AMA: Gary Fisher Rig Brokeback Mountainbike

ä.a.m.a.?

kid_scientifik - 19:01, 5.10.2019 » onko tässä kyseisessä vanhassa gf rigissä joitain erikoisominaisuuksia, jotka kompensoivat liian pienen runkokoon - siis, että kannattaa ajaa juuri tällä eikä jollain toisella rungolla, jota löytyisi sopivankokoisena?
Itse arvioisin, että tämän GF Rigin liian pienen runkokoon kompensoiva erikoisominaisuus on: sielu.

Edellämainittuqa ominaisuuttahan ei nää pikseleistä tai geometriataulukoista joten luulen ymmärtäväni asiaan liittyvän hämmennyksen kyllä.

Hieno pyörä eniveis, joten otetaanpa kuva tällekin sivulle :slight_smile:

https://i.imgur.com/Y4aWHq6.jpg

älkää nyt käsittäkö väärin, käyttäjä asb ajaa paljon ja monipuolisesti sekä tuntee infran, säännöstön ym. erinomaisesti. kaikin puolin arvostettava polkupyöräilijä siis.

sitä ainoastaan ihmettelen, että miksi fillarinsa ovat tällaisia vähän sinnepäin -virityksiä?

Kun ei tartte ”parempaa”?

Missikisa pyöriä joutuu puunaamaan vissiin jatkuvasti

Ymmärrän kyllä, että köyhä apurahataiteilija saa suurta nautintoa kiiltävien tavaroiden ostamisesta, mutta ajattelumallin projisointi muihin on niin paha virhe, että sen luulisi jäävän tohtorismiehen haaviin. Vai olikos nyt kyse ihan tarkoituksellisesta pahanmielen purkamisesta?

Omat harrastukseni keskittyvät ostamisen sijaan muihin asioihin.

semmoiset sieltä.

niin tai näin, niin runko on sinulle liian pieni. mikset vaihda sopivan kokoiseen?

Toi runko tuli mua vastaan Pöyrisjärven koillispuolella viime kesänä. Oli siinä kuskikin mukana ja hänen matkakaveri. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota pyörän rungon kokoon. Siellä sitä elettiin ja nautittiin menosta.
Jos siis se sen mahdollistaa, niin miksipä ei.

Sain korvanappiini tiedon, että skidin viestejä rahoitetaan Estrellan paukkumaissinmyynninedistämisbudjetista.

Ajaahan isot miehet BMX-pyörilläkin, eikä kukaan huutele et ajat liian pienillä rungolla.

stemmin asennosta ja tolpan setbäkin määrästä katsoin että runkoa ei ole koettu liian pieneksi ajossa.

Voisin itseasiassa dibsata tuon runkosetin. T: 191/94

^just hyvä koko sulle. T. 192/9x cm. Mulla oli aikoinaan Excentrikerillä sinkuloitu GF. Asbin pyörä on just hyvä.

^mä tosin luulen et asb ei tuosta runkosetistä ihan just oo luopumassa :frowning:

wtpooh - 20:56, 6.10.2019 » Toi runko tuli mua vastaan Pöyrisjärven koillispuolella viime kesänä.
Terve! Pieni rengaskateus iski, mutta Näkkälään mennessä olin siitä jo päässyt yli. :)

Moro!
Tosiaan, hetken siinä mieli raksutteli, pyörä näytti tutulta ja matkaa jatkettuamme hoksasin jotta täältä palstaltahan se on mieleen jäänyt.
Kyllähän siellä pärjää vaikka millä, jos kohta ei ihan niillä mainitsemillasi alle 40 millisillä helpoimmiten…

Kävin Kuusijärvellä, mutta pääasiassa kattelin Keravanjokea.




On muuten vuosipäivä taas käsillä. Rigi ei katkee. Epäilijöille terkkuja. :slight_smile:

täjäric hails

Käyttääks asb useesti alapullopaikkaa tossa sylassa?

En kyl muista miks se on tossa kiinni…