AMA: Kevyt maantiesinkulani

hyvä pyörä ja konsepti
vielä vois keventää
ketjunkiristäjä ainakin drilliumiksi ja fliten vois vaihtaa valmiiksi nyljettyyn
mutta miksei ole lukkiksia?

Painosta piittaamatta agitoisin kiristimen tilalle epäseksonapaa tai -keskiötä.

Mull Dundane - 19:34, 22.7.2017 » vielä vois keventää ketjunkiristäjä ainakin drilliumiksi ja fliten vois vaihtaa valmiiksi nyljettyyn mutta miksei ole lukkiksia?
No onhan tässä kerenny olla kiinni jo vaikka mitä. Testissä oli kakski erilaista kiinankuitusatulaa, toinen n. 120g ja toinen n. 95g. Mutta niin se vaan on että parasta mun perseelle vuodesta toiseen vaikuttais olevan ihan vanha kunnon Flite — old school ja nylkemätön. Noi flätit taas sai nyt jäädä koska huomaan että tulee ajettuu enemmän kun ei yhtään tarvi miettii mitä päälleen tai jalkaan laittaa. Kaapista kyllä löytyy edelleen Lookin Kéo Blade 2 Carbon -maantielukkikset titaaniakseleilla (185g pari) ja kyllähä ne sit voi taas heittää kiinni jos oikeen ruvetaan performanssia hakemaan. Ja onha ne välillä kiinni ollukki. Mutta en ole performääns-ihminen vaan körö körö bodominjärvelle uimaan ja takas -ihminen.
RTZ - 19:41, 22.7.2017 » Painosta piittaamatta agitoisin kiristimen tilalle epäseksonapaa tai -keskiötä.
130mm epäkeskotakanapa mulla on [toisessa pyörässä.](https://www.yksivaihde.net/old/29756/782607) Mutta sen kanssa taitais tulla ketjulinjaongelmia. Ja vapaarattaat on painavia. Sen sijaan epäkeskokeskiö vois ollakki mutta onkos semmoista kaupallista ratkaisua olemassa joka toimis ISIS-keskiön ja normaalin brittikierteisen keskiömuhvin kanssa?

Päivitetty ajokki editoitu ekaan viestiin.

e. Ei fukken ilmaishosti on tuhonnu kuvia tuolta välistä. Vittu

Tuun nokittaa Uuvatilla noita painolukemia kunhan kerkeen. Setaan ei sentään mitään asiaa.

kunnioitettava pyörä/topsu tämä!

Erinomainen, nopean näköinen. Runko on ihan sairaan hieno ja muutenkin tasapainoinen kokonaisuus.

Filur - 17:54, 22.4.2018 » Erinomainen, nopean näköinen. Runko on ihan sairaan hieno ja muutenkin tasapainoinen kokonaisuus.

Saakels, kovan näkönen fillari. Vielä kun kehissä ois yhtä liikaa logoja kun rungossa niin ois tarpeeks.

todella hieno!! tai kaikki sun pyörät aina on

Kertoisitko lisää tolpan tuunailusta? Varmaan aika lyhyeks pätkästy, titskupultit - mutta mitäs muuta? Kiinnityspalasille drilliumia?

Juu toki. Sahaus kylmästi 250mm mittaseks ja teräspulttien tilalle titskupultit (ne koverat prikat on edelleen alkuperäset teräksiset ku ajattelin että teräs/titaani narisee vähemmän kuin titaani/titaani).
Cradle on vaihdettu hiilariseks (ihan vaan koska semmoinen käveli vastaan halvalla). Ja koko klämpin yläpuoli teräsmuttereineen heivattu mäkeen, tilalla kaks kappaletta semmosia alumiinisia yoke-asioita. Mitä ne ny ikinä suomeks onkaan.

e. Ja kiitos tietysti kaikille niin kauniisti kommentoineille!

Päivitetty ajokki editoitu taas kerran tuonne ekaan viestiin.

Varmaan kiva peli ajaa. Estetiikka ei kyl lähe sit yhtään.

Pakko nostaa lanka koska ah tää oli livenä kova ja kevyt

mun kissatkin painaa enemmän

Otin keväträpsyn.

Upea. Saattaisin tykätä mustilla renkailla enemmän.

kevyt_jee

Paavi - 11:59, 23.4.2019 » Upea. Saattaisin tykätä mustilla renkailla enemmän.
Ymmärrän teitä. Mutta tanwallit on ollu mun pyörissä läsnä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta vuodesta 1998 lähtien joten emmä oikeen pysty. (Sitäpaitti vaikka pystysinki nii mustat renkaat tummanharmaiden vanteiden kanssa on jotenki väärin mun mielestä.)