Bullitt-kimppa ON KIINNI!

Duunaa korko-bullit ja tule kuuluisaksi

tulin tänne erikseen muistuttamaan ns. dibseistäni.

Korko-Bullitt Bullitt-peräpyörällä vielä!

accro - 16:04, 2.2.2015 » Meni hetki etsiä sopivat pinnat etukiekkoon: dynynapa ja 20" kehä ei oo kai yleisin combo. No, BMX-skene käyttää näitä pituuksia ja sieltähän löytyi oilslick-väriset pinnat. Tilasin heti. http://www.metro-bikes.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/o/colony.jpg
omg omg omg omg omg

ununu - 0:21, 7.12.2014 » eiköhän kaikki jo tiedä ketkä tietää, että
Erik - 23:34, 9.2.2013 » Cargo on ehdottomasti in.
vika tsäänssi jos haluutte suomen og-miesjunaan koska myös negaatiolla on vaihdecargo 2016.

uli

edit: clamp size 34.9mm

Eka hakija toi kiitoksena runsaasti kahvipapuja.

Onko tämä enne, pitääkö mun väkertää Bullittiini nyt joku liikkuva kahvikioski?

http://randommization.com/wp-content/uploads/2011/04/Sperm-Bullitt-sperm-bike_2.jpg

Huomauttaisin et vanerilaatikko on aika pirun painava kapistus, ainakin jos tekee tommosesta sentin puolentoista vanerista. Vesivaneria saa laitoihin tietty ohuempanakin, mutta sittenkin on rakenteellisia ratkaisuja edessä. Ei tietysti helppo juttu ratkaista, jos ei halua jotain kuitukötöstystä tohon. Muutenkaan noi ei oikein sovi visuaalisesti Bullittin linjoihin IMO.

Itse ratkaisin asian toistaiseksi alumiinipaneeleilla. Mutta kaks vierekkäin istumaan ois kyllä pystyttävä toteuttamaan jotenkin.

ununu - 12:42, 11.2.2015 »

no tää

^ tommost ja tämmöst > nyt alkuun kelasin ja sit kesäl vapaat kädet artesaaniorjalleni ja sit syksyl myyntii skidille jos jussii on uskominen.

huomatkaa ihanan työkalumainen unicrownseri vrt omniumin muhvikeulaan jossa on aika paljon ns. yrittämistä

jos muuten bulliteissa on vielä samanlaiset pyöreät reiät siinä lastitilassa kuin ennenkin niin mulla pitäis olla jossain tallessa tuherrukset joiden perusteella pitäis saada semmonen pulikka valmistutettua jonka avulla pystyy perus rautakauppapultilla pulttaamaan ihan mitä tahtoo kiinni.


ps. toi viritelmä on sit ihan täysin street illegal.

peltsip - 13:06, 11.2.2015 » ... toi viritelmä on sit ihan täysin street illegal.
28 §

Polkupyörän leveys

Kaksipyöräisen polkupyörän suurin sallittu leveys on 25 §:n 1 momentista poiketen 0,80 metriä. Useampipyöräisen polkupyörän suurin sallittu leveys on 1,25 metriä.

Edit: illegal is not legal. Lukihäriö. Meinasin vain, että rengas tuonne varren päähän tekisi kolmi- tai jopa nelipyöräisen.

Tuossa ununun kuvasarjassa on hieno kerronnallinen ulottuvuus :slight_smile:

ymmv

peltsip - 13:06, 11.2.2015 » https://jyvaskylacyclechic.files.wordpress.com/2013/05/0198.jpg ps. toi viritelmä on sit ihan täysin street illegal.
Mikä ton viritelmän tarkoitus on?

kuvassa näkyy biltemalaatua parhaillaan: apupyörä jonka pyörä kesti käyttöä ehkä kaksi kilsaa koska pyörimissuunta kätevästi pyörän kiinnitysmutterin avautumissuunta. pointtina oli estää tilanne missä rumpumies lentää asfalttiin kun pyörä kallistuu liikaa.

Nyt sain käsiini rungon ja ai että! Väri on vielä siistimpi punainen kuin kuvissa.

Todella iso kiitos Saulille/Lumikolle runkojen vastaanottamisesta, varastoinnista ja eteenpäin luovuttamisesta! Mä tein vaan nää helpot toimistoduunit, Sauli käytännössä loput.

Nyt odotellaan etukiekon pinnoja. Lokarit metskaan jostain. Laatikkosuunnitelmia. Kuvia.

Tässä minä ens kesänä, vaihda pyörän väri ja camoshortsit bibseihin: