26' er,postaa oma kulkineesi,vinkit,spec's yms

^nättiä!

1 Like


Uuden tangon myötä ajoasennon säätäminen jatkuu. Todella hyvät taivutukset ja leveys tossa Open Barissa. Tuntuu vähän 666mm mittaansa leveämmältä ja hyvällä tavalla.

Ostetaan: 16kpl 262mm ja 16kpl 264mm DT comppeja tai vastaavia kirkkaina

26 Likes

Köyhän miehen wombatti alkaa olemaan valmis. Takajarru puuttuu ja tanko vaihtuu vielä, mutta muuten ei osat paljoa vaihdu tästä testilenkkikasauksesta:)

12 Likes

Näyttää ihan tavalliselta sinkulaysärimaasturikasaukselta.

*taivaalliselta

6 Likes

Ei löytyny sopivaa vaihdokkia ei, joten siitä sit teinille upright laidback:

1992 Peugeot Altitude, 531 Magnum + 1996 Tange (Marin Eldridge Grade), Triple Butted Cr-mo
Tioga SRR-1 (22mm stack), On-One Gooseneck, Shim 25.4/31.8, Finna Barcelona Gringo, NC-17 Take Control II S-Pro
Avid Speed Dial 7 & Single Digit 7
Shimano M542, Deckas 104BCD 38T, Reverse 17T, Surly Singleator, VP
Rigida DP22, Shimano M563/565, Pitlock
Schwalbe Billy Bonkers 26x2.1, Zéfal Z Liner
Bonin 51mm x2
Ergotec 29.6mm, Ritchey Vector



13 Likes

8 Likes

Ohjaamo vaan uusiks, niin tulee hyvä!

1 Like

584 ≠ 559

Totta, 584=26 x 1 1/2

Laitoin Sibbossani olleet 650b Berthoudit Bianchiini.

Lokarit ja open bar on tavallaan aikuisen järkeviä, mutta samalla tää pyörä haluaa oikaista ojan poikki koskematta jarruun, viistosti risteyksen ja kanttareiden yli kyynärpäät leveellä paino takana lehmipojan elkein paukutellen.

21 Likes

Ryde Øn! :cowboy_hat_face:

Pointsit myös analogitöllötinten lumisateen mieleen tuovasta taustasta ja nokkelasta vaakatason “häivytyksestä”.

4 Likes

Toivottavasti osaa arvostaa ja kohdella hyvin!

1 Like

Ja siis täähän meni!

Naapurilla kaupan melkolailla orkkiskuntoinen Muddy Fox Courier eiku siis Pathfinder vuodelta -9alkupää. Satula ja renkaat on vaihtuneet matkan varrella, mutta osasarja näyttäisi olevan 300lx:ää läpi.

PM jos kiinnostelee, lähtee varmaan aika pienellä rahalla. Sijainti siis Helsinki, ja ei varmasti lähettele :smiley:

Olihan mulla kuvakin:

2 Likes

Minkä kokoinen?

Klassinen iso, eli varmaan 56-57, mutta tällä hetkellä ainakin 130mm stemmi kiinni ja jää multa ajamatta, itse olen siis 181.

1 Like

hnnnnggghhh

39 Likes

Ahhh. Ihanaa :heart:

Upea vehje! Miten leveet kumit alla ja mikä u-jarru käytössä? Mun Karakoramissa ei mahdu pyörimään 2.22" yummyt AD-999 kanssa - kismittää