älä ikinä osta!!!

Smurf - 8:08, 13.1.2012 » Hyvä se on, hanki uusi laakeri sinne.. samalla kun ostat sieltä hertsikasta, osta mullekin pari kappaletta.. vaikka mun oma on-one halpis on ihan jeppiskunnossa. Eikä kannatta säästellä sitten laakerin hinnassa.
mistäs sieltä hertsikasta saa laakereita? ja saiskohan sieltä laakereita myös miche xpress takanapaan(ilmeisesti konelaakerit. en ole ehtinyt purkaa joten en ole varma.)?

Laakeri-Center, Laippatie. Ota laakerisi irti, tutki koodit, mittaa, soita tuonne ja kysy. Yleensä palvelevat pyöräilijöitä erinomaisesti.

kiitos! luulenpa, että otan laakerin irti ja otan mukaan ja menen käymään. asun niin lähellä ettei hukka reissukaan nyt niin haittaa.

Laakeri lähtee micheistä kivuttomammin kun ottaa rattaan irti.

^äärimmäisen tärkeä huomio. Omassa tapauksessa kaks lafkaa ihmetteli sitä ensin, sitten vein kiekon himaan, otin rattaan pois ja vetäisin koko paskan ulos kiviseinäankkurilla.

Halpakaupasta myös löytyy ja toki halvalla, ainakin On-One / Dimension navoille: tyyppi 6000 2RS eli tuote 41412.

kiitos vielä näistäkin neuvoista!

Velodromeshop. Vigorelli runkosetti saapui kyllä kahdessa viikossa mutta väärän kokoisena. Tilauksen aikana ei mitään ilmoituksia sähköpostiin, että tuote olisi lähettetty tms. Nyt lähtee sit palautusrumba käyntiin… nooh toivotaan, toivotaan. kesäksi jos tuon saisi

^Mä varoitin, halvin ei ole aina paras paikka tehdä ostoksia…

^^Velodromeshop ja vääränkokoinen runko, kuulostaa tutulta tarinalta.

https://www.yksivaihde.net/old/1535&page=15

Jep. Velodromeshop on mokaillu mun ja lukemattoman muun tilaukset. Silti sieltä joku aina tilaa, kun halvalla myyvät.

entä jos tilaa velodromeshopista vääränkokosen rungon, tuleekohan oikeen kokonen?

tioJONTG - 11:13, 24.3.2012 » entä jos tilaa velodromeshopista vääränkokosen rungon, tuleekohan oikeen kokonen?
Tulee. Oikean kokoinen kiekkosetti.

nyt varmaan kävi kuitenkin niin, että varoitukset huomattiin vasta tilailujen jälkeen. Sellasta tää on. Vähän liian hyvän ja helpon näköiset nettisivutkin verrattuna tuohon perseilyn määrään.

henskeli. Mulla on sulle kuitenki viggeen sopiva ja aika hyväkin tolppa lahjoitettavaksi :slight_smile:

Tulee myös kammet sun muut kilkkeet ihan niinku ygösel. Toista voi sanoa maderfukkerzwigglestä.

Punch of Nyland - 15:01, 24.3.2012 » Tulee myös kammet sun muut kilkkeet ihan niinku ygösel. Toista voi sanoa maderfukkerzwigglestä.
Wigelisin kanssa mulla ei oo hommat kusseet vielä [koputetaan puuta] mutta jos kusiskin niin jälkipeli helpottuu kummasti kun sielläkin voi maksaa PayPalilla. Velodromeshopillahan sitä optiota ei taida olla.

OIsko jatkot täällä:
https://www.yksivaihde.net/old/1535

http://i.ebayimg.com/t/Fixed-Wheel-Hub-Adaptor-Converter-Correct-Chainline-Singlespeed-FIXIE-/00/$(KGrHqN,!i0E1NUp0BpVBNbqygUlf!~~_12.JPG

Ostin kokeilumielessä, yrityksenä tehdä tällainen. no ei onnistu. vaikka pääsee poraamaan 4mm napaan niin elää sen verran ettei kyllä pysy (ilman lukitetta)

Noh, ouluun lähdetään n.6kiloisella suicide-lukite viritelmällä. mieli korkealla ja jalat maassa

ps. Tämä osa on toimiva jos sen hitsaa kiinni napaan
EDIT: kuvaa klikkaamalla ebay linkki

^linkkiä infosivulle?

Lidlin jalkapumpusta halkesi sen kiristysvivun tapin vastakolo. Paskan möivät.