Bianchi pista 2014

111henkka - 12:46, 7.4.2014 » Onhan sekin totta, ajetun näköinen on [s]joissain jopa[/s] hieno.
Korjasin. Näyttelypyörät ja missikisat erikseen. Polkupyöriähän nää on, ajo saa näkyä.

Saa munkin mielestäni näkyä, mutta valkoisilla kulutusosilla näkyy ajaminen aika paljon nopeammin kuin muussa pyörässä, jos sitä ei ole tapana vetää autolla narun jatkeena. Itellä oli kerran, ja toiste ei melko varmasti tule, vaikken millään missipyörällä ajakaan. Mutta ilmottele jos satulantarve tulee ajankohtaiseksi.

Mikä tuo teipeissä käytetty fontti oikein on? Onko Bianchi käyttänyt tuommoista joskus historiansa aikana aiemmin? Alkuperäiskuosissa pyörä näytti tosi halvalta, mut nyt on jo paljon parempi.

70-luvulla ollut ilmeisesti tällaiset tarrat käytössä ja onhan tossa fontissa vähän samaa näköä. Vähän turhaa retroilua ehkä kuitenkin.

Joo, mut ei kuitenkaan taida olla ihan sama. Ja tässä on vielä vähintään puolikkaat välilyönnit kirjainten välissä.

Vanhat tarrat pois ja noi tilalle.

qlt - 13:39, 7.4.2014 » Vanhat tarrat pois ja [noi](http://www.ebay.com/itm/BIANCHI-RED-70s-decals-set-vintage-frame-restoration-/251385776655) tilalle.
Nykyiset tarrat on lakan alla, kuinka ne sais helposti pois? Noi ois hienot kyllä :)

Henkka, ei. Ei nyt jumalauta mitään tarrojen vaihtelua. Niitä ei saa hyvin pois lakan alta. Ei noi edes sopis celesteen. Mielummin voisit vaihtaa lyhyemmän stemmin ellei toi sitten ole just hyvä…

Koska kokeilet fixinä?

Munarkki - 15:49, 7.4.2014 » Henkka, ei. Ei nyt jumalauta mitään tarrojen vaihtelua. Niitä ei saa hyvin pois lakan alta. Ei noi edes sopis celesteen. Mielummin voisit vaihtaa lyhyemmän stemmin ellei toi sitten ole just hyvä... Koska kokeilet fixinä?
Ainoa miten oikeestaan voisin tarrat vaihtaa niin päälle vetää uudet.. Emmä viitti rupee uutta runkoa tuhoomaan. vähän lyhyemmän stemmin vois kyllä hankkia, muttei mitään pätkää. Ehdotuksia otan vastaan mielellään mutta kirkasta pitäis olla. Mulla on ostoilmoitus häkeistä ja remmeistä, ja odottelen komponentti kirppistä, en keksi mitään syytä mennä kaupasta ostamaan kun kaikki mitä oon tarvinnu on löytyny täältä hyväkuntoisina ja hyvään hintaan, esim noista polkimistakin maksoin 18euroa ja ne on ku uudet, fixiin siis heti kun sopivat häkit ja remmit tulee eteen:)

Edit ootko kattonut mun mixte projektin? taitaa olla sama malli kun sun.

Paljon on nätimmäksi tullut kun vertaa ostokuntoon.
http://kuvaton.com/k/yl5u.jpg

Kieltämättä.

Vaihtuiko satula ja stemmi vai jäikö edellisen kuva kuosiin? :slight_smile:

En kyllä pistalle lähtisi mutta muuten hyvä

nosse - 14:59, 2.6.2014 » Vaihtuiko satula ja stemmi vai jäikö edellisen kuva kuosiin? :)
Valkonen turbo tuli hankittua, stemmi täytyis hankkia ja miettiä mitä muuta tahtoo:)

Tässä on oikea meininki. Mulla on itellä vastaava speksaus menossa vasta nyt mun 2012 Pistalle, joten arvostan. Laitoin siihen aluksi pakolliset, että kelpas ajaa fiksinä ja vaihdoin tangon. Vasta nyt keskityn kunnolla :). Pitäis varmaan tehdä projekti.

111henkka - 17:05, 2.6.2014 »
nosse - 14:59, 2.6.2014 » Vaihtuiko satula ja stemmi vai jäikö edellisen kuva kuosiin? :)
Valkonen turbo tuli hankittua, stemmi täytyis hankkia ja miettiä mitä muuta tahtoo:)
Stemmi vaihtoon vaan ja satulatolppa, ehkä hiilikuitunen suora tai muu musta. Setback vähän häiritsee. Sit on tosi hyvä! :)

Tältä näyttää tämän hetkinen kuosi, brooks:sin satula on tehnyt mieli ostaa mut oon tykästänyt tohon turboon.http://kuvaton.com/k/yBOx.jpg

En oikein nappaa noi dekaalit, ja tollaseen vanhan tyyppiseen fillariin sopis kruunullinen haarukka. Muuten hyvään suuntaan menty.

Ei ne tarrat parhaat oo, mutta koska on lakan alla niin ei voi oikeen mitään, tää kumminkin on ajopyörä ja melko edullisesta päästä, mutta kumminkin teen tästä sen näköisen että ite tykkään.
Viimeaikoina on päässä pyöriny tälläset muutokset

http://kuvaton.com/k/yBBe.jpg

Jos joku tietäis ton tangon ja stemmin merkkiä, ni mielellään kuulisin/ jotain vastaavaa, lähinnä siis ohjaamo tossa pyörässä kiinnostelis.

NS Bikesin Quark on ainakin tommonen nysästemmi, mut ei sitä/niitä kai yleensä ihan tämmösiin pyöriin ole laiteltu.