AMA: Gary Fisher Rig Brokeback Mountainbike

No höh. Mä odotin, että joku hyvä syy. Ainakin näyttää hyvältä.

Eipä ihmeempiä. Ostin Velobiasta lyhemmn stemmin. Onhan tässä jo seitsemän vuotta tuota suunniteltu. Sain satulaakin sentin taaemmas. Keulintaskilssit nousi heti pari leveliä.

Jostaki syystä toi joka kerta aiemmin shokeerannu tolpan määrä ei tällä kertaa shokeerannu. Mistä lie johtuu.

mahtava erikoisritsa!

Hyvää kesää kaikille myös täältä Gary Fisher Rig Brokeback Mountain Bike-topicista .

Ei muuta kuin samat terveiset, jotka annan kaikille asb:in pyörille:
toi tolppa!

Tällaista lyhyttä persjalkaa kyllä aina ihmetyttää, kun yksillä on tolppaa esille saman verran kuin mun pyörissä on satulaputkea :DD

Hieno pyörä kyllä muutenkin ja toi junaratakuva on paras!

parasta on se että speksaajat valittaa satulaputken määrästä :3¨

Se mitään valitusta ole jos aina ihmettelee. Paljon tota tolppaa on tuolla putken sisällä? Mietin vaan, että onko se joku 800mm tolppa tai, että onko noin pitkiä tolppia edes olemassa.

Ainakin puolimetrisiä tolppia löytyy ihan hyllytavarana. Tulee ihan hyvin joustoa rakenteeseen, vaikkei olisikaan mikään böijaava mukavuustuote.

Oppitunti internetpyöräilyyn:
350mm satulatolppa. :frowning:
780mm ohjaustanko. :slight_smile:

ziGo - 22:46, 7.7.2020 » Se mitään valitusta ole jos aina ihmettelee. Paljon tota tolppaa on tuolla putken sisällä? Mietin vaan, että onko se joku 800mm tolppa tai, että onko noin pitkiä tolppia edes olemassa.
Joo, ei tämä ollut mikään valitus, vaan aitoa ihmettelyä, kun tällaista pikkumiestä kiehtoo joka kerta se, että toisilla on niin sairaan isot pyörät. Ja myös se, että mistä saa noin pitkiä tolppia.

Ulkonäöllisesti olen sitä mieltä, että mitä enemmän putkiosaa on esillä, se parempi.

Hyvää kesää taas kaikille Gary Fisher Rig Brokeback Mountain Bikelle ominaisesta ympäristöstä. Runko ei ole katkennut vieläkään.

4 Likes

Perinteiset Gary Fisher Rig-kesäterveiset Gary Fisher Rig-maasta. Runko ei oo katkennu, vaikka nimenomaan yritin. Velobiaan terkkuja, ensi kuussa nähdään.

8 Likes

Oon kasvattanu tohon pihalle vaahteraa nyt kuutisen vuotta ja se alkaa olla niin iso, että sen alla voi tehdä shadetree mechanic juttuja. Laitoin Rigin siihen puun juurelle (koska se on ainoo varjon paikka pihalla) ja purin sen atomeiksi. Pesin rungon ja osat… mitä siinä sinkulassa nyt on kiekot, haarukka ja kammet. Vaihdoin tubeless kumit ja kasasin. Naapuri katteli vierestä ja jutteli pyöräjuttuja. Kaks tuntia meni.

Naapurikorttelissa trubaduuri veteli Suomirock klassikoita livenä. Ja nyt korttelissa toisella puolella vetää toinen Amerikan klassikoita. Juon siideriä.

Vittu mikä kesä Vantaalla. Huomenna meen taas ajamaan.

Ai niin, ei oo katkennu vieläkään.

8 Likes