Yskivaihde Twitter

Ähh… Mä tahdon maastopörän.

Onko 18" Kona Unit liian iso? Osta se.

Vielä yhdet maantiekisat viikon päästä (Ikämiesten SM, lolz.) ja sitten voikin alkaa ajella rauhallisia helppoja maastofiilistelylenkkejä viilenevässä syyssäässä. Aah.

Lumikolla kova meno ja sopivan kurainen pyörä.

joku asuntoautoporukka tai vast parkkeerasi tuohon parin metrin päähän, nyt siellä kaks kersaa huutaa ja nainen huutaa toiselle kersalle. vähän ghettofiilis just lojua riippumatossa ja yrittää ottaa pikku päikkäreitä.

lumikko sää tiärät mist mää pirä

Onkohan 34/17 liian löysä vai ihan hyvä rossiin? Ei jaksais speksailla uusii osii yhtä kisailua varten.

^ Varmaan aika hyvä. Ajat tasasilla ohi kaikista joilla on liian kevyt välitys ja ylämäissä talutat niin että jono takana joutuu pysähtymään.

Mut saakeli. Piriformis tms oireilee. Hermosärkyä pakaran tienoilla. Nää on kai niitä että kun lisää ajo/treenimääriä/nopeutta niin kaikki tämmöset alkaa. Ollut pipi jo viikon mutta voimistui kivasti tän päiväsen ukkosessa/kaatosateessa täysiä ajetun pienporukkalenkin jälkeen.

Hitto eihän tää flown jälkeinen meteli ja ihmisten älämölö oo mitään verrattuna Nizzan kaduilla kuultuun. Täällähän voi nukkua ikkuna auki jumaleisson!

Kylläpä sitä voikin ihminen kokea aivan typerää iloa siitä, että itse kasattu pyörä on kiva ajaa <3 Vaikka (viimeistään) kasaamisen jälkeen onkin tajunnut, miten helppoa hommaa se on.

En tiedä huvittaako vai ärsyttääkö tällaset katoamisilmoitukset enemmän. Geneerinen mummopyörä, käsittämättömän suttuinen metakuva josta ei saa mitään selvää… ja joka ei kaiken lisäksi ole kuva kadonneesta pyörästä. Wtf? :smiley:

Voin hiton pahoin. Oli sen arvosta. Amppari pisti selkään illalla ja tuntuu vieläki. Onkoha se piikki tuol lihas viölä

^^^

eilisestä on niin pitkä aika, että olin ehtinyt unohtaa millainen olotila se krapula olikaan.

ode olikos meillä puhetta jostain siinä miesparkilla? eikussss nyt muistinkin…

FF - 13:16, 10.8.2014 » eilisestä on niin pitkä aika, että olin ehtinyt unohtaa millainen olotila se krapula olikaan. [s]ode olikos meillä puhetta jostain siinä miesparkilla?[/s] eikussss nyt muistinkin..
Vaikuttais pahalta toi sun muistisairaus, jaksamista.

elämäni eka fiksi + lukkopolkimet kokemus takana, enkä kaatunu ees liikennevaloissa (・о・)

netspider - 0:08, 10.8.2014 » ^ Varmaan aika hyvä. Ajat tasasilla ohi kaikista joilla on liian kevyt välitys ja ylämäissä talutat niin että jono takana joutuu pysähtymään. Mut saakeli. Piriformis tms oireilee. Hermosärkyä pakaran tienoilla. Nää on kai niitä että kun lisää ajo/treenimääriä/nopeutta niin kaikki tämmöset alkaa. Ollut pipi jo viikon mutta voimistui kivasti tän päiväsen ukkosessa/kaatosateessa täysiä ajetun pienporukkalenkin jälkeen.
Haha. Kävin kokeilee, en päässy yhtään mäkee ylös :D

Näil mennää

Npertj - 13:12, 10.8.2014 » ^^^ http://i3.aijaa.com/b/00808/13435678.jpg
Plus ygöne. Hyvä tofu!

Kauden kisa-avaus: Eteläkärjen ajot. Lähden pääryhmään josta irtoo 15min jälkeen kolme tyyppiä ja myöhemmin pari lisää. Meno on just sen verran kova, että vähän pelottaa. 80km ajettu järkyttävällä keskarilla kun vedän vetovuoron jälkeen letkan vikana perhepizzan kokoiseen monttuun. Etukumi tyhjenee heti, vaihdan sen mutta pumppu on lentänyt aiemmin ojaan, saan pumpun lainaan. Jalat tukossa taas matkaan, 20km myöhemmin takavanne napsuu asvalttiin - flätti tuli myös taakse, vähän pelkäsinkin. Edelleenkään ei oo pumppua mutta sisuri on, venailen hetken ja saan pumpun lainaan. Matka jatkuu leppoisasti, kunnes salolaiset tulevat ohi ja kertovat että perässä voi ajella mutta heillä on omat kuviot. Pitäkää kuvionne ja ohitan ISOLLA RIEVÄLLÄ ylämäessä. 10km ehdin ajaa niitä karkuun kuin phinney mutta ne nielee mut. Rullailen maaliin. Oikeesti salolaiset oli mukavia ja tapahtuma hyvä.

makko - 23:09, 9.8.2014 » Onkohan 34/17 liian löysä vai ihan hyvä rossiin? Ei jaksais speksailla uusii osii yhtä kisailua varten.
Toi väli oli käytössä VPCXSSFGSM, oli hyvä.

^^ Aika hyvä. Helvetinmoinen ukottelu ja irtiottorimpuilu on mun mieleeni. Jää hyvä maku suuhun vaikka muita oma ajotaktiikka hihityttäisikin.

Edit: Itse kävin nauttimassa krossarilla maisemista puolison kanssa. Jätän kilpailutuntuman hakemisen myöhempään.