AMA: Kevyt maantiesinkulani

Tykkään, mut eiks kahvat pitäis olla vähä alempana ja tankoa pyöräyttää vähä ylöspäin?
Tietty ihmisgeometria antaa omat vaatimuksensa…

Onko paino muuttunut? (En ynnännyt.)

jboman - 12:44, 23.4.2019 » Tykkään, mut eiks kahvat pitäis olla vähä alempana ja tankoa pyöräyttää vähä ylöspäin?
Sillee se oliki jonku aikaa ennenku laitoin teipit. Tavottena oli tasasempi linja hupuille. Mut sit alaote jäi ärsyttävän kenottavaks. Mitä vaakasuorempaan droppien päät osottaa sitä enempi tykkään käyttää alaotetta. Toi on nyt tommone ns. paras kompromissi mitä tolla stongalla sain aikaseks. Sikspä kai vaihtoa mietinki.
vasaraasialainen - 12:54, 23.4.2019 » Onko paino muuttunut? (En ynnännyt.)
Anteeks mä en tiedä. Oon punnannu näköjään erilliset osat mut en koko pyörää. Ainakaa puhelimen muistiinpanoista en löytäny. Tuskin se paljoo on muuttunu jos on.

Oukkis.

No siinäpä kevyt haarukka. Uskaltaisinkohan ees ajaa tollasella rimpulalla :wink:

Kevyt maantiesinkula on varmaan hauskin pyora mita ihmisella voi olla.

hemmetin hemmetti - 14:58, 23.4.2019 » Kevyt maantiesinkula on varmaan hauskin pyora mita ihmisella voi olla.
Tää on aika pitkälti totta.
vasaraasialainen - 17:51, 23.4.2019 »
hemmetin hemmetti - 14:58, 23.4.2019 » Kevyt maantiesinkula on varmaan hauskin pyora mita ihmisella voi olla.
Tää on aika pitkälti totta.
vaikkei kaupunkisinkulan tarvitsisi olla edes kovin kevyt niin kyllä kevyt kaupunkisinkula on vielä aivan oma juttunsa. pitäisköhän sscx:ään hommata jarrut...

Jaha, se on taas tarve luotu.

Tää on Konsta hieno.

Taikavaihde näyttää hyvältä, miten skulaa?

Onko minun ama lankaan tultu nyt huumorin kanssa.

Taikavaihde, ei taka-.

Jaa. Öö hyvinhä se. Kohta rupiaa löystymään mutta ei haittaa. Vaihetaan rattaat ja ketjut sitte.