Brother Cycles — ilmoittaudu, postaa omasi + fiilistelyt ja disautukset

Hehe. punalaputettu pinkki stroma kopattu fedexin tms. kyytiin. Wahvaa selkärankaa.

6 Likes

Tervetuloa kerhoon, koska kokoontumisajot :smile:

1 Like

Tavoitteena oli vaihtaa 26 kiekkojen tilalle 28 kiekot Kepleriin. Tässä tulos edessä. Tilaa jää 8-9 mm. Mahtuuko tuohon vielä lokari? Eli tulevien peruttujen kauppojen myötä haluan saada selvyyden lähenkö etsimään uusia kiekkoja vai en. Ja lokarit siis haluan pitää.

Tämä on siis kysymys, jos jollakulla on kokemusta. Arvuutella osaan itekin, ainakin vähäsen. Ja toki testaamalla selviää, mutta täs on tullu takapalkkia jonkun verran, joten yritän vähän oikoa.

20mm ois hyvä tavoite loksun ja kumin väliin ja jos lumella meinaat ajaa ja noilla nappuloilla niin tukkoon mennee.

Mulla on talvisin ollut nastat eessä ja lokari. Mahtuu, mutta clearancet ei oo kummoiset. Riippuu mitä hakee. Oon pärjännyt Varsinais-Suame talvessa.

Mahtuu mahtuu

Värispeksailu palikoiden suhteen ton pink clay stroman kans melko haasteellista ainakin tälleen värisokeen näkökulmasta. :sweat_smile:

3 Likes

Kipuillut saman asian kanssa tässä jo pari vuotta ja alan pikkuhiljaa kallistumaan full mvstan kannalle. Pääsispähän kasailemaan.

Siis @artpow näytti mulle kuvan uudesta Mehteh maaliduunista.

ö_ö

1 Like

Se on aivan upea!

1 Like

Nyt niitä kuvia.

1 Like

Joo, mielikuvituksellani on kuitenkin rajansa, eli kuva ois kiva ja mehteh_maaliduuni.jpg linjoille!

1 Like

Oli kyllä siistit kuvat ne jotka mulle näytettiin!

Jep, ihme nettikiusaamista.

Ei oo kiusaamista vähän tiiseröintiä (eri asia) korkeintaan. Mulla ei ole niitä kuvia jotta voisin jakaa niitä mutta eiköhän Brotherin omilta sivuilta löydy kohta.

Kaino näytti kans miulle :stuck_out_tongue:

Tilaukseen!

1 Like

:weary: :raised_hand: nettikiusaaminen
:blush: :point_right: nettikiusoittelu

5 Likes

Ei mulla mitään kovin hyvää kuvaa tästä ole, mutta oma Mehteh:

Mustaa osaa kultaisilla aksenteilla. Tankonauhat vaihtuneet harmaisiin.

16 Likes

Kova fillari.
Näin sivuhuomiona todettakoon, että pyörän mallinimi laukaisee välittömän tarpeen lausua kuuppani sisällä “minä, sinä, hän, me, te, he”.

Se siitä.

4 Likes

Onko tuo XL kokoinen? Hyvän näkönen kyllä.