AMA: Evil Bikes Resident aka IIVIL -NOW FOR SALE-

"Just one bite, one scratch from these creatures is sufficient. And then, you become one of them. "-Red Queen

http://img842.imageshack.us/img842/710/img20120813210450.jpg

Rolleri sai uutta osaa ja vanhoille kompliitin mukana tulleille palikoille piti löytää järkevämpää tekemistä kuin pölyn kerääminen.

Romua oli tupannut kertymään muutenkin ja pikkuhiljaa vaikutti siltä, että runko on ainoa mikä uupuu. Wiggle täräytti kovan tarjouksen naaman eteen, joten shut up and take my money.

Kammet: Andel 165mm
Keskiö: RPM
Ketju: KMC X8.9
Polkimet: Shimano PD-A530
Ohjainlaakeri: PRO MT-11
Ohjaamo: Ritchey Comp V2 25,4mm / FCF / PRO:n foamitupet/ Exposuren kahvat
Jarrut: takana Miche ja edes joku suht mätsäävä musta
Tolppa: Musta, bulkki
Satula: Azonic Velvet
Kiekot: Surly / Alex DA-22 32h
Renkaat: Racing Ralph Evo 33-622
Välitykset: 44-19
Paino: 9,77kg

RESIDENT EVIL!

Diggaan.

Mutta eikö se toinen väri olisi ollut parempi kaikessa kamaluudessaan?

Ei noita dekaaleja toinen väri paranna. Hieno buildi silti, erittäin ajettava kokoonpano. Ja tiukkaperäinenkin vielä…

Kuin alas se Wigglen hinta rungolle lopulta meni?

Dekaalit on 15 vuoden päästä erittäin KVLT.

Onhan ne jo nyt kvlt! Se on vaan toistaiseksi suhteellisen pieni.

Violetit värit menivät kalliimmalla ja pienimmät koot menivät nopeammin/kallimmalla kuin isommat. Oma buildi snadisti kesken vielä mutta onhan tässä talveen vielä aikaakin.

Dekalsseissa ei o mitään vikaa, ostaisin tällaisen jos vielä saisin

^Itse taisin maksaa 97e + postit valkoisesta rungosta, ja kokona oli Large.
Vielä seuraavana päivänä oli valkoista largea jäljellä, ja silloin hinta oli muistaakseni 91e:n kieppeillä.

Mä maksoin violetistä Largesta muistaakseni 104+ postit…
Mua kyllä noi Dekalit häiritsi ja vetäsin pikkuhiljaa niitä pois perättäisinä päivinä kunnes vaan yksi tarra jäi paikoilleen… Jotenkin omaan silmään violetissä tarrat ei toiminu…

siis sulla on sekä rolleri että tämä, miksi ihmeessä? tai: merkittävimmät erot & yhtäläisyydet?

Miksipä ei, olen joskus ihan vakavasti harkinnut ostavani rollerin toisen rinnalle. Hyvä ois olla toinen eri asetuksissa.

Ostaahan jotkut useampia trixräidö-speksattuja pyöriä ja käyttää niitä kommuutterihommissa. Toiset taas omistaa muutaman bemarin.

^yhtään zygää en ole poistanut ns. tuplana, joten tsekkaas konksu kuittisi.

enkä ymmärrä mikä tolkku moisessa on. erot ja yhtäläisyydet kiinnostaa aivan oikeasti; saiko pseudorollerin oikeasti käyvällä hinnalla…?

Äläs nyt ylpisty liikoja, kaikki ei välttämättä puhu susta.


Here we go…

vai vielä, trixräidökommuutterithan osui aivan suoraan. paitsi ostamisen osalta. toki jotkut käyttävät moiseen ihan modernia palparatarunkoakin, vieläpä lähes ympärivuotisesti…

topikkiin: iivl = uus kaikillasamapyörä

Älä nyt viitsi olla noin kujalla. Allekirjoittaneella(kin) oli kommuuttiajossa trikkihärveli, sitten tuli analogit, joita oli stadi täynnänsä.

Ja jengin nykyisellä vaihdantatahdilla 2008 vuosimallin runko on auttamattomasti antiikkia.

ihan vileetä stooria, mutta tässä puhuttiin kyllä kahden käytännössä toisiaan vastaavan pyörän hankkimisesta & moisen järkevyydestä.

saa sitä toki vähemmälläkin järjellä kampetta poistella, ei se ainakaan multa pois ole. omistajansa näkemys olisi vaan kiinnostanut…

Tokihan mä perustelen, lyhyesti vai pitkästi? :slight_smile:

Lyhyesti: Because I Can.

Pitkästi:

Rolleri liikkuu Ellipseillä, Lithionit renkaina, pidemmille lenkeille ja nopeampaan ajoon (lähinnä kestopäällysteelle) tehty.

Evilin rakentelin lyhyemmille matkoille, satunnaiseen maastossa kurvailuun ja talvea ajatellen, vaikka kesä tääl Turussa ainakin näyttää jatkuvan. Eipähän tartte alkaa renkaita vaihtamaan, kun eka lumihiutale tipahtaa. Voi vaihtaa vaan pyörää. Noiden lisäks on tottakai jokunen muukin pyörä.

Tuskinpa yks pyörä lisää mulla on keneltäkään poies. Jos harmittaa oikein pahasti, niin Suomen Mielenterveysseuran valtakunnallisen kriisipuhelimen numero löytyy täältä:

http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/valtakunnallinen_kriisipuhelin/

“Oletko sinä tai onko läheisesi kokenut järkyttävän tapahtuman tai vaikean elämäntilanteen? Kriisipuhelin tarjoaa keskusteluapua. Puhelimeen voi soittaa myös nimettömänä.”

:wink: