YV-työkalu

oossom!

Hee, tää oliki aika kuuma nosto, tais yllättää aika monet suosiollaan…

hyvin tehty vaikka ite sanonki, rok

Tadaa

oliko tämän staattus mikä?

Ens viikolla pitäisi tulla työkaluaihiot laserleikkaajalta, joten ihan hyvällä mallilla on. Sen jälkeen viilaan terävät särmät pyöreämmiksi ja toimitan työkalut pintakäsittelyyn.

-Olavi

Moro, jos näitä multimeisseleitä on saatavilla vielä, olisin kiinnostunut ostamaan.

voin myydä omani kymppitonnilla. 5 viestiä ylöspäin kun viitsisit selata niin näkisit itse että onko vielä saatavilla vai ei…

Kiitos asiallisesta ohjeistuksesta. Anteeksi kun tiedustelin, tuosta ylempänä olevasta viestistä huolimatta. En vaan aina viitsi.

ojn - 9:12, 1.3.2014 » Ens viikolla pitäisi tulla työkaluaihiot laserleikkaajalta, joten ihan hyvällä mallilla on. Sen jälkeen viilaan terävät särmät pyöreämmiksi ja toimitan työkalut pintakäsittelyyn. -Olavi
Hikky - 20:44, 10.3.2014 » Koska niitä yv-tyäkaluja alkaa tulemaan?
oisivatko siis menossa pintakäsittelyyn nyt.

Enpä ollu huomannut lukea, kiitos nostosta.

Eivät ole menneet vielä pintakäsittelyyn, koska laserleikkaaja ei ole toimittanut edes aihioita minulle. Laitoin viime viikon lopulla kyselyä mikä on tilanne, mutta eivät ole vastanneet… Täällä pohjoisessa oli viime viikolla talvilomaviikko ja liekkö se sitten sotkenut aikatauluja. Pintakäsittelyn aikataulukin selviää kunhan saan ensin aihiot käsiini. Laitan tänne kuitenkin väliaikatietoa kun homma etenee.

-Olavi

no, onneksi tuli lievä takatalvi ja tälle vähän aikaa, koska:

ja sama englanniksi

Elikkäs onko näissä edistystä?

ei kalua ei kesää

Hitaasti on lähtenyt projekti liikkeelle, kiitos laserleikkaajan :(. Alunperin piti olla 3.3. toimituspäivä osille, mutta vieläkään en ole osia saanut. Ongelmana ollut materiaalin saatavuus. Eilen soittelin firmaan ja levyä pitäisi huomenna tulla niille ja lupasivat laittaa saman tien aihiot leikkaukseen.

YVTK 2.0 tärkein päivitetty ominaisuus on se, että one does not simply (or otherwise)

mitä rarempi, sen parempi

Mitä näille kuuluu?

Tänään pitäisi olla aihiot leikattuna. Eilen viimeksi kyselin ja olivat vihdoin saaneet materiaalia. Jospa kerkeäisivät vielä tälle viikkoa toimittamaan ne minulle…

jos näin niin ETA = ?

No mulla menee ainakin viikko noiden viilaamiseen, siitä eteenpäin aikataulu riippuu pintakäsittelyn aikataulusta. Soittelin asesepälle joka tekee sinistyksen työkaluihin ja hänelläkin hommaa tuntui riittävän, joten tarkkaa aikataulua ei osannut vielä sanoa. Mutta arvioidaan nyt, että kalut voisivat olla valmiina kuun lopussa mikäli kaikki hyvin menee.

Pari laatikkoa leikeltyä terästä tuotiin tänään työpaikalle…