YV-työkalu

YVTK 2.0 tärkein päivitetty ominaisuus on se, että one does not simply (or otherwise)

mitä rarempi, sen parempi

Mitä näille kuuluu?

Tänään pitäisi olla aihiot leikattuna. Eilen viimeksi kyselin ja olivat vihdoin saaneet materiaalia. Jospa kerkeäisivät vielä tälle viikkoa toimittamaan ne minulle…

jos näin niin ETA = ?

No mulla menee ainakin viikko noiden viilaamiseen, siitä eteenpäin aikataulu riippuu pintakäsittelyn aikataulusta. Soittelin asesepälle joka tekee sinistyksen työkaluihin ja hänelläkin hommaa tuntui riittävän, joten tarkkaa aikataulua ei osannut vielä sanoa. Mutta arvioidaan nyt, että kalut voisivat olla valmiina kuun lopussa mikäli kaikki hyvin menee.

Pari laatikkoa leikeltyä terästä tuotiin tänään työpaikalle…

Laitetaanpas väliaikatietoa työkaluista. Nyt on kaikki työkalut pintakäsittelyä vaille valmiina. Tänään vien loputkin paikalliselle asesepälle mustattavaksi. Aikataulu ei ole hänen osaltaan tarkentunut, varmaan ensiviikkoon menee joka tapauksessa.

-Olavi

the best.

koska oon juonu aivotursoni lunastuskuntoon ja on muutenkin yleisesti ottaen ollu viime aikoina snadisti lapsena päälleen pudotettu olo niin kysynpä rohkeasti onko nää 2.0 nyt kuitenkin identtisiä 1.0 kanssa ?

Ei ole tullut isoja muutoksia versioiden välille. Ulkomuoto on saman, retroversioon mahtuu useampi lenkki ketjua vastakappaleeksi, ja molemmissa työkaluissa biittisäiliötä siirretty hieman lähemmäs lista-avainpäätyä. Myös kaiverrus on hieman eri kuin viimeksi :wink:

-Olavi

cool. tänks. toivon, että saat vaivastasi asianmukaisen korvauksen.

jokojokojoko?!

Tiedoksi vaan kaikille nykyisille ja tuleville omistajille, että sunnuntaikänniretkellä meinasin saada YV-työkalulla sitä kuuluisaa pilderoosia. Onneksi seurustelen.

Munarkki - 20:06, 22.4.2014 » Tiedoksi vaan kaikille nykyisille ja tuleville omistajille, että sunnuntaikänniretkellä meinasin saada YV-työkalulla sitä kuuluisaa pilderoosia. Onneksi seurustelen.
Eli yökerhoon multitooli vyölle heti hammasharjan viereen?

Ei. Se oli rehellisesti kädessä. Sanoja ei melkein tarvittu.

#astalo #väkisinmakuupussi

oisko v3:een sit kaiverrukset “ei kiitos” ja “kyllä kiitos” niin ei tartte turhaan sanoja sönkätä kun osoittaa vaan oikeaa kaiverrusta sormella?

:smiley: YV-kalut ovat kaikki pintakäsittelyssä tällä hetkellä. Elättelen toiveita niiden valmistumisesta vielä tällä viikolla. Postitan kaikki heti kun saan ne takaisin.

-Olavi

v3 on tamperelaisille räätälöity socially limited edition “taskulampulla” if you know vad i menar

ununu vanha perfertti käsitti nyt ihan väärin jotain, ei se ollut astalo. Se aiheutti keskustelua kahden kauniin naisen kanssa. Kädessäni. Baaritiskillä. Meinasin saada pillua siis mutta pääsin pakoon.

Oonko muuten jotenkin vajakki kun mulla on kovia vaikeuksia saada ketjutyökalulla ketjupiiskaa siihen?