1V12V Tampereella 28.-30.8.2020

Hyvä ajankohta tämä uusi!

Pitää olla tarkkana, että loppukesä ja syksy ei tukotu.

Toivottavasti tuossa kohtaa olisi jo valtakunta vapaana ihmisen kulkea.

Bump! Tultiin vaan ilmotteleen että nää kinkerit tapahtuu! Tarkempaa infoa seuraa piakkoin.

Elikkäs raivatkaa elokuun viimeiselle viikonlopulle tilaa polkupyöräilytyyppiseen ilotteluun <3

ps. Autamme tarvittaessa majoituksen hankkimisessa, pm jos on tarvetta

oho.

Paardit 5/5

Hienoa, että tapahtumaa pukkaa. Voipi olla, että tulen katselemaan/osallistumaan.

No tämähän on hyvä uutinen.

Onko mulle osallistumislupa vai pitääkö jäädä kotiin?

riippuu kuinka keitoissa tuut paikalle

Ootan jo näitä.

Valmistelut on varmaan jo pitkällä, mut toivon et tästä jukin Haulitornista tulis paitagrafiikka. Pienellä vaan “1V12V” alakulmaan.

juki - 10:01, 2.4.2020 » Jokaisella on varmaan ollut joskus oma kallovaihe elämässään :) Eilen Aamulehdessä oli hyvä aprillipila siitä, että Pispalan haulitornia ollaan siirtämässä hotelli Ilveksen katolle!Screenshot-2020-03-31-amazingskull-Instagram-photos-and-videos

siisti graffa kyl!

me ollaan täällä kyllä vallan innoissamme siitä että päästään nää järkkäämään! laitellaan tarkempaa infoa kaikesta tässä lähitulevaisuudessa =)

bump!

kattokaa ku siisti graffa! kiitos iisa :slight_smile:

Haistakkeeha vittu Tampereen 1V12V synttärit.

Jos teillä on tarkotus järjestää YV-tapahtumia, niin pikkasen avoimuutta siihen toimintaa. ymmärtäkää, et teidän omat henkilökohtaset ja julkisuudessa itse auki revittelemät ihnissuhteet ei anna teille oikeutta kieltää ketään tulemasta meidän yhteisön tapahtumaan. oon nähnyt kaikenlaisia urpoja yv-hommissa ja kaikki ne on saanut osallistua ihan samalla lailla.

jos taustalla on muuta kuin näiden kahden ihmisen ihmissuhteet nii antaa tulla, selvitetään asia

Muuten Tre ei ole tervetullut minun järjestämiini YV-tapahtumiin, koska haluan, että tapahtumani ovat syrjinnästä ja kiusaamisesta ja niitä harrastavista ihmisistä vapaita.

normaali - 6:48, 22.7.2020 » Haistakkeeha vittu Tampereen 1V12V synttärit. Jos teillä on tarkotus järjestää YV-tapahtumia, niin pikkasen avoimuutta siihen toimintaa. ymmärtäkää, et teidän omat henkilökohtaset ja julkisuudessa itse auki revittelemät ihnissuhteet ei anna teille oikeutta kieltää ketään tulemasta [u]meidän yhteisön[/u] tapahtumaan. oon nähnyt kaikenlaisia urpoja yv-hommissa ja kaikki ne on saanut osallistua ihan samalla lailla. jos taustalla on muuta kuin näiden kahden ihmisen ihmissuhteet nii antaa tulla, selvitetään asia Muuten Tre ei ole tervetullut minun järjestämiini YV-tapahtumiin, koska haluan, että tapahtumani ovat syrjinnästä ja kiusaamisesta ja niitä harrastavista ihmisistä vapaita.
[s]Hyvin sanottu! toistaiseksi tapahtuma boycottiin kunnes nämä ongelmat ovat ratkaistu.[/s]
normaali - 6:48, 22.7.2020 » Haistakkeeha vittu Tampereen 1V12V synttärit. Jos teillä on tarkotus järjestää YV-tapahtumia, niin pikkasen avoimuutta siihen toimintaa. ymmärtäkää, et teidän omat henkilökohtaset ja julkisuudessa itse auki revittelemät ihnissuhteet ei anna teille oikeutta kieltää ketään tulemasta [u]meidän yhteisön[/u] tapahtumaan. oon nähnyt kaikenlaisia urpoja yv-hommissa ja kaikki ne on saanut osallistua ihan samalla lailla. jos taustalla on muuta kuin näiden kahden ihmisen ihmissuhteet nii antaa tulla, selvitetään asia Muuten Tre ei ole tervetullut minun järjestämiini YV-tapahtumiin, koska haluan, että tapahtumani ovat syrjinnästä ja kiusaamisesta ja niitä harrastavista ihmisistä vapaita.
Kun siinä julkisesti tiputtelet knowledgeä nii avaisitko nyypälle et mikäs tää juttu on? Jos ongelmallinen tilanne on tässä threadissa niin voitko osoittaa sen mulle?

Kiitos kyssäristä nyyb. YV-käyttäjä on tässä langassa kysynyt, saako hän osallistua ja häntä on tämän langan ulkopuolella kielletty osallistumasta.

normaali - 8:11, 22.7.2020 » Kiitos kyssäristä nyyb. YV-käyttäjä on tässä langassa kysynyt, saako hän osallistua ja häntä on tämän langan ulkopuolella kielletty osallistumasta.
Älä ny? Mää luulin että toi ..... vitsillä vaan kysy saaks osallistua, mut empä tajunnu, että siinä taustalla oliki jotai iha niinku irl juttuakin sitte. No vähän on lamemberttii kyl!

Jaha, eipä tarvitse lähtee näihin kinkereihin. Kerrankin ajattelin rohkaistua ja osallistua johonkin kivaan yv-hommaan, mutta en halua supporttaa ulossulkevaa/syrjivää tahoa, varsinkaan jos syyt syrjivään toimintaan on siinä, mihin ylempänä viitattiin. Tai missään muussakaan henkilökohtaisuuksissa.