunniaksi :slight_smile:

lähtiskö messlife katuradalla ja repulla.

Mika K - 11:38, 5.9.2016 » Jees. Itse saatan khyl kesällä mennä enemmän takki auki, mutta potentiaalisten yöpakkasten aikaan ei viitsi enää arpoa onko sitä tulipaikkaa, vai ei sen juuri iskeneen monsuunin kunniaksi :)
Hyvä pointti, selvitetään tämä vielä! Osutaan sitten muutenkin saman nuotion äärelle. Tästä tulee huippuva!

Jep, itse olen huomannut, että näillä pienillä syrjäisemmillä laavuilla ja luontopoluilla ei aina ole esim. puuhuolto aivan kunnossa eli ei saa aina edes pienellä vaivalla makkaroita paistettua ja sekös ahdistaa.

Kannattaa varmistella nämä jollain tasolla tosiaan etukäteen, jos outo paikka.

Noniin hyvä kun on kokeneempia mukana.

Siisti idea! Toivottavasti yhteisretki toteutuu.

Itteäki kiinnostaa mut vain jos kohteessa on varmuudella kuivia puita.

Neljä laavua tuossa tosiaan on ihan lähekkäin että luulisi puita löytyvän mutta mistähän tuon nyt varmistaisi.

Tompsukka - 13:09, 5.9.2016 » Neljä laavua tuossa tosiaan on ihan lähekkäin että luulisi puita löytyvän mutta mistähän tuon nyt varmistaisi.
Käymällä? :-D

Oulaistelaiskontakti löytyy, joten puutilanne saadaan varmasti selvitettyä. Päivitän tänne kun tiedän lissää! :slight_smile:

Oulaisten liikuntapaikkojen isännöitsijän kanssa juttelin juuri puhelimessa. Hänen mukaansa Isojärven laavulla on puita varmuudella, jos kukaan ei ole niitä sieltä varastanut. Eli puuhuolto pitäisi olla hoidossa.

Loistavaa!

Hienoa! No tämähän alkanee asettua, nyt vain ilmatieteenlaitoksen sivuilla F5:sta…