Yskivaihde Twitter

Kävi katselemassa uutta mahdollista asuntoa, juo kaljaa ja otti turpaan iibeissä, kahdesti. Y u no want me to have ratarunko? :cry:

E: Kohta leivon jotain, koska vituttaa. Luultavasti sämpyliä.

Onko kukaan menossa Stadista Turkuun lähipäivinä?
Tyttäreni piti ottaa dvd/cd-asema mukaan, mutta unohti. En viitsisi laittaa Postin hajotettavaksi. Tuon vaikka juna-asemalle Stadissa ja kuljetus voitaisiin vastaavasti noutaa esimerkiksi juna-asemalta Turussa.

Isoisäni, joka työskenteli koko ikänsä VR:llä, täsmensi aina, että kyseessä on rautatie ja rautatieasema.

Meille opetettiin ykköskurssilla, että arkkitehti ei puhu taloista vaan rakennuksista. Se olisi kuulemma sama kuin sotilas sanoisi aseen sijasta pyssy. Minä puhun taloista, juna-asemista ja pyssyistä. Se on ihan hyvää suomen kieltä ja täysin ymmärrettävää. Virkakieltä saavat ihan kyllä vapaasti käyttää ne, jotka haluavat.

Tunnen kyllä rautatiealan sanaston, koska olen lukenut “Junaturvallisuussäännön” sekä “Ratatekniset määräykset ja ohjeet”. Kivaa iltalukemista :wink:

Edit:
On paljon kivempaa odotella laiturilla ja katsella kuinka kunkin raiteen opastimen näyttämät opasteet vaihtuvat ja tietää sen mukaan mitä seuraavaksi tapahtuu. On myös hauskaa osata koodata esim. Turun juna näin: Sr2 + Ed + Edfs + Edb + Edo. Tästä ei ole tavalliselle kansalaiselle yhtään mitään hyötyä, mutta se on kivaa ajankulua, jos ei ole asemilla odotellessa mitään muuta tekemistä. Kannattaa siis lueskella Ratahallintokeskuksen julkaisuja :wink:

Edit2:
Jouduin kerran samaan allergiahyttiin Ratahallintokeskuksen rakennusmestareiden kanssa. Ei niin kuivia tyyppejä saisi päästää pölyttömään allergiahyttiin.

Kai siinä on haettu sellaista mainontaa, ettei luvata turhia, pari viikkoa sitten kun sovittuna aikana oltiin asemalla, niin toden totta, oli siellä se rautatie, junaa ei kylläkään näkynyt.

Voehan paske sentään, saatoin ehkä hajottaa yli neljän huntin kuulokkeeni mut kysytään nyt kuitenksi et oisko vielä pelastettavissa.

Eli semmone homma että kuulokkeet on sennheiserin RS-220 malliset ja langattomat. Tehtiin sillee tyhmästi et näytettiin työille kikkeliä laitettiin kuulokkeisiin patteri vanhan akun tilalle kun olin jostain syystä niin vitun tyhmä etten älynnyt heti mitä tuli tehtyä. Noh kuulokkeet kävi latauksessa ja äsken aattelin vähän kuunnella musiikkia niin eipä pelannu kuulokkeet. Patteri oli auennut kuulokkeiden sisälle. Käyn huomenna hommaamassa uuen akun ja katotaan jos toimis. Mut mites kun ei varmaan toimi niin onkos tässä pk-seudulla jotain liikettä joka noille osais jotain tehdä? Takuuta jäljellä puol vuotta mutta se ei nyt taida auttaa.

^

mitä vittua…

http://crossfitfire.com/site/wp-content/uploads/2010/02/nice-things-cat-300x242.jpg

:smiley:

Kuha kyselin…

^oon joskus värkkäillyt kuntoon jotain halvempia kuulokkeita, joten voin toki yrittää avata ja putsata ja katsoa josko tokenis, mutta en kyllä uskalla luvata mitään ja suosittelen kyllä oikeeta ammattilaista.

Tein aika överin ghettoblasterin vanhan repun ympärille, puin selkään ja popitin monella tavalla täysii läpi öisen Espoon. Bliss!

^Selvä homma, pidetään mielessä jos eivät tuosta tokene.

Minua niin väsyttää.

Tikkari sille joka ekana muistaa, mistä sarjakuvasta toi oli. :smiley:

Toi kuulokesähläys on täysin oppirahoja, skarppaa Hikky

Joo, niin on.

Harmittaa perskuta

Stadissa hämminkiä, auto ajanut manskulla kaiteen läpi pyörätielle. Paikalla useita hälytysajoneuvoja.

Missäs kohtaa?

Vihdoinkin löytyi sopuhintainen Flite. Saapi nähdä saapuuko koskaan, vähän epäilyttää maksaa (saksan) turkkilaiselle tilisiirrolla.

Onkohan kaupunkivestaalla laminointikonetta? Tai muu fiksu paikka HKI.

Summon Odie.

Istunut tunnin yliopiston kirjastossa selailemassa nettiä kun pitäis kirjottaa gradua.

^ milton friedman? onks jäbä oikeesti joku libertaariminarkisti. noloooo

netspider - 13:48, 11.8.2014 » Vihdoinkin löytyi sopuhintainen Flite. Saapi nähdä saapuuko koskaan, vähän epäilyttää maksaa (saksan) turkkilaiselle tilisiirrolla.
Mua epäilytti kanssa, mut hyvin tuli perille.. riskei on otettava!