AMA: cr0m0unelma

Juuh morjens hyvä ja kevyt keula siinä

AMA - arvostele mun ajopeli, kirjainyhdistelmä, akronyymi, joka herättää palstalaisissa ihastusta ja vihastusta. Parhaimmillaan AMA kuvastaa palstalla uskomattomien projektien kulminoitumista joko lopulliseen muotoonsa tai välivaiheeseensa. Se mahdollistaa pyöränsä esittelyn myös ilman projektia ja joskus AMA on myös täyttä roskaa. AMA mahdollistaa vapaan ja jopa räväkän kommentoinnin ja itseilmaisun. Palstan vanha sanonta - ikitotuus - tietää kertoa, että se mitä AMA:an on kirjoitettu, se AMA:an myös jää.

joskus AMA on myös täyttä roskaa.

aaronix - 21:27, 15.3.2020 » juuh elikkäs runko on pirkka parhaat cromoo vuodelta 2011. mun mielest aik j0intti. clearanceista sen verran et tykkään just siit hiekan rapinasta tiiäks se on vähän ku joku korkokenkien kopina tai jonnejen kiroilu k junassa se vaan jotenki tuo sitä fiilistä siihen matkaan https://i.imgur.com/rvHvLED.jpg https://i.imgur.com/HGeZD5L.jpg
No älä sit kerro mikä runko kyseessä.

artsuu… mä tykkäsin myös nightride dymotarrasta, mutta jutuista tuli tunne, että taidat vähän narrata nyt!

aaronix - 1:18, 15.3.2020 » ps. koko helahoito painaa noin 1 kiloa pitkälti siksi koska MOLEMMAT kumit on 28 milliset Continentalin GranPrix 4000, tottakai
karzan - 11:07, 16.3.2020 » taidat vähän narrata nyt!

Kuitenki aikojen saatossa unohtunut, että mikä runko xDD

oli vitu siisti pildi

juuh elikkäs tässä vähän tuoreempaa kuvaa
oli kiva pyörä mutta ei makeaa mahan täydeltä

niq - 21:36, 15.3.2020 » Miten on kestäny nelitonniset sepeliä ja skidailua?
on kyl ihan tosi hyvin kestäny suosittelisin vaihtaa kyl alle et tuu pettyy oon jo yhen päivän ajanu noil ja tosi hyvin kesti!

psykoosit tulille

Tosi hyvä että meni vihdoin uuniin

1 Like

Mitätapahtuu

rip…

aaronix - 2:18, 15.3.2020 » täl on myös ajettu käpylän velon ympäri 26,6 sek et pistäkää VITTU paremmaks
Kyllä tolla just ja just kymppisakkiin pääsee.

lm 23.67
SanttuT 25.14
TimoL 25.9
asb 26.0
epaz 26.1
janoinen 26.27
Roni 26.4
zykkeli 26.5
josbanse 26.6
Traceur 26.6
jyrki 26.74
Kapteeni 26.85 (25mm Durano edessä)

Jani M:n rataenkkaa ei muuten löydy mun kirjanpidosta.

no ei varmaan ollu ihan ajanotto kohillaan sulla varmaan käsivaralta otettu muutenki jollai duranolla ajeltu tuolla nii ei kyl vakuuta. kans varmaa myötätuuleen vedetty ite ajoin tahallaa vastatuuleen street creditin takii

Olet ymmärtänyt katu-uskottavuuden väärin, ei sitä velolla hankita.

Puhuttii creditist, ei credist.