AMA: Hihnarolleri

Ai juma kun on hieno! Tuli heti into lähteä hihnamodailemaan omaa rolleria!

1 Like

CenterTrack Belts Fit Fine! Upee pyörä!

1 Like

Kahdesti oon nähnyt tän Turussa myynnissä ja molemmilla kerroilla ämpyilin liian kauan. Hyvä, että on kovassa ajossa!

2 Likes

Tää on kyllä yks siisteimpiä pyöriä minkä oon nähny! :+1:t3:

1 Like

Tattis kaikki! Jos joku on kiinnostunut tyyppaamaan tätä, niin laita viestiä toki. Sijainti Espoo juuri nyt, mutta ensi viikosta taas Tampereella tovin työjuttujen vuoksi.

Sama homma, joskin toisella kerralla iskin heti kiinni ja hain pyörän epäröimättä :smiley: Ilmeisesti tää on käyny kaksissa käsissä alkuperäisen omistajan jälkeen ennen mua.

Tosiaan siis tuon tubesplitterin asentamisen ja rungon maalamisen on tehnyt Styleride Turussa. Alkuperäinen omistaja on siis teettänyt työt, ei tehnyt. Pitääkin vähän tarkentaa tekstiä :slight_smile:

1 Like

Vähän nyt tekee mieli käydä Styleridessä kysymässä mitä tuollainen operaatio maksaa…

2 Likes

Joo kyl tämmösen tarjoiluehdotuksen jälkeen tekee mieli hihnaa! :heart_eyes:
Yleensä en edes tykkää mustista osista, mutta tässä toi maaliduuni toimii upeasti mustien osien kanssa.

Yksi kysymys nousi mieleen: olen ollu siinä käsityksessä että nykykeulat on kamalia jöötejä sen takia että kestävät levyjarrujen voimat. Miten siis rollerin hoikan orkkiskeulan ja levyjarrun kestävyys on varmistettu vai tarvitseeko sellaista ajatella?

Thanks! Pohdiskelin myös taannoin että vetäisi fvll mvsta tai kirkas, mutta tää on kuitenkin enempi käyttöpyörä ja laitoin kii osia mistä pidän miettimättä sen enempää estetiikkaa. Lopulta tuli mielestäni ihan kiva sekoitus mustaa ja kirkasta. Ajelin itseasiassa pitkään hopeisella saman levyisellä shredillä, mutta testattuani kuituista jäin siihen sitten. Se shredi löi käsille hiukan enempi.

No siis, kyllähän se mielessä oli aluksi, mutta hyvin tuo on pelittänyt käytössäni enkä enää sitä jaksa jännitellä. Totuus on myös se, että noilla välityksillä ei täysitellä 50kmh, ja muutenkin ajo tällä on paljon ennakoivampaa ja rauhallisempaa kuin vaikka vigolla. Jarruttelen huomattavasti paljon enemmän jaloilla kuin kahvalla.

Tämähän se niin välttää nykypyöräteollisuuden överit :ok_hand:

Hyviä rollailuja!

1 Like

hienoin etujarrrulevyn kiinnike (en oo nähny montaa enkä kiinnitä huomioo mut nyt kiinnitin) mitä oon ikinä nähny. yhdessä muhvin ja jarruosien kaa suorastaan taiteellinen batman vibe.

e: voisitsä vaihtaa satulaa? noi railssit on jotenki anteekspyytävän näkösiä.

mikä niissä on muka vikana?

täh no se et ne on apologeettiset

Saahan sitä mielipiteitä olla!

no saa tietenkin, mietin vaan mikä vois olla parempi vaihtoehto?

maailmas on paljon satuloi jotka viestii jotain muuta ku “sori eilisest, kännis”
mä postitan sulle titskufliten ilmaseks jos oot samaa ja oikeeta mieltä oopee

Väitän että apologeettisuus on kovaa kamaa:

Sana tulee kreikan kielen sanasta απολογια (apologia), joka tarkoittaa hyökkäyksen kohteena olevan näkökannan puolustamista.

1 Like

“sori et oon tässä satulana, mä voisin olla hieno forkki mut mutsi ei anna”
tää on vähän eri juttu :E

anteeksipyytelevä olis sit osuvampi ehkä?

T. ope joka menee taas kohta töihin vahtimaan että muksut käyttää vierassanoja oikein

1 Like

mä rakastan tommosii opei eli jos tarttet jotain mid-tier kampetta niin miinus 30 prozz

1 Like

joo oon samaa mieltä.