Brother Cycles — ilmoittaudu, postaa omasi + fiilistelyt ja disautukset

Paras mitä on

10 Likes


Mulla oli tällainen. Välillä harmittaa myynti.

11 Likes

Kepler kuskit halp, kuinkahan istuis 56 runko 180cm/sisäsauma 83cm kuskille?

Pienehkö… Itellä 183/85cm on 60cm ja aivan ok. Tosin kärkiväli on 193cm ja jalka ei vois olla yhtään lyhyempi. 58cm ois varmaan se peruskoko.

Itellä sama pohdinta (ja kukaties sama yksilö pohdinnan kohteena).

179 cm pituus, 84 cm inseam, kärkiväli 184 cm. Ehkä se 56 sitten on pienemmän puoleinen. Hakusessa olisi ennemmin rento kuin kisaisa ajoasento.

56 Kepleriä saa tulla testaan Roihuvuoreen jos tarvetta. Itse 178, mutta tosiaan Kepler toimii enimmäkseen endurance maantiepyöränä.

Vaihdoin Kepleriin renkaat ja kammet ja jarrulevyt

12 Likes


Meitsin Mehteh. Piti alun perin tilata CdF runkosetti mutta valmistaja kusi toimituksen, Velobian väki sitten kaivoi mulle tämmösen. Ei oo harmittanut.

12 Likes

Keplerini. Varmaan tarttisi ottaa parempia kuvia, mutta tuolta tuo näyttää suurimman osan ajasta. Vähän on harkinnassa, että pitäisikö panna nykyistä 2 cm leveämpi Salsan Cowbell stongaksi, mutta tuon Ritcheyn kanssa ajoasento on niin kiva, etten ole viitsinyt.

7 Likes

Kohta vuoden tällä ajellut ja ei voi oikein muuta sanoa, kun että tykkään. Nyt aika maantietrimmissä, mutta on toinen kiekkosetti vähemmn sileille teille ja isommalle kuormalle. Tolppa tekis mieli vahtaa johonkin siistimpään, mutta tuleeko mustalla Thomsonilla liian musta kokonaisuus? Stemmin pituus myös tässä vielä elää. Tällä hetkellä 100mm, joka yllättävän hyvä.

Monesti olen Rollerin hankkimista suunnitellu, mutta Keplerin myötä kiinnostus herännyt Alldaytä kohtaan. Saas nähä…

7 Likes

Laittaisin Ritchey Classicin mieluummin, vaikka se omassa Keplerissä onkin, saa myös 0-setbackilla jos sellaiselle tarve. Ja virkistävää nähdä Kepler maantieratastuksella.

2 Likes

Jos musta tolppa tulee niin suosittelisin kyllä hiilaria ennemmin kuin markkinoiden jäykintä perseensuristinta eli thomsonia

Juu kato nyt ei mitään overrated Thomsonia vaan laitat kaikki putkiosat vaiks sitä Ritchey Classicia kirkkaana. Sopis just hyvin mustan kiristimen, o-laakerin ja koko alakerran kanssa!

2 Likes

Joo, kirkasta tolppaa, etupäässä Ritchey Classiccia olen tohon ettinyt. Stemmiä myös. Tanko on kirkas mutta ei kiiltävä (Zipp xplr). Välillä tekee vaan mieli luovuttaa kirkkaiden osien kanssa ja tyytyä mustaan hyvän tarjonnan takia.

Eipä silti, siistiä tolla pyörällä on ajaa, oli tolpan väri mikä tahansa.

Harmi ettei Brotheri puuhaa isompaa kokoa näitä, liekö sitten vaan reilusti laskeva kysyntä (+60 / xxl) rungoille :face_exhaling:

Voi kunpa olisi ollut pinkkiä runkoa saatavilla pelkkänä runkosettinä, olisin varmaan sen ottanut ennemmin kuin vihreän. On tuo pinkki upea livenä. Mutta kohta olisi vihreä Kepler hallussa ja miettinyt kirkkaita putkiosia. Mutta eipä oikein löydy referenssi kohteita vihreästä rungosta kirkkailla putkiosilla. Sopiiko vai ei?

e: Olipas tässä ketjussa näemmä yksi vihreä. Ja ihan hyvältähän tuo näyttää.

Vihreeseen laittaisin kyllä ehdottomasti kirkkaat putkiosat, jos pääsee valitsemaan.

Kepleri kiinnostaa. Vaikea valinta kauden värivaihtoehtojen välillä, kummankin kelpuuttaisin.


Tuntuu hyvältä.

35 Likes

Näyttää myös :fire:

2 Likes