Brevetit (ja muu pitkänmatkan suorituspyöräily)

Kare_Eskola - 13:08, 7.4.2015 » Joo niin tota Tour de Tampereen pitkä matka on tänä vuonna vaan 300. Maastoa siis.
Aika kova. Muutenkin kiinnostava tapahtuma.
Kare_Eskola - 13:08, 7.4.2015 » Joo niin tota Tour de Tampereen pitkä matka on tänä vuonna vaan 300. Maastoa siis.
Ajetaan sitä Tahkollakin 240 kilsaa. Siis 60km lenkkiä neljä kertaa. Kuka sellaisesta sitten tykkää... Eikä Brevetillä edes saa ajaa samaa tietä kahta kertaa. Että silleen vajakki vaihtoehto tähän topicciin.
asb - 14:03, 7.4.2015 »
Kare_Eskola - 13:08, 7.4.2015 » Joo niin tota Tour de Tampereen pitkä matka on tänä vuonna vaan 300. Maastoa siis.
Kuka sellaisesta sitten tykkää
Tykkääjät tykkää.

Eilen epävirallinen B200 Samin ja Kimin reitillä Orimattilaan ja takaisin.
Hyvä ilma, kauniit maisemat, mukavaa ajoseuraa ja vaihteet alla.
Energiat meinas tosin mulla loppua vähän 130km:n kohdalla, mutta sit ne löyty taas jostain ja
ajettiin aikarajan sisään koko homma.
Ennen tätä pisin aikarajan sisään ajettava ajo oli mulla Tour de Helsinki pari vuotta sitten.
Hyvä fiilis jäi ! :slight_smile:

Hyvin pyöräilty! Eilen oli(s kyllä ollu) mainio päivä pyöräillä kunnolla.

ois, ikävästi flunssa ja duunit kusee mun pakkiin.

mitens ens su? oisko vetäjiä parisataselle, neitsyysmatkalle hellää ohjastajaa?

vai ajaako kaikki porvoonreissun yhteydessä?

mä voisin ajaa b200 kyl vaikka porvoon yhteydessä tai 25.4

hyvin tehty nimim usva

Jep, hyvähyvä.

Olis viimeinen päivä ilmoittautua tuolle lauantain brevetille. Sille joka on Porvoon kanssa päällekäin.

FF - 21:21, 12.4.2015 » mitens ens su? oisko vetäjiä parisataselle, neitsyysmatkalle hellää ohjastajaa?[/i]
Siis tällä viikolla vai ens viikolla?

tällä viikolla

menny kyllä suht vituiks viimeisen päälle vkon ajot flunssan vuoksi et eio varmuutta kondiksesta.

Ok. Periaatteessa voisin viettää sunnuntainkin pyöräillen.

minä myös. porvoon reissulla tota omaa jaksamista pystyy hyvin arvioimaan niin jos passaa ni katellaan siellä…?

Taidan lauantaina mennä tonne Bemböleen. Mutta ehtiihän tuosta sopia tosiaan sitten lähempänä.

(y)

SuicideHub - 16:17, 16.4.2015 » Olis viimeinen päivä ilmoittautua tuolle lauantain [brevetille](http://www.randonneurs.fi/event/espoo-200km-2/?instance_id=405). Sille joka on Porvoon kanssa päällekäin.
Varmistelen, että tänne voi tulla epävirallisestikin ajamaan ilman ilmoittautumista?
SuicideHub - 13:35, 18.3.2015 »
mez - 12:08, 18.3.2015 » Mikäli tuonne Bembölen brevetille ottaisi osaa, niin pitäisikö maksaa noi jäsenmaksut yms. laput vai voiko tulla vaan ajamaan porukassa?
Että tarviiko maksaa osallistumismaksua, jos osallistuu? Noh, tuskin sielä kukaan tekemisiäsi seuraa erityisen tarkasti, mutta sääntöjen mukaan kyllä, kaikkien ryhmässä ajavien on oltava mukana sillä brevetillä, eli keräämässä siihen korttiin leimoja.

Hyvä ku kyselin, kävin ilmoittautumassa.

Itteäni ei ainakaan toistaiseksi omien touhujen rekisteröinti ym. virallisuus kiinnosta, mutta jos samassa porukassa ei saa kulkea muita, eipä toi kausi- ja ajomaksu päätä huimaa.

Hyvä hinta / kilometrisuhde :slight_smile:

Keitäs tähän reissuun on nyt lähdössä? Muita fiksuttelijoita? Millaisia aikatavoitteita? Ajetaanko yhdessä?

Sinkilällä. Ja noh tuota, suunnittelin, etten suunnittele, vaan katson sitten sielä, että olisko meininkiä ajaa hissukseen ja juoda keppanakellarissa toinenkin olut, vai ajaisko vikkelämmin.

Osallistujia oli ilmoittautunut 67. Se on aika paljon, brevetille Suomessa.

67 on paljon. Pyöräilykulttuuri kehittyy kaikilla rintamilla (paitsi mediassa). Vielä muutama vuosi sitten Suomessa ei ollut 67 ihmistä, jotka olisivat tienneet mikä on “brevet.”