Biltema kiinnostaa

^kyllä. Itse sain vastaavasta 2kertaa akselin solmuun. Vein takas ja otin rahat pois. Oli hämmentävää kun takanavasta kuului poks.

JvG - 20:02, 14.4.2013 » ^kyllä. Itse sain vastaavasta 2kertaa akselin solmuun. Vein takas ja otin rahat pois. Oli hämmentävää kun takanavasta kuului poks.
Eikös tää oo kierrepakkanapojen tunnettu ongelma? Rakenne vie vedonpuolen laakerin niin keskelle, ettei tahdo kestää. En yhtään ihmettele jos biltsulaadussa tän ongelman voi kohdata toistuvasti.

^vaikea sanoa. Itse totesin laadun olevan huonoa joten ostin kunnon kiekon ja olen ollut tyyyväinen. Tiedä sit miten hyvää laatua nuo nykyään on.

noh, hitto. Oon bilsun 20e etukiekkoihin ollut usean esimerkin perusteella todella tyytyväinen.

Tarttisin mieleciin mahd halvat kiekot pariks kuukaudeks (ja myöhemmin talviajoon kenties), niin toi vaikutti hyvältä vaihtoehdolta.

Varmaan kasettinapakiekko + sinkularatas vois olla parempi vaihtoehto? Eiks niillä oo semmosiakin? Vai onks liian levee mielikin perään?

oikestaan se, kun menin jo ostamaan vapaarattaan. 130 perä tossa on.

Muija ainakin ajeli viimekesän ihan hyvin kasettinapakiekolla ja vielä on ehjä.
Näistä voitaisiin myös ehkä luopuakkin…Ota yhetyttä jos kiinnostaa.

Aikalaiskertomusten mukaan ainakaan Helsingin Biltsussa ei tuntunut hajuakaan mistään etutartsista valikoimissa. Lieneekö saatavuusongelmia tjsp ja siksi tuote löytyy vain aikaa sitten ladotusta kuvastosta, vaan ei nettischaitilta tai myymälästä.

^ No perkele, just kun ens viikolla ajattelin mahdollisesti käydä kipasemassa :confused:

Pelagossa on samanlaista tartsia lähes samaan hintaan.

Onko kellään kokemusta näistä biltsun sivulaukuista? Äkkiseltään näpelöitynä vaikutti ihan ok:lta, sulku- ja ripustussysteemitkin vaikutti suoraan Ortliebiltä kopioidulta. Noita ostas etu- ja takalaukut samaan hintaan kuin Ortilta pelkät takapussukat.

Entäpä tämä korjausteline? Myyjä katto jostain lisätietoja että pitäs kuulemma kestää 25kg painoisen pyörän korjailu. Hintakin tosin jo lähestyy Parkin telinettä eli eli…

^Olin yhdellä reissulla, jolla useampi henkilö oli hankkinut Bilteman pyörälaukut, joista sitten hajoili kiinnitysosia oikein urakalla. Saattoi olla joku vanhempi malli, mutta tuollaiset Ortlieb-kopioit kumminkin.

Entäpä tämä korjausteline? Myyjä katto jostain lisätietoja että pitäs kuulemma kestää 25kg painoisen pyörän korjailu. Hintakin tosin jo lähestyy Parkin telinettä eli eli... http://biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Polkupyorat/Tyokalut/Polkupyoran-korjausteline-27295/
Työkaveri osti vastaavan telineen Clas Ohlsonilta (http://www.clasohlson.com/fi/Polkupyörän-korjausteline/Pr344135000) eikä ole tykännyt, koska kuulemma ei ole oikein tukeva. Näyttää tuo Ohlsonin teline olevan tarjouksessa 69.90 eur. Itsekin tuota Bilteman telinettä aikani katselin, mutta päädyin sitten Tacxin Spider Teamiin. Tässä ainakin pyörä pysyy tukevasti, tosin ei saa putkesta kiinni vaan toinen kiekko pitää ottaa irti.
Sikuri - 19:00, 18.4.2013 » ^Olin yhdellä reissulla, jolla useampi henkilö oli hankkinut Bilteman pyörälaukut, joista sitten hajoili kiinnitysosia oikein urakalla. Saattoi olla joku vanhempi malli, mutta tuollaiset Ortlieb-kopioit kumminkin.
Kiitos. Taisin välttää kourallisen paskaa.

Skenekaupan spd-klossit? Onko joku kokeillut näitä ja yhä elossa kertoakseen kokemuksistaan?
Hintaa paketilla oli joku viitisen euroa et ei paha silleen…mutta…

^ Ai sieltä saa klosseja irtona? Ne on varmaan niihin niiden myymiin Wellgon SPD-polkimiin eivätkä siis käy Shimanon speduihin, ainakaan hyvin. SPD:hän ei ole klossistandardi, vaan klossin kiinnitysstandardi.

RTZ - 17:52, 18.4.2013 » Entäpä tämä korjausteline? Myyjä katto jostain lisätietoja että pitäs kuulemma kestää 25kg painoisen pyörän korjailu. Hintakin tosin jo lähestyy Parkin telinettä eli eli... http://biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Polkupyorat/Tyokalut/Polkupyoran-korjausteline-27295/
Itsellä on ko. teline ollut kohta vuoden ja ihan on toiminut kuten pitääkin.
tya - 23:21, 17.5.2013 » ^ Ai sieltä saa klosseja irtona? Ne on varmaan niihin niiden myymiin Wellgon SPD-polkimiin eivätkä siis käy Shimanon speduihin, ainakaan hyvin. SPD:hän ei ole klossistandardi, vaan klossin kiinnitysstandardi.
Aha joo, niimpä tietenkin :D

Saaks täält jo niit etutartsei.

^^ Mulla on ollu Bilteman klossit ja oon käyttäny niitä Shimanon PD-M520 polkimissa. Biltsuklossit on toiminu huomattavasti paremmin kun sitä aikaisemmat kuluneet Shimano-klossit eli todella hyvin. Toisin sanoen, kenkä on pysyny tarvittaessa aina polkimessa kiinni.