AMA: Hihnarolleri

Tässäpä olisi tällainen rolleri. Aivan ensimmäiseksi, en ole teettänyt rungon kustomointeja itse. Kunnia niistä menee alkuperäiselle teettäjälle, joka joskus tälläkin foorumilla on ollut. Ilmiantakoot hän itsensä jos siltä tuntuu. Pyörän tarkka historia löytyy kuitenkin dokumentoituna. Pohdin pitkään että tekisikö tästä AMA:a vai en, mutta koska sellaista ei ole aiemmin tälle tehty, niin tässä ois kaikkien ihailtavaksi uniikki höyryjyrä.

Fillarina tää on täysin äänetön ja aikalailla huoltovapaa.

Tubesplitterin asentaminen ja rungon maalaaminen on Styleriden Arin käsialaa. Keulan juotto by Konga.

Pyytäisin että sydämien sijasta, tai niiden lisäksi, kommentoitte edes yhdellä sanalla :slight_smile:

  • Runko: Fiddysix rolleri vuosimallia 2017. Maalattu Prismatic Powdersin Clearwater Teal värillä.
  • Keula: Orkkis Kongan juottamalla korvakkeella
  • Tubesplitter. Paragon Machine Works
  • Kiekot: H+Son Hydra x Sapim x Hope / Halo Fix-G. MKS kiristimet, koska hihnaveto vaatii moiset.
  • Jarru: Hope
  • Istuinosasto: Mason x Hope x Fabric
  • Kammet: Sugino
  • Voimansiirto: Gates CDX. Välitys 55/23. Löytyy toinen hihna jolla saa 55/20.
  • Ohjaamo: Zipp x Thomson x Hope x jotkut tupit

Sitten kuvia:







Sitten vielä tietenkin kuva siitä, miltä se oikeasti näyttää käytössä:

42 Likes

Ohan se :star_struck:

1 Like

Aivan ihanaa!

1 Like

Yhdellä sanalla: sangen hyvä 6/5

1 Like

Fressi.

1 Like

On tosi hyvä.
Väristä tulee mieleen sellainen vasaralakkamaali

1 Like

Nyt on tehty hyvin.

1 Like

Ohhoh ja huhhuti huijaa mite hieno on.

1 Like

Maalin sävy ihan mieletön. ohjainlaakeri ja satulatolpan panta toimii sen kanssa tosi hyvin

1 Like

Tosi hyvännäkönen kokonaisuus, I like. Ja tuo väri ai että!

1 Like

Jukra miten hieno :heart_eyes: :salut:

1 Like

Maailman siistein rolleri.

2 Likes

Siisti, myös (ja erityisesti) livenä!

1 Like

Äärimmäisen puhdas kasaus! Oon pitkään halunnu itellekki hihnafixettiä :heart_eyes:

1 Like

Hihnafiksi curious itse kyllä kanssa. Sairaan siisti väri rungossa.

1 Like

Huhhuh. Hihnasta lootapyörässä nauttimaan päässeenä käynyt kyllä useasti mielessä sinkulan hihnaistaminen, joten sen duunin tehnyt tyyppi kyllä kiinnostaa.

1 Like

Viime tai toissa talvena pääs tän näkemään läheltä.
On kyllä kunnon haave :person_kneeling: :revolving_hearts:

1 Like

Tää on kyl mässy! Erittäin mukava ajaa myös :star_struck:

1 Like

Hienoin ja kaunein Rolleri mitä minä tiedän.

3 Likes

Tulin tästä fillarista niin onnelliseksi kun siinä on otettu klassikkopyörä ja tehty siitä ihan uudenlainen. On ajateltu asiaa ja tehty ajattelun perusteella juttuja. Oon tosi vaikuttunut.

2 Likes