AMP: Hippasen kärvistelyä

29.9.2018

Nimenomaan sitä. Edellinen omistaja on ollu joku tosi iso kaveri, nimittäin chainstay on hitsattu takaisin kasaan kahteen eri otteeseen. :smiley:

Droppitanko ja rossipoluille, mutta sitä ennen call outit kaikille frankofiileille: onko miljoonalaatikossasi 24mm satulatolppaa?

16.10.2018

Tuli palkkapäivä ja saman tien tolppatilausta stylerideen. Matkahuolto 11 tuntia ja 1 minuutti Turusta Vantaalle. Budjetti nyt 31€. Stemmi tuntuu vähän liian pitkältä.

10.11.2018

MustAfalta kyhempi 3ttt chromixi. Velobiasta budget-breaker jarru, Okw:ltä kahvat, binistä teipit ja RokPeteltä kaapelit, vaikkei niitä just tähän pyörään ostettukaan.

En mä enää eti puöriä netistä. Mä refreshaan yksivaihdetta tarpeeks usein ja välillä sieltä ui esineitä mun elämään.

14.01.2019

Tälle on löytyny hyvin rajattu oma lokero. Deep-Schneet löyty pyytämättä ja yllättäen.

01.05.2019

Vasen kampi katkesi ja pyörä oli työn alla, joten päätin vetää myös tankoteipit uusiksi, kun kahvat jäi väärään asentoon (älä asenna kännissä). Samalla aattelin kiillottaa paskaa kunnolla, eli hioin ruosteet veke takahaarukan korjaushitsauksista, poistin ylimääräiset korvakkeet ja vetelin Bilteman pohjat ja siniset päälle. Tälle löyty omat kiekotkin palstalta, eli ei tartte jakaa perintökressun kanssa enää.

18.8.2019
https://i.imgur.com/SwxtnKg.jpg
Samaparikammet ja 46 eteen.

6.4.2021
https://i.imgur.com/rN19i3u.jpg
Aion ajaa tällä hiekkateitä Jyväskylään ilman, että vituttaa hetkeäkään.

Kiva.

Styleridessa on 24mm tolppia, mutta eikö noissa ole 25.4?

Laatu tönärillä mitattu, mutta kun nyt kylvit epäilyksen siemenen, niin käynpä vielä mittaamassa ennen ku juoksen Styleen. :smiley:

Edit: On se 24 ja naapurin rämäpyörässä oli 25.4, että ei oo silmissäkään vikaa.

Kannattaa tsekata!


Tuli palkkapäivä ja saman tien tolppatilausta stylerideen. Matkahuolto 11 tuntia ja 1 minuutti Turusta Vantaalle. Budjetti nyt 31€. Stemmi tuntuu vähän liian pitkältä.

Laitoit sitten 26" kiekot tuohon runkoon:)

Takakiekossa täsmälleen sama pinnakorttikokoelma ku omassa Toukolassa takana.

Projekti on nimensä mukainen. Koeajolla kuuntelin, että etupäässä kilisee jokin. Laakeri ei ollut löysällä ja kiekkokaan ei syypää, joten haarukka irti ja tutkimaan.

Kuvassa näkymä alas ruotoputkea. Hopeinen rengas on haarukan sisälle lahonneen stemmin juuri ja ruskea mötikkä sen takana on vanhan stemmin kiila. Jäynä selvästi parempi, kuin laakerikuula vaakaputkessa.

Törötä jotain epoksia sinne jos jämähtäis.


MustAfalta lyhempi 3ttt chromixi. Velobiasta budget-breaker jarru, Okw:ltä kahvat, binistä teipit ja RokPeteltä kaapelit, vaikkei niitä just tähän pyörään ostettukaan.

En mä enää eti pyöriä netistä. Mä refreshaan yksivaihdetta tarpeeks usein ja välillä sieltä ui esineitä mun elämään.

Nautin tästä.

Taisin nähdä tämän vissiin aivan tuoreltaan kahvojen asennuksen jälkeen. Tässä on kyllä kaikki oikein. Konversiot kunniaan.

Uijui, kaikki kohdallaan, plaanaten auringolaskuun!

konversionerna är bäst! <3

mitäs tolle ruotoputkihelistimelle kuuluu?

Mä ihailen sitä, että asbin pyörien satula on tyyliin mun olkapään korkeudella. Hemmetti sentään, toi takakolmio vaatis varmaan vielä toisen pystyputken.


Tälle on löytyny hyvin rajattu oma lokero. Deep-Schneet löyty pyytämättä ja yllättäen.


Vasen kampi katkesi ja pyörä oli työn alla, joten päätin vetää myös tankoteipit uusiksi, kun kahvat jäi väärään asentoon (älä asenna kännissä). Samalla aattelin kiillottaa paskaa kunnolla, eli hioin ruosteet veke takahaarukan korjaushitsauksista, poistin ylimääräiset korvakkeet ja vetelin Bilteman pohjat ja siniset päälle. Tälle löyty omat kiekotkin palstalta, eli ei tartte jakaa perintökressun kanssa enää.

18.8.2019

Samaparikammet ja 46 eteen.

Joko ajetaan?

https://d10bcuiexqvhtu.cloudfront.net/wp-content/uploads/2013/06/shutterstock_114992308-619x649.jpg

Söpö hirvi.