Bullitt-kimppa ON KIINNI!

KIINNI! Ilmoitan osallistujille pm:llä, miten edetään.

HINTAPÄIVITYS 23.1.2015: 1360€ / runkosetti

Päivitys 22.1.2015: Rungot tilataan Varustelekan varastolle Konalaan. Jos haluat mukaan tilaukseen, ilmoita mulle pm:llä rungon väri, vaihdeoptio ja puhelinnumero. Aikaa ilmoittautua on 25.1.2015 asti!

Siirretään keskustelu nuunun topikista tänne. Tarkoitus on tilata Bullitt-runkosettejä. Laitoin maahantuojalle viestiä ja sain vastauksen, tässä oleellinen info:

[i]When you order 4 to 10 Framekits, but always in pairs of 2 framekits in one boxe, we can make you a special price of 1400 euro per piece.

The deliverytime of the Framekits to Finland is around 1 to 1,5 week after ordering.

When ordering 10 Framekits or more before the end of this year, so inside this bookyear, we can give you an extra 3% Christmas discount.[/i]

Jos siis tilattais tasan 10 runkosettiä, ois 3% noin 500€ kokonaishinnasta eli viiskymppiä per runko.

Otetaan alustava tunnustelu tähän ketjuun kaikista halukkaista osallistujista. En laita tälle vielä sulkeutusmispäivää, katotaan miten jengi innostuu ja miten logistiikka hoituu täällä Suomen päässä. Mä asun Hangossa, mutta tiedustelen tässä, että minne saisin rungot stadissa.

Kandee huhuilla myös tuolll tavarafillari.fi:ssä tästä kimpasta. Ja tavarafillarin fb:ssä

Kiinnostaa paljonkin. Tosin rahapuolen järkkäily ennen joulua on vähän hankalaa. Tammikuusta eteenpäin sopisi paljon paremmin.

Jos joku rahtifirma selvittää rungot tähän pääkaupunkiseudulle, pystyn töistä ottamaan pullakuorma-auton lainaksi ja hakea ja roudata ympäriinsä jopa.

eli siis ts. ilmaiset postit (330€) ja 2 runkoa per osoite jos verrataan valmistajan hintoihin (1358€) ja 192€ halvennus jos verrataan suomen pään hintoihin (1550€ postitettuna)?

vai tuleeko kaikki rungot kuitenkin köntässä?

ja oliko tää tarjoiluehdotus siis täältä vai suoraan larryvsharryltä?

meanwhile menkääs ihmiset jouluostoksille tonne sigun topsuun ja nopeasti ni setä saa bluebirdin.

sori et negailen mutta kolme pinnaa hinnasta pois jos ostat 14 000 eurolla?

Laitoin viestiä maahantuojalle, en larrylle. Hinnasta laittoi mulle näin:

The price of the Framekit itself is 1317 euro ex works factory Denmark. The rest (233 euro) is transportcosts and costs for covering the higher ALV in Finland compared to Denmark.

jussi - 12:30, 10.12.2014 » sori et negailen mutta kolme pinnaa hinnasta pois jos ostat 14 000 eurolla?
Täähän oli vasta eka tarjous, katotaan osaanko tinkiä :).

Hauskoja nää jutut kun tulee näitä tavarafillareita vastaan. Tekee mieli hankkia muksuja istuun siihen eteen.

nää on niinku söpöt mopsi.giffit lenkkipolulla. naismagneetteja.

Munarkki - 12:38, 10.12.2014 » Hauskoja nää jutut kun tulee näitä tavarafillareita vastaan. Tekee mieli hankkia muksuja istuun siihen eteen.
Näin kävi, käänsin (tämänkin) elämäntilanteen pyöräspeksaukseksi.

^Hieno mies.

ununu - 12:42, 10.12.2014 » nää on niinku söpöt mopsi.giffit lenkkipolulla. naismagneetteja.
Mulla on sellainen valkoinen koira, joka istuu cruiseripyöräni etukorissa ja fiilistelee. SE on naismagneetti. Sinkkukaveri lainaa koiraa silloin tällöin jopa.
Munarkki - 12:38, 10.12.2014 » Hauskoja nää jutut kun tulee näitä tavarafillareita vastaan. Tekee mieli hankkia muksuja istuun siihen eteen.
DanielBraun - 1:19, 10.12.2014 » Ja jumalauta, koht -97 syntyneet on baari-ikäisiä whaa...
2+2 =

alustava ehkä yhdelle punaiselle bullitille. Tammikuu hieman massihaasteinen, mutta mitä pitemmälle kevättä mennään sen helpommin in den korb on toteuttaa. Tosin voihan sitä ostaa rungon ja muut osat sitten myöhemmin. Mistä 20" levarikiekko hyllystä?

Onko suunnittelun aloittamisen valmistelu jo aikeissa?

20" levarnapakiekkoja oli muuten haastava löytää, mutta sitäkin helpompi kasata (stydi bemaksikehä ja oikeen mittaset pinnat, todella vaikea saada kasattua merkittävän kieroksi tai soikeaksi) . Signature BMX myy kehiä, ja niillä taitaa kiekon kasaus maksaa peräti 15e tms, mutta levarinapoja ei tainnut olla hyllyssä kun itse niitä kyselin…

Mulla taitaa muuten olla täysmusta käyttämätön 20" 32h tai 36h levee kehä tuolla pajalla. Taijankin kasata levarikiekon ja laittaa myyntiin…

Googlasin. Täältä noihin bullitteihin eeppiset etukiekot.

Kiekko on näemmä mm. radiation proof, ja mukana tulee “The Test Report of Intensity”.

oon yrittäny kovasti mut 200m kauppamatkan ja jälkikasvuttomuuden takia ei pysty perustelemaan. vaihekesä2015 tulee muttei tällä :frowning:

eisssiis nyt hei jäbä siis missä vaiheessa elämää tällästä ei tarvitsisi?

katotaas:

epätoivoisena sinkkuna baaripyöränä

suhteessa voit roudaa nti needyä kaikkialle tällä

sitku needy on kasvanu liian isoks ja pillerihuijaus kantanut kirpeät hedelmänsä ni voit roudaa niitä futistreeneihin tällä

nimiä alle saatana.

^ Tru dat.

Itse pidän eniten marlonin BFF:ssä esittämästä ajatuksesta laittaa etupyörään sähköt, ja etuhaarukan ruotoon stonga kiinni.

Näinollen, jos sattuu olemaan liian kännissä/voipunut polkemaan kotiin, niin voi istua vaan lavalla ja sähkömopoilla.

FF - 13:45, 10.12.2014 » oon yrittäny kovasti mut 200m kauppamatkan ja jälkikasvuttomuuden takia ei pysty perustelemaan. vaihekesä2015 tulee muttei tällä :(
Syksyksi ehdit vielä skidin hoitaa. Tietty pitää sitten vielä ulkoilmassa tovi idättää ennen kuin voi bullitin kyytiin paiskata kun tuo talvi tuohon osuu, mutta saat siis luvan aloittaa speksauksen.

Koita myös perustella itsellesi miksi et voi tuota lähikauppaa käyttää vaan pitää käydä kauempana. Varmasti kauempana ruoka olisi myös halvempaa ja sitä kun muutaman vuoden mussutat niin on Bullitin hinta kuoletettu. Saat siis luvan aloittaa speksauksen.

Oliko muita syitä vielä niin hoidetaan ne kaikki samaan putkeen?

niiku mä arvelinki, huonot tekosyyt olla ostamatta