Yskivaihde Twitter

Maitopurkkiloksuviritelmä muuttui räpättimeksi aamun työmatkalla. Tuli semmonen ala-aste -flashback, alko hymyilyttää. Silloin oli oikean gripin paikalla pattereilla toimiva, läpikuultavan punainen, muovinen kaasukahva, jota kiertämällä kuului moottoripyörän vinkunaa ja näkyi kipinöitä. Kaverin repussa luki hopeatussilla AC S DC. Ite en uskaltanu. Tarkkiksen pojat pölli pihasta aamun välkällä paremman näköiset pyörät omalle puolelleen, ja iltapäivällä käytiin hakeen ne reksin kaa takas. Good times.

Vittuuuuh!!! Piru periköön valokuvaajat jotka a) on tarkkoja siitä että käsittelee itte kuvansa mutta b) ei oikeesti tiedä yhtään mitä on tekemässä. Mulukut!

peltsip - 10:08, 20.2.2015 »
Lumikko - 10:05, 20.2.2015 »
peltsip - 22:40, 19.2.2015 » ei vittu, tää pitäis olla ainut paikka avautua turvallisesti. vittu mun pikkuveli on joku persumamutvittuunnatsi. ei hyvää päivää. nyt alan ymmärtää miksi joskus vaan käy niin että sisarukset pistää välit totaalisesti poikki...
Nuorilla tyypeillä voi olla kaikenlaisia vaiheita. Mä olin teini-iässä totalitäristi. En siis sillai täsmällisesti mitään aatetta fiilistelly tai porukoissa liikkunu, mutta kuvittelin, että yhteiskunnalliset ongelmat vois ratkaista säätämällä just oikeanlaiset säännöt ja niiden rikkomisesta riittävän kovat rangaistukset. Pääsin siitä onneksi aika nopeasti yli. Ilmeeni, kun jotkut aikuiset ovat jääneet sille tasolle. XI
muuten ei huolestuttaisi pätkääkään mutta ens vuonna tyyppi täyttää [s]30[/s] 40...
täällä olis olkapäätä, nettikin pitäis kuulemma ns. räjäyttää
Ihiis - 1:16, 24.2.2015 » . Mielenrauhasten
tulehdus ?

helmikuinen Helsinki ja shortseissa paljain säärin pyöräilyä kaupungilla. bliss.

Asensin trussikeulan. Luulin aika pitkään et mun peukalo on vaihtanu olinpaikkaansa keskelle kämmentä, mutta kyl se sit löyty lopulta ihan omalta paikaltaan.

^ Pyctures

Hiljaa, hyvä tulee. Tässä voi olla jotain maalailuhommia ja muita vielä.

Inhoan tummaa suklaata, erityisesti marja/hedelmäsuklaata. Sain koiranhoitopalkkioksi kolme levyä tummaa suklaata, joista yksi vatun vattusuklaata.

voit lähettää ne tänne.

DanielBraun - 17:22, 24.2.2015 » voit lähettää ne tänne.
Diilasin jo eteenpäin, sry.

Sain just ikääntymiseni kunniaks tällästä suklaata. On hyvää, 100% ja trve.

En oo syönyt suklaata tai mitään muutakaan makeeta (jos ei hedelmiä lasketa) kohta kuukauteen. Ei tee kyllä mielikään. Eilen maistoin sokerilimpparii ja yökh.

Mä tykkään esim.
http://kultasuklaa.fi/wp-content/uploads/2014/07/salm_vs80.jpg

Valkosuklaa on sairasta. Se on aina niin makeeta että rupee sattuun kurkkuun. Mut noi Smashit on ihan jees. Suolainen ja makea oikein hyvä yhdessä, esim pekoni ja vaahterasiirappi NOM.

Valkosuklaa on iha kusetusta. Eihän se edes maistu millekään.

Eikä se myöskään ole suklaata.

Munarkki - 17:42, 24.2.2015 » Valkosuklaa on sairasta. Se on aina niin makeeta että rupee sattuun kurkkuun.
Siks se pitää parittaa jonkun suolaisen (esim. salmiakki) tai kirpeän (esim. pakastekuivatut marjat) kanssa. #ihanaa

Suolainen + makea rules.

Hei mistä aiheesta meillä ei ole vielä topiccia?

Suklaa…

Uudet turkin pippurit on aivan paskoja.