Bullitt-kimppa ON KIINNI!

Mä odotan tähän lankaan sit paljon projektikuvia.

accro - 16:30, 30.1.2015 »
FF - 14:45, 30.1.2015 » rullailisin stigun pihaan kuten esimies
Stigu purettu, uus KK vihittiin joulukuussa. Stigun tilalla parkkipaikka ;(.
rip
peltsip - 15:52, 30.1.2015 »
Munarkki - 15:49, 30.1.2015 »
netspider - 15:47, 30.1.2015 » kuin monesta näistä tulee [s]yksivaihteinen[/s] fixi?
mahdollisimman kapea ohjaustanko että pääsee hyppäämään sen ohi siirtämään painoa enemmän eteen kun pitää skidata?
Taas mun mieleen palas ajatus siitä moottoroidusta etupyörästä, lisäohjaamosta ja etulaatikossa kännissä baarista kotiin kruisailevasta hipsteristä. En kestä :D

Jos se liikkuu polkematta, se on mopo. Kuormamopohipsteri?

Somerostyle

RTZ - 17:30, 30.1.2015 » Jos se liikkuu polkematta, se on mopo. Kuormamopohipsteri?
Aina vaan paranee :D
Munarkki - 17:28, 30.1.2015 » Taas mun mieleen palas ajatus siitä moottoroidusta etupyörästä, lisäohjaamosta ja etulaatikossa kännissä baarista kotiin kruisailevasta hipsteristä. En kestä :D
Juu, apukuski aina hyvä!:-D

Laittaa penkin ja lisäpolkimetkin sinne kuormatilaan?

Lumikko: Se on sitten jo Hase Pino.

http://bikemag.hu/images/2011/10/Hase_Pino_Tour_11.jpg

Enpä ole ollut ennen mukana kimpassa, jossa kaikki olisivat maksaneet osansa näin nopeasti.

Seuraavaksi rungot lähtevät liikkeelle Konalaan ja niiden noutoa (tai toimitusmahdollisuuksia) voi sopia mun kanssa seuraavan viikon-puolentoista aikana. Kun jokaisella on fillari läjässä, järkätään toki kokoontumisajo ja lähetetään laivueesta ryhmäkuva maahantuojalle!

Vinkki: dibsaajia ja myöhästyneitä tuli sen verran paljon, että niistä saisi toisenkin kimpan aikaiseksi, jos jokainen on vakavissaan? Mulla on kans yks kaveri tällaisesta kiinnostunut firmalleen.

takokaa ny ku on diilit ja kaikkea
sen verran iso investointi että kaipaa joukkohysteriaa

ununu - 23:01, 28.1.2015 » ai kid_scientifik_kid. metahommiks meni sit kuitenkin. onnea ponnea. lohtu fyi: halpuutusrakenne tässä takana oli tosiaan sellainen, että vastaavat alet irronnee jatkossakin ihan vaan kaksi runkoa tilaamalla samaan paikkaan. eiköhän se maahantuojan marginaaleista revitty -3% rabatt napsahda sieltä uhkailemalla siinäkin tapauksessa.
Selvennettäköön sen verran, että ihan itsestään ei tippunut tuo 1400/runko. Tunnusteluissa kerroin saavani kasaan isohkon tilaajajoukon ja tältä pohjalta lähdettiin hinnasta puhumaan.

Maahantuoja hoiti homman sujuvasti ja ystävällisesti, toimitti kaikki tiedot ajallaan ja vastasi heti kysymyksiin. Pystyy toimittamaan myös kompliitteja ja runkosettejä samaan tilaukseen ja varmasti kaikkea muutakin mitä kukakin sattuu tarvitsemaan.

tottis, en enää tiedä miten laskeskelin ton tollee.

Lumikko - 13:53, 1.2.2015 » Enpä ole ollut ennen mukana kimpassa, jossa kaikki olisivat maksaneet osansa näin nopeasti. Seuraavaksi rungot lähtevät liikkeelle Konalaan ja niiden noutoa (tai toimitusmahdollisuuksia) voi sopia mun kanssa seuraavan viikon-puolentoista aikana. Kun jokaisella on fillari läjässä, järkätään toki kokoontumisajo ja lähetetään laivueesta ryhmäkuva maahantuojalle! Vinkki: dibsaajia ja myöhästyneitä tuli sen verran paljon, että niistä saisi toisenkin kimpan aikaiseksi, jos jokainen on vakavissaan? Mulla on kans yks kaveri tällaisesta kiinnostunut firmalleen.
kuuluukohan nimimerkki ff tähän ryhmään?

:slight_smile:

Meni hetki etsiä sopivat pinnat etukiekkoon: dynynapa ja 20" kehä ei oo kai yleisin combo. No, BMX-skene käyttää näitä pituuksia ja sieltähän löytyi oilslick-väriset pinnat. Tilasin heti.

http://www.metro-bikes.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/o/colony.jpg

^kovuutta.

Mun ei olis tarvinnu nähdä noita pinnoja.

http://img.photobucket.com/albums/v336/Lumikko/1423504190_zps720ac839.jpg

Hienoo jätkät!

Laittakaahan meikälle mailia, PM:ää tai tekstaria, miten haluatte runkonne noutaa. Muuten voisin pitääkin noi, mutta ei riitä fygy laittaa kaikkiin osia kiinni.