AMP: Hippasen kärvistelyä

Onko toi kovastikin letku ison ihmisen alla?

Ei letku. Tuure arvostaisi seinämävahvuuksia.

<o

Oon ny palannu tuijottelee tätä niin moneen kertaan, että ehkä täytyy ihan kirjottaakin. On tää kyllä mahtava. Näin herran vuonna 2019, värikoodattu fiksikonversio tempokepeillä ja 32 mm kumeilla on kyllä semmoinen kannanotto, että siihen ei pysty edes Lehtolan Jyrki.

Duunimatkojako tällä ensisijassa tykitellään?

Semmonen “teen mitä tykkään, eikä haittaa jos menee paskaksi”-pyörä. Oon käyny töissäkin.

Jokanen pyörä mikä on terästä on mun mielestä “teen mitä huvittaa pyörä”, ei se mihinkään hajoa.

6.4.2021

Vaikka puolisoni kielsi fiksillä ajamisen, niin aion ajaa tällä hiekkateitä Jyväskylään ilman, että vituttaa hetkeäkään. Ei se voi kiinnikään ottaa, jos se ei nää millä pyörällä lähden.

11 Likes

asiaa

Miksi kielsi? Tuossahan on jarrukin.

Mitä tuolle ruotoputken sisällä olevalle vanhan stemmin kiilalle muuten kävi? Saitko irti :thinking: itellä saattaa olla vähän sama keissi ehkä onneks vähän vähemmän lahonneella stemmin palalla.

Puoliso ei jaksanut kuunnella edelistä Jyväskylään ajamista seurannutta valitusta ja sanoi, et “oli vika kerta ku lähet fiksillä tommoselle reissulle…”

Sille vanhan stemmin kiilalle (joka on its.as. kartio) kävi niin, että löin sen ruotoputken sisään vinoon ja se on ollut siellä nyt hyvän tovin ihan hiljaa. Tänä pävänä tekisin siitä Ever Given-meemin, mutta olinhan toki edellä aikaani tässäkin.

mitä hiton käppä unelmaa täällä eletään

iso mies

Sibbo tuli taloon, eli jos joku pitkä ihminen tarvitsee käppäpyörää, niin olen valmis luopumaan tästä.