Cogkola-Oulu TOURING-LEIRI 17.-18.9.2016 - Isojärvi-Ahvenlampi, Oulainen

Näyttääpä keli ja ennusteet tällä hetkellä varsin touringmyönteiseltä!

onko oululaisilla tarkoitus nyt lähteä sporttisesti tempoteppoileen vaiko flanelli + ultraromance?

No jos/kun itse lähden, niin ultraromancena mennään, vaikka vaihteet mahdollistaiskin kovemman menon. Parran ajoin vaan perhana pois… :frowning:

Ultraromance rokkenroll! Mulla on nyt perheen puolelta viikonlopulle yks epävarmuustekijä olemassa, mutta pitää kuutioida tässä lähipäivinä miten sen kanssa nyt menee…

stressipallo - 10:19, 12.9.2016 » No jos/kun itse lähden, niin ultraromancena mennään, vaikka vaihteet mahdollistaiskin kovemman menon. Parran ajoin vaan perhana pois... :(
kai jätit viiiiiiikseeet?°!

^ :frowning:

Kun tässä seitinohuessa päiväkännissä käppäilen pitkin Vilnan katuja pitkän viikonlopun jäljiltä, tuumin että tuskin olen heti seuraavana viikonloppuna lähdössä leirinuotiolle.
Idealle ja ajatukselle kuiten täys fixport ja jos uudestaan mennään joskus niin asia erikseen.

Mika, Kema, Dras ja stressipallo pois pelistä. Esasta oo kai kuulunu mitään? Ollaan vissiin Iiron kanssa ainoat potentiaaliset Oulun retkeilijät. Mitähän siitä tulee jos me lähetään iiron kanssa kahestaan retkelle…

Millanen porukka Kokkolasta ois lähdössä?

Juu naiselle iski nakki ORD peliin lauantaille sairastapauksen vuoksi ja meillä on diili, millä priolla näissä toimitaan. Mulla ei ole siis veto-oikeutta ja menee vkl lasten kans.

Voin lainata jotain kamaa reissuun jo tarvis. Ja pieni sauma, että kykenis tulemaan su vastaan, kun palaatte.

Kokkolasta n. 3 sojottajaa. Kahdestaan, kolmestaan… Kunhan tulette!

Noi kaksi ajo kesällä köpiksestä kokkolaan mutta noin muuten aika kokematonta porukkaa.

Jee huomenna suhataan pyörillä! Oisi huippua, jos vain suinkin saadaan molemmista suunnista poppoota. Olkolla taisi olla jo reitti-ideaa Kokkolasta päin?

jos tänään ei tarvitse syödä särkylääkkeitä niin enköhän mä huomenna starttaa, kuka oululainen haluaa elää miun läpi sojotusunelmiaan ja tekee mulle reitin koska a. en ehdi b. en ehdi

tsaik, tein ite.

kuinka perseestä se olis ajaa 86 limingasta paavolaan

Onhan se aika hanurista. Mieluummin tuolta Temmeksen kautta imho eli mukava ja selkeä reitti tuo…

.... - 11:06, 16.9.2016 » kuinka perseestä se olis ajaa 86 limingasta paavolaan
Keväällä ajettiin Himankaan asti ja meinasit paskoa housuus <3 :)

e: tulisin mutku rolleri roikkuu vielä maalaustallin katosta ja huomenna virman kesäjuhlat ja ja ja…

Jee jee, kohta lähetään!

Kokkolasta ajellaan ehkä näin.

Meleko lailla sama matka kuin Oulustakin.

Näillä näkymin Kokkolan juna saamassa vielä yhden etelänvahvistuksen.

^^^^ aisaatana niinhän se oli. Kyllä lens junassa kaarella :stuck_out_tongue:

Tokko ihan Himankaan saakka, mutta heh juum…

Osaatko käyttäytyä :smiley: