älä ikinä osta!!!

^ Kuten tarkkasilmäisenä varmaan huomasitkin, viittaan malliin Egg Beater C. Subjektiivinen vitutukseni em. pedaaleja kohtaan onkin sitten vähän eri asia kuin yleistäminen.

tudetski - 14:44, 28.9.2010 » ^ Kuten tarkkasilmäisenä varmaan huomasitkin, viittaan malliin Egg Beater C. Subjektiivinen vitutukseni em. pedaaleja kohtaan onkin sitten vähän eri asia kuin yleistäminen.
No joo, ethän sä suoranaisesti yleistänyt, mutta uhkasit siirtyä shimanoihin kuitenkin...

shimanon hanskat, “all condition” ja paskat. Eivät toimi juuri missään lämpötilassa, eivät hengitä ja sisävuori on irrallinen → kun hikoat ja otat hanskan hetkeksi pois joudut taistelemaan sitä 5min takaisin käteen. ts. vaikeasti käteenvedettävät käytön jälkeen.

^ Ei oo kattavaa kokemusta mutta mulla on ollut yhdet Shimanon hanskat jotka on ollut istuvuudeltaan ainakin ihan paskat, sellaset puutarha-näppylähanskaa vastaavat. Ei mitään muotoonleikkausta ja ihan ylipitkät sormet (vaikka mulla yleensä hanskoissa just on vähän liian lyhyet sormet).


http://img508.imageshack.us/img508/3188/cimg2983.jpg

^Tuo on kyllä jo härskiä jos ketjua normaalisti olit katkaisemassa

Kyllä tuo tunnahti jo käsissä! Nyt jos napsuu K710 poikki tiellä ni sitte tietää että pitääpi käydä puntilla.

Sylettää noi noin sormen pituiset varret. Painaa ikävästi.

…Tektron v-jarrupalat jotka on pakattu Zonexin pusseihin(!).
Olin ostanut tosi kauan sitten ja ruuvasin muutama päivä sitten fillariin kiinni. Lähdin tänään neitsytlenkille ja 30km myöhemmin palat oli loppu…haloO?

V jarrut on P keksintö eikä niihin saa muuta kuin sitä samaa. Mutta 30km on kyllä jo aika hullua touhua

^ ei muuten oo… Talvipyörässä on toiminut erinomaisesti Spectran palat koko talven ja viime kesän.
Vieläpä edullisina voin huoletta suositella niitä. Pitääpä asentaa samanlaiset tähänkin mankeliin.

^Siis verrattuna muihin jarrusysteemeihin, mielestäni ovat melko fail. Oon joutunut nyt talvella käyttämään v-jarruja…

sir dick. 30 kilsaa ja palat loppu? snadisti flöittii? asennus päin vittuu?

^^ niin juu, halpisjarrut ei pysy säädöissä mutta muuten kyllä toimiva tsydeemi mun mielestä.

^ konkeli on tos kellarissa, tervetuloa ihmettelemään. Todennäköisesti oon tähän mennessä asentanut ja säätänyt enemmän jarruja kuin oot ikinä nähnyt. Duuni, katsos.

voi sitä duuniki tehä monta vuotta päin vittuu. mistä sä tiedät mitä mä oon nähny? tektron paloilla ajettiin duunissa aikoinaan viikko.

Ok =D

http://s.wiggle.co.uk/images/lifeline-6710.jpg

Hajos tokalla käyttökerralla, eikä muutenkaan ollu kovin hyvä…

tuplapostaus :C

Eilen ihmettelin poolokentällä, että mikä kumma siellä voimansiirrossa antaa myöten. Epäilin ensin lukkorengasta, mutta ongelma olikin muualla:

http://img705.imageshack.us/img705/2327/dscn1274v.jpg

Kuvassa Tokenin rataratas, rapiat 20 € CRC:ltä. Ajettu muutaman kuukauden ajan. Jos ei rattaassa ole upotuksia pulteille, eikä ratas muutenkaan istu saumattomasti kampeen (siis siihen spideriin? mikä hitto se on suomeks?) niin näinhän siinä käy.

Ajattelin jo, että virhe oli ylipäätään tuo Token.
Olen vähän kuullut, että token failaa vähän kaikissa osa-alueissa.

Smurf - 7:35, 21.4.2011 » Ajattelin jo, että virhe oli ylipäätään tuo Token.
Vois sen varmaan lukea niinkin. Taitaa olla niin, että pysyttelen tulevaisuudessa tokeneista erossa.