Brother Cycles — ilmoittaudu, postaa omasi + fiilistelyt ja disautukset

Tuttu konsepti mm. topikeista Singular Cycles — postaa omasi + fiilistelyt ja disautukset ja Principia-klubi — ilmoittaudu, postaa omasi + fiilistelyt ja disautukset.

Tällä hetkellä rakenteilla Stroma värissä Pink Clay ja laatikossa rakentelua odottamassa Big Bro värissä Woodland Brown.

Laittelen kuvia jahka edistystä tulee, sillä välin pagettaisin tässä ainakin käyttäjiä @azure ja @kolkka :pager:

T: Brother-vakosamettihattuinen mies

6 Likes

Lähellä sydäntä😀

Ja siis Kepler kyseessä.

21 Likes

Miun Kepler! Lähtee kyllä vaihtoon keväällä, koska Mr Wooden kiinnostaa! Oon ollut kyllä hiton tyytyväinen ja tuo british racing green on silmiä hivelevä väri!

12 Likes

giganttista

4 Likes

Alldayllä tulee eniten kilsoja.

21 Likes


Yksi postaus per bicycle ja yksi bicycle per postaus. Tässä mun kolmas Velobiasta haettu Brother Cycles. Aiemmassa kuvassa oli ekaa kertaa ulkona uudella osasarjalla, ylemmässä kuvassa viime kesän Yöttömässä Lieksan kontrollilla.

(Edit: Faktat oikein.)

Myöhemmin lisää. *¹

@Auringo vetokepleristä tulee mulle aina hyvät fiilikset.



Ruska 2023 maaliinsaapumis tämmönen.
Oon kyll tosi tyytyväinen tähän Stromaani.

18 Likes

Saiskohan tästä topista vähän potkua omaan projuiluun. Viime kesänä tuli mahdollisuus ostaa oman toiveen mukaan maalattu Allday. Teamsit tulille, suunnitelma lukkoon ja toteutukseen. Ja pari kk myöhemmin Veli kotiutui ja on ollut odottelemassa kasausintoa siitä asti. Ja osia toki.

Tekosyitä: liikkuva työ, mökki, asunto, laiskuus

Avainsanoja: mack, omnium, DT swiss, easton.

Piän tiiseri: Custom Paint Brother Cycles Allday on Vimeo

Toivotaan, että tää siirtyy Projekti-lankaan ennen kesää…

4 Likes

Aijuma, hienoa nähdä mitä mun entiselle Brolle on tapahtunut. Ällistyttävä maalityö Massimolta. Seuraan innolla lopputulosta.

Näin se ympyrä sulkeutuu. Ja niin seuraan minäkin :grimacing:

2 Likes

Kai sen uskaltaa jo paljastaa että neljäs Bruh itää kans mielessä. Tämä olisi Alkkari johon jarruksi joku silmiä hivelevä cantilever tai semmonen parallel push V-länki. Taloudessa ei ole ollut vannejarrullista bicycleä kymmeneen vuoteen ja mulla on syntynyt vaikeasti selitettävissä oleva fomo sellaisia säätäessäni.

4 Likes

FTFY. Koska balanssi :person_in_lotus_position:
Ja enemmän silmiä hivelevää. Ja tietty laitat cantit etkä mitään V-höpöä.

Sellanen Woods kiinnostaisi mutta en tiedä mihin slottiin. Ysärimaasturi muutenkin liipasimella niin ei haluis heti ostaa tilalle mitään.
Onks Struuma se maantiemäinen runko? Se on muistaakseni asteen verran enemmän race kuin Sibbo mut sit pitäis lopettaa muutama ebay-väijy ja mihin mä sit 7400 Dura Acelaiset laitan…

1 Like

Täytyy kyllä sanoa, että tämä pyörä on yksi mukavimmista mitä mulla on.

7 Likes

14 Likes

onko noi 175 mm kammet?

Tää nähnyt aika monenlaista ajoa ja erilaisia setuppeja 2019 hankinnasta alkaen. Tällä hetkellä ylemmän kuvan talvipolkusetupissa, siirtynee pysyvämmin alemman kuvan kaltaiseen retki/työmatkakuosiin (todnäk laitan samalla vaihteet takaisin) jahka saan työn alla olevan maastopyöräprojektin ajoon.

7 Likes

Taitaa olla 170mm

1 Like

Tää on hyvä Topi! @kolkka löytyy melkonen Brother arsenaali​:sunglasses::smile:
Kyl noi Stroma ja Allday aina välillä houkuttelee kovastikin. Saas nähä. Vetokepler on hoitanut monta asiaa hyvin tähän mennessä.

1 Like

Paras mitä on

10 Likes


Mulla oli tällainen. Välillä harmittaa myynti.

11 Likes