Yskivaihde Twitter

asb - 17:51, 24.2.2015 » Hei mistä aiheesta meillä ei ole vielä topiccia? [Suklaa...](https://www.yksivaihde.net/old/19123)
Ootko koskaan aspi miettinyt, että tää twitteri on myös sitä varten, että etusivulle ei tarvitse nostaa kaikki paskatopsuja muutaman ajatuksen takia. Ymmärrän että pyöräaiheiset jutut on syytä postata omiin topikkeihinsa, jotta niistä voi löytyä hakemalla apua, mutta en usko kenenkään tulevan foorumille etsimään mun tai nyssen tai sunkaan mielipiteitä valkosuklaasta. Parempi että tää on vähän tällainen kaatoluokka, ettei etusivulla oo koko ajan cacca-topacceja.
Munarkki - 17:32, 24.2.2015 » En oo syönyt suklaata tai mitään muutakaan makeeta (jos ei hedelmiä lasketa) kohta kuukauteen. Ei tee kyllä mielikään. Eilen maistoin sokerilimpparii ja yökh.
Mä en melkein kahteen kuukauteen. Tänään annoin itselleni herkuttelupäivän kun flunssa jumittanu sängyn/sohvanpohjalle. Turkinpippureita ja kaks suklaapatukkaa. Huomisesta taas kurinalaista syömistä.

Maistuu kyl hedelmät paljon paremmalta, kun on ruvennut hiilarirasis… siis sokerikriittiseksi. Kuukausi on vissiin mullakin takana.

RTZ - 18:31, 24.2.2015 » sokerikriittiseksi
Oikein hyvin ilmaistu!

Mä syön paljon ja kaikkea. Suurin osa on hyvää. Usein iltapalaksi perus litra jäätelöä niin lähtee aamusta kroppa käyntiin.

Taitaa olla sulla kulutuskin aika kovaa?

RTZ - 19:29, 24.2.2015 » Taitaa olla sulla kulutuskin aika kovaa?
On kyllä sitäkin. Aika hyvin nälkä mulla sitä seurailee.

sama

jos ei tee mitis ni menee syömättä mutta jos vähän liikahtaa ni heti pitää kapulaa heittää kitusiin

Mulla menee melkein toisinpäin. Mitä enemmän ja rankemmin liikkuu (ts. pyöräilee, ei oikein muita liikuntaharrastuksia ole), sen vähemmän on nälkä. Ja varsinkin tekee tosi vähän mieli makeeta.

Nälkä lähtee naimalla ja pyöräilemällä.

Mulla lähti makeanhimo yli 10 vuodeksi pois, kun yhdessä vaiheessa treenasin hotohoto-lajeja 4-5 kertaa viikossa ja varsinaisten reenien päälle tuli lämmittelevät ja palauttavat hölkät. Nykyään saatan ostaa jonku Vanhat Autot -karkin, jos meen nälkäisenä ruokaostoksille Lidliin ja kaipaan jotain nopeasti tuntuvaa.

nysimum - 19:37, 24.2.2015 » Mulla menee melkein toisinpäin. Mitä enemmän ja rankemmin liikkuu (ts. pyöräilee, ei oikein muita liikuntaharrastuksia ole), sen vähemmän on nälkä. Ja varsinkin tekee tosi vähän mieli makeeta. Nälkä lähtee naimalla ja pyöräilemällä.
Liikunta, tai siis lihastyö yleensäkin ei ole ainoa energiaa kuluttava toiminto, se puolentoista kilon rasvamöykky nupin sisällä kuluttaa 20% kaikesta käyttämästämme energiasta. Ihan vaan sohvalla löhötessäkin. Sit jos ottaa sudokun tai luentomatskut eteen, niin aivojen energiankulutus on vielä aika paljon enemmän.

Täytyy muuten vielä sanoa, että mä syön ihan tasan mitä mieli tekee. Nyt on tehnyt mieli jättää sokerit pois koska tunnistin itsessäni epäterveen riippuvuuden “sokerihumahdukseen”. Samoin viime aikoina on tehnyt mieli tarkastaa muutenkin syömisiä terveellisempään suuntaan, osaksi vastaliikkeenä loppuvuoden hälläväliäjapizzaanaamaan-menolle. Toiveena tietty olis,että hyvinvointikin lisääntyis ja pahoinvointi vähenis. Vatsan hyvinvointi onkin lisääntynyt. Mutta sit jos vaik pizzaa tekee oikeesti mieli, niin kyllä mä annan itselleni luvan sitä tilata.

On ollu mielenkiintoista huomata myös se, että on välillä iso ero siinä, että luulee ihan tottumuksesta et tekee mieli jotain, mut sit kun sitä saa, huomaa, ettei enää oikeestaan teekään.

nysimum - 19:37, 24.2.2015 » Nälkä lähtee naimalla ja pyöräilemällä.
<3

Joraus myös ihan jees.

Mites toi sapuska kiinnostaa topic? tokaa päivää himassa reippaasti yli 38asteen kuumees. :confused:

miten tuo dear eki topsu?

dear maza

e: oltiinpa nokkkelia

Dear eki topic tais olla erilaisiin diagnoosien kalasteluun yms.

No niin, oon nyt vältellyt tänä iltana tehtäviä duunihommia varsin onnistuneesti semmoset neljä tuntia. Saiskohan kohta jo alotettua…

Kun nyt nillitetään oikein vitusti niin tää Yskivaihde Twitterhän on periaatteessa vaan 140 merkkiä pitkille yskimiseen liittyville viesteille.

käytiin tyttöystävän kanssa neitsytmatkalla paikalliseen lähikauppaan kaljaa ostamaan ja sit oli pakko ottaa joku valokuva:

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/11020224_764929626947708_3965602801093071129_o.jpg