AMA: cr0m0unelma

ku tuunattu p0mpin0 on mun sade-, käyttö-, ja temppupyörä niin tää on se pyörä joka lipuu 15 metrii sekunnissa öisen helsingin halki.
tää on arvokkain ja rakkain aarre mitä mulla on. tää on ollu mulla jotain tyyliin 5-2 vuotta riippuu vähä mist osasta laskee. säilytän tätä mun sängyn vieres nii tulee tuijotettuu tätä aik paljon ja sit ain keksin jotai mitä pitäis vaihtaa tai säätää ja sit tuntuu et oon ihan kokoajan säätämäs jotain. nyt on kyl semmonen kutina et alkaa pikkuhiljaa olla aik täykky setuppi.
täl on pannutettu autoihin ja ihmisiin ja ajettu wolttii ja pyöräretkiä. kerra joku yritti pöllii tätä mut osuin just paikalle ja menin myllyttää mut sit se veti moran esii ja laitto sil mun etukumin puhki :d
täl on myös ajettu käpylän velon ympäri 26,6 sek et pistäkää VITTU paremmaks





https://i.imgur.com/ZpwWbD7.jpg
https://i.imgur.com/pc8P4Ou.jpg

ps. koko helahoito painaa noin 1 kiloa pitkälti siksi koska MOLEMMAT kumit on 28 milliset Continentalin GranPrix 4000, tottakai

8 Likes

Tätä on odotettu. Kunno hävittäjä ja erinomainen AMA!

EDIT: Onks tota tolppaa shimmattu jollai limutölkil? xD

Oispa samaa teinin intoa, takakiekon dongeista näkee et asia meininki. En oo ite ees ajanu fiksillä varmaan kolmeen viikkoon, jos kohta lähtis vetää kun tietkin on puhtaat.

ps. luin k0ronaunelma

Väkevä pyörä ja meno. Saisko etupään clearancen myös taakse että olis tasapainoisen tukt?

Paska ama, kun ei oo mainittu edes mikä runko.

Kromipyörät: best. Mut niin mikä tää siis on?

Mahtava tarina tällä :smiley: Toi keltanen forkki on aika makia.

Oispa rizla clearance beer crmo track bike

Aika kiva :smiley:

Raju kyllä. Olen vastikään ymmärtänyt, että yksi törkeä palikka muuten hillityssä pyörässä on lähestulkoon aina kiva. Tässä tapauksessa tuo haarukka.

Eikö tuo rizla clearance etuhaarukassa vituta yhtään? Ohan se varmaan coolin näkönen mutta itellä ainakin kävi hermoille se, että joka ainut renkaaseen tarttunut hiekanjyvä rapisi kruunuun, vaikka itse rengas mahtui pyörimään. Oli pakko vaihtaa pienempää kumia, että jää 1-2mm tyhjää väliin.

Oikein hyvä tuo rizla clearence. Hyvin rullaa 28mm kumi njs keulassa. Toki hiekka on tehnyt sinne jo kivasti tilaa:)

Ihan ku olis lukenu fixieman ja hoyoo!

Komee tsygä.

Ihan ku ois lukenu Malmilla asuvan nipan myynti-ilmotusta torissa

Ahhhh tää on kyl niin siisti!

Ihan ku olis katsonut kuvia pyörästä jolla ajetaan eikä lukenut internettiä

naitsirK - 16:18, 15.3.2020 » Ihan ku olis katsonut kuvia pyörästä jolla [s]ajetaan[/s] Ihmisten päälle eikä lueta internettiä

pyörä töytäistyi ja töpsähti ihmisen päälle, katso kuvat

juuh elikkäs runko on pirkka parhaat cromoo vuodelta 2011. mun mielest aik j0intti. clearanceista sen verran et tykkään just siit hiekan rapinasta tiiäks se on vähän ku joku korkokenkien kopina tai jonnejen kiroilu k junassa se vaan jotenki tuo sitä fiilistä siihen matkaan


1 Like

Miten on kestäny nelitonniset sepeliä ja skidailua?