Yskivaihde Twitter

Täällä joku väitti että ass saver on hyödytön? Olin tänään lenkillä tuon kaatosateen kastelemilla teillä. Minulla ass saver, kaverilla ei. Oma selkä oli melkein puhdas, hänellä melkoisessa ravassa.

Erityisbonus: kun selkä ja perse ei ole tiestä irronneella hiekkavellillä kuorrutettu, sitä ei myöskään valu säämiskän ja satulan väliin. Tuolla tavallahan sadekeli kuluttaa nahkasatulaa todella ikävästi.

IhanaTaina - 18:20, 20.7.2014 » Käyn kyllä salilla ja rotafix is no possibility. Kuumottaa vaan käyttää voima,koska viimeksi kolahti ranne pinnoihin ja pinnat veti ranteen auki. Kuumotti 100kiloa
laitat sen kiekon johonkin paskaan pyörään/runkoon kiinni ja rotafiksaa siinä. Ei tarvi kuumotella
pikku-antti - 18:23, 20.7.2014 » Asenna etujarru, ota lukkorengas irti ja lähde skidailemaan. :D Kyl se siit jossain vaihees irtoo... ;)
+1 tälle.

Pistetään tännekin, mikäli ei tavoita MegaBibs langassa kohdeyleisöään.

Eli juttua megabibseistä.

munakorva - 18:34, 20.7.2014 »
IhanaTaina - 18:20, 20.7.2014 » Käyn kyllä salilla ja rotafix is no possibility. Kuumottaa vaan käyttää voima,koska viimeksi kolahti ranne pinnoihin ja pinnat veti ranteen auki. Kuumotti 100kiloa
laitat sen kiekon johonkin paskaan pyörään/runkoon kiinni ja rotafiksaa siinä. Ei tarvi kuumotella
+1

mä toisaalt rotafiksaan taikamiekkojan pääl et en tiä

Perkele ampiainen meni ja pisti varpaaseen. Astuin päälle juu ja nyt kivistää. Serenassa oli muuten ihan kiva pulikoida.

huh helsingin keskustassa on kyl tämmösinä kauniina päivinä PALJON enemmän yksivaihteisii ku järkipyörii

IhanaTaina - 15:04, 20.7.2014 » rattaat niin perkeleen tiukassa... Ei lähe irti sitten millään. Any tips? jatkovartta en löydä mistään.
Laita rattaanirroitustyökalu kiinni tukevaan ruuvipenkkiin. Laske kiekko kiinni huolellisesti ratastyökaluun ja käännä vanteesta. Näin saat kahden käden voiman 35 cm:n etäisyydelle navasta.

Hyvän viikonlopun voikin päättää mäkikuplassa pitsalla ja oluella. Kesä on kiva.

Koirassani oli punkki. Nyt käyn itseäni läpi. Vittu mitä mulkkuja nekin.

Fiilis ilta-ajot takana! Samoin kuin 31 päivää kesälomaa ja huomenna takasi sorvinääreen prkl…

Vielä viikko lomaa ja sääennuste näyttää siltä että joka päivä pitää ajaa/ulkoilla. Kelpais itse asiassa muutama myrskyisä ja kylmä päiväkin että vois hyvällä omallatunnolla vain istua sisällä, nukkua ja syödä.

huh seksihellettä

viilennysvinkkejä kaivataan t. Neste Hukka

^juo.

tai kaada sula voi munan päälle

netspider - 23:30, 20.7.2014 » Vielä viikko lomaa ja sääennuste näyttää siltä että joka päivä pitää ajaa/ulkoilla. Kelpais itse asiassa muutama myrskyisä ja kylmä päiväkin että vois hyvällä omallatunnolla vain istua sisällä, nukkua ja syödä.
onneks on tekosyitä kuten poolopyörän pimppaus. paitsi että taisin hikoilla palonkestävät vermeet niskassa rälläköidessä ja hitsatessa yhtä paljon kun kolme tuntia maantienlaitaa ajaessa...

camelbak vasurissa ja hiiri oikeassa

siis speksaat niin kovaa että joudut nesteyttään. next level shit.

en keksi oikein mitään speksattavaa, olen ajatellut jopa ulos menoa viime aikoina.

mikä eteen kun ei ota eteen.

Mene terassille, katsele tyttöjä ja ala ottamaan, niin eiköhän ala ottaa.

Viikonloopuna pidettiin pienet sisäpiiriällärit. Ajoihin varustauduin täyttämällä 2l camelipäcin spritzerillä. Suosittelen vahvasti. Olo jo lähes toipunut.