Alottelijalle fixiä?

Joo, eli olen pyörien suhteen käytännössä kokematon… on tullut tässä kouluun pyöräiltyä jo pari koulua läpi, ja pari viimeistä vuotta talveakin myöten, on tullut tyyliin kumeja vaihdeltuja/paikkailtua ja tällä hetkellä on alla mielestäni ihan perus-8 vaihteinen katufillari. Ja nyt ajattelin hommata fixin alle kun kaveri otti asian puheeksi, alkoi kiinnostaa ja kun nykyinen pyörä on vähän niin ja näin käytännöllisyyden suhteen joten ei aikaakaan kun ihastuin ajatukseen. Aluksi ajattelin muokata nykyisestäni fixin mutta vähän aikaa sitä runkoa katseltuani niin torjuin koko ajatuksen, ja kun kerran ei itseltä yhtään kokemusta löydy niin pyörä varmaan mun taidoillani kulkisi vain väärään suuntaan jos sen itse tekisin >:D

Eli siis olen ostamassa valmista fixiä, tuo sinkulan idea ei oikeen iske ja hintahaarukka olisi siinä 650-1300€, mieluiten ostan samantien hyvän kerralla kuin 10 huonoa kuukauden välein. Käytettynäkin voisin ostaa jos jollain on tarjota. Värityksellä ei ole niin väliä koska ajattelin maalata sen uudelleen itse, tulee vähän persoonallisempi ja kun jotain leprincen fillaria kattelin niin aika heteron värinen oli :stuck_out_tongue:

Joten jos jollain on vinkkejä, ehdotuksia, linkkejä, mitä vain mikä voisi auttaa niin olisin kiitollinen.

Kiitos jo etukäteen JJ

Tutkitaan sitä saittia
Ja tästä valmisfiksit (oli muuten kiinteänä threadina ekalla keskusteluiden etusivulla)